Przetargi.pl
POPRAWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I KULTURALNEJ W UZDROWISKU IWONICZ - ZDRÓJ zadania: - Budowa ciągu pieszego - spacerowego. - Zagospodarowanie źródła /Czesław/ wraz z budową miejsc postojowych i utworzeniem punktu informacji wizualnej.

Urząd Gminy Iwonicz Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 38-440 Iwonicz-Zdrój, Aleja Słoneczna 28
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 435-02-12, 435-03-28
  • Data zamieszczenia: 2011-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Iwonicz Zdrój
    Aleja Słoneczna 28 28
    38-440 Iwonicz-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 013 435-02-12, 435-03-28
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwonicz-zdroj.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POPRAWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I KULTURALNEJ W UZDROWISKU IWONICZ - ZDRÓJ zadania: - Budowa ciągu pieszego - spacerowego. - Zagospodarowanie źródła /Czesław/ wraz z budową miejsc postojowych i utworzeniem punktu informacji wizualnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: POPRAWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I KULTURALNEJ W UZDROWISKU IWONICZ - ZDRÓJ zadania: - Budowa ciągu pieszego - spacerowego. - Zagospodarowanie źródła /Czesław/ wraz z budową miejsc postojowych i utworzeniem punktu informacji wizualnej. 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie: Budowa ciągu pieszego - spacerowego Zakres do realizacji min.: a) Rozbiórka istniejącego ciągu chodnika z płyt betonowych 50x50x cm. b) Ciąg spacerowy jako ścieżka piesza z kostki brukowej. c) Stanowiska wypoczynkowe wyposażone w ławki plenerowe i kosze na odpadki d) Regulacja studzienek telefonicznych. e) Podjazd dla osób niepełnosprawnych przy trakcie pieszym do dojściem do źródła Czesław. f) Oświetlenie ścieżki i traktu pieszego . Wyłącza się z projektu oświetlenia oczka wodnego, iluminacji strumienia i zewnętrznego oświetlenia altanki wraz z szafę SS. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 9 - przedmiary robót, (budowlanka, elektryka) szczegółowa specyfikacja wykonania i odbioru robót (budowlanka elektryka), dokumentacja projektowa (budowlanka, elektryka) - załącznik do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. UWAGA! - wyłącza się z zakresu projektu budowlanego odcinek ścieżki ciągu pieszego biegnącego wzdłuż Al. Leśnej na wysokości boiska Orlik. Odcinek wyłączony został zacieniowany na kolor żółty (rysunek ścieżka piesza Cz. 1) . - wyłącza się z zakresu rzeczowego projektu wykonanie murków oporowych we fragmentach ścieżki od mostka stanowiącego początek ciągu pieszego Al. Leśnej oraz odcinek w pasie końcowym ścieżki w strefie przylegającej do terenu amfiteatru Załączony do SIWZ przedmiar robót (branża drogowa) uwzględnia powyższe zmiany. UWAGA! Oświetlenie ścieżki i traktu pieszego. Wyłącza się z projektu oświetlenia oczka wodnego, iluminacji strumienia i zewnętrznego oświetlenia altanki wraz z szafę SS. Załączony do SIWZ przedmiar robót (branży elektrycznej) uwzględnia powyższe zmiany. Zadanie: Zagospodarowanie źródła /Czesław/ wraz z budową miejsc postojowych i utworzeniem punktu informacji wizualnej Zakres do realizacji min.: a) Ścieżka piesza z kostki brukowej gr. 6 cm. b) Plac postojowy z kostki brukowej gr. 8 cm. c) Schody terenowe obłożone piaