Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej w miejscowości Osówek w Gminie Potok Wielki.

Gmina Potok Wielki ogłasza przetarg

  • Adres: 23313 Potok Wielki, Potok Wielki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 158 740 204 , fax. 158 740 204
  • Data zamieszczenia: 2018-04-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Potok Wielki
    Potok Wielki 106
    23313 Potok Wielki, woj. lubelskie
    tel. 158 740 204, fax. 158 740 204
    REGON: 83040961400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpotokwielki.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej w miejscowości Osówek w Gminie Potok Wielki.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest poprawa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej w miejscowości Osówek w Gminie Potok Wielki. Inwestycja obejmuje: 1. Utwardzenie placu A kostką brukową betonową kolorową. 2. Utwardzenie placu B kostką brukową betonową kolorowa. 3. Wykonanie dojść do placu. 4. Uporządkowanie otoczenia pomnika pamięci. 5. Pas zieleni wraz z obsadzeniem krzewami ozdobnymi i drzewami. 6. Modernizacja wiaty drewnianej. 7. Modernizacja wiaty z zadaszeniem nad paleniskiem. 8. Utwardzenie przejścia między wiatami. 9. Wykonanie pełno wymiarowego boiska trawiastego do siatkówki. 10. Renowacja boiska do piłki nożnej. 11. Przygotowanie terenu pod pole namiotowe. 12. Wykonanie stanowiska na WC przenośne i kosze na śmieci. 13. Wykonanie tablicy informacyjnej. Ad.1. Utwardzenie placu A kostką brukową betonową kolorową. Powierzchnia całkowita placu A wynosi -771m2. Pas zieleni na placu A o powierzchni - 55m2. Powierzchnia placu A utwardzonego kostką -716m2. Zakres robót obejmuje: warstwa odsączająca z piasku grubości 10cm -716m2,  warstwa dolna podbudowy z tłucznia o śr.31,5mm-63mm -716m2,  warstwa górna podbudowy z tłucznia o śr.0-31,5mm -716m2,  kostka brukowa betonowa grubości 8cm kolorowa na podsypce cementowo – piaskowej grubości 4cm – 716m2,  krawężnik betonowy 30x15cm na ławie betonowej 20x30cm -119,5m,  opór krawężnika z betonu C12/15 - 2,39m3, Wjazdy na plac utwardzony będzie z drogi asfaltowej gminnej Maliniec - Osówek. Ad.2. Utwardzenie placu B kostki brukowej betonowej kolorową. Zakres robót na rowie obejmuje:  warstwa odsączająca z piasku gr.10cm po zagęszczeniu -347m2.  warstwa dolna podbudowy grubości 20cm z tłucznia o śr.31,5-63mm -347m2,  warstwa górna podbudowy grubości 15cm z tłucznia o śr.0-31,5mm -347m2,  krawężnik betonowy 30x15cm na ławie 20x30z betonu C12/15 -59,5m,  opór betonowy z betonu C12/15 -1,35m3,  nawierzchnia z kostki betonowej kolorowej grubości 8cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 4cm. -347m2.  krawężnik betonowy 30/15cm wtopiony na ławie betonowej C12/15 -8m. Wjazd na plac utwardzony będzie z drogi asfaltowej gminnej Maliniec – Osówek. Ad.3. Dojście do placu. Powierzchnia dojścia do placu 278m2. Zakres robót obejmuje:  warstwa odsączająca z piasku grubości 10cm - 278m2,  warstwa dolna podbudowy z tłucznia o średnicy 31,5-63mm - 278m2.  kostka brukowa betonowa kolorowa grubości 8cm na podsypce cementowo- piaskowej grubości 10cm - 278m2,  obrzeże betonowe kolorowe 8x30cm na ławie bet.10x20cm z oporem – 175m,  opór betonowy obrzeża z betonu C12x15- 3.7m3. Ad.4. Uporządkowanie otoczenie pomnika pamięci. Zakres robót obejmuje:  warstwa odsączająca z piasku grubości 10cm - 3m2,  krawężnik betonowy na ławie betonowej 20x30cm z oporem z bet. C12/15 - 7,5m  wysiew mieszanki traw parkowych wokół pomnika wraz z humusem grubości 10cm. Należy oczyścić istniejącą kostkę brukowa wokół pomnika. Ad.5. Pas zieleni wraz z obsadzeniem krzewami ozdobnymi i drzewami z infrastrukturą towarzyszącą:  nasadzenia krzewów -10szt,  nasadzenia drzew -13szt.  dostawa i montaż ławek parkowych - 8szt.  dostawa i montaż koszy na śmieci - 8szt.  stojaki rowerowe - 3szt. Wysiew mieszanki traw parkowych z humusem grubości 10cm. Ad.6. Modernizacja wiaty drewnianej. Powierzchnia wiaty – 35,7m2. Powierzchnia utwardzona kostką brukową betonową pod wiatą – 52m2. Zakres robót obejmuje:  oczyszczenie elementów drewnianych wiaty i impregnowanie 2x lakierobejcą-118,15m2,  obudowa wiaty przęsłami drewnianymi zgodnie z rysunkiem – 1kpl,  pokrycie dachu gontem bitumicznym o kształcie ogon bobra – 49m2,  montaż pasów nadrynnowych i rynien z blachy powlekanej o średnicy 110mm – 14m,  montaż rur spustowych z blachy powlekanej o średnicy 90mm z akcesoriami – 4m,  utwardzenie kostką brukową betonowa kolorową – 52m2,  ułożenie obrzeży 20x6cm na ławie z betonu C8/10 z oporem - 28m,  wykonanie montaż stołów drewnianych – 4szt,  wykonanie i montaż ławek drewnianych – 8szt. Ad.7. Modernizacja wiaty z zadaszeniem nad paleniskiem. Powierzchnia wiaty nad paleniskiem – 16m2. Powierzchnia utwardzona kostką brukową betonową 6cm bez paleniska – 20,09m2. Palenisko o średnicy po zewnątrz 2,5m. Zakres robót obejmuje:  wykonanie paleniska o średnicy 2,5m po zewnątrz z cegły szamotowej na płycie z betonu C16/20  ułożenie kostki brukowej bet. kolorowej gr. 6cm na warstwie z piasku 10cm – 20,09m2,  ułożenie obrzeży 20x6cm kolorowych na ławie bet. z oporem z bet. C8/10 – 20m,  ławki siedzeniowe parkowe – 2szt,  stolik 90x90cm - 1szt,  oczyszczenie elementów drewnianych wiaty i zabezpieczenie impregnatem – 78,8m2,  pokrycie dachu gontem bitumicznym (ogon bobra) – 32,85m2,  montaż pasów z blachy nadrynnowych i rynien z blachy powlekanej o śr.110mm -20m,  montaż rur spustowych o śr.90mm z akcesoriami – 4m. Ad.8. Utwardzenie przejścia między wiatami. Powierzchnia przejścia z obrzeżami – 9,24m2. Zakres robót obejmuje:  ułożenie kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej gr.10cm-8,4m2,  ułożenie obrzeży betonowych 20x6cm kolorowych na ławie bet. z oporem – 14m. Ad.9. Boisko trawiaste do siatkówki (9x18m). Zakup i montaż zestawu do siatkówki – 1kpl. Zakres robót obejmuje:  wykonanie fundamentów betonowych z tulejami stalowymi o śr.120mm pod słupki odchylone 3-4 stopnie na zewnątrz boiska, beton C16/20 0 wym.0,4x0,4x1m -2szt,  wykonanie płyty boiska do siatkówki o wymiarach 9x18m – 1kpl. Ad.10. Renowacja nie pełno wymiarowego boiska do piłki nożnej (37x65m). Zakres robót obejmuje wyrównanie boiska i po za nim, uprawę kołową 0,3ha z dowozem ziemi urodzajnej (296m3), z wysiewem nawozów NPK, humus i wysiew traw oraz naprawę ogrodzenia istniejącego (130m) – 1kpl. Ad.11. Przygotowanie terenu umożliwiającego wykorzystanie na pole namiotowe - 2350m2. Teren zostanie wyrównany mechanicznie i wykonana zostanie pełna uprawa łąkarska. Ad.12. Wykonanie stanowiska na WC przenośne i kosze na śmieci. Ad.13. Wykonanie tablicy informacyjnej z mapą powiatu janowskiego w skali 1: 50000 z szlakami turystycznymi i trasami rowerowymi, oraz z pokazanymi zabytkami i miejscami pamięci historycznej. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane, wyroby, materiały budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w SST. Za rozwiązania równoważne uznawane będzie wykonanie robót budowlanych przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, projekcie, przedmiarze robót itp. pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w powyższych dokumentach. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji technicznej i SST, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz w załącznikach do niej. W przypadku, gdy w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 10 000,00 zł, słownie: dziesięć tysięcy złotych. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240) 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: BS Janów Lubelski Oddział Potok Wielki nr rachunku:71 9410 1049 2005 5000 0329 0003 z adnotacją: "wadium - Poprawa infrastruktury turystyczno-rekreacyjnej w miejscowości Osówek w Gminie Potok Wielki." 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 7. Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku banko¬wego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 8. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert. 9. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. 10. W przypadku niezabezpieczenia oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium (niewniesienie wadium lub wniesienie w sposób nieprawidłowy) oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza. 12. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy. 13. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadku wystąpienia przesłanek określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 15. W zakresie wadium obowiązują uregulowania PZP zawarte w art. 45 i 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2)W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum / spółka cywilna),dołączają stosowne pełnomocnictwo / upoważnienie. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie o którym mowa w pkt. VII ust1 pkt. 2 SIWZ. 3)Wykonawca podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz pkt. 16-20 ustawy PZP może zgodnie z art. 24 ust. 8 ustawy Pzp. przedstawić dowody na to, że podjęte przez niego środki są wystarczające do wykazania jego rzetelności, w szczególności udowodnić naprawienie szkody wyrządzonej przestępstwem lub przestępstwem skarbowym, zadośćuczynienie pieniężne za doznaną krzywdę lub naprawienie szkody, wyczerpujące wyjaśnienie stanu faktycznego oraz współpracę z organami ścigania oraz podjęcie konkretnych środków technicznych, organizacyjnych i kadrowych, które są odpowiednie dla zapobiegania dalszym przestępstwom lub przestępstwom skarbowym lub nieprawidłowemu postępowaniu Wykonawcy. Przedstawione przez Wykonawcę dowody podlegać będą ocenie Zamawiającego pod względem wagi i szczególnych okoliczności czynu wykonawcy. 4)Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do niniejszego zamówienia polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (Podmioty udostępniające zasoby). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 7.1. ppkt. 2)SIWZ. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach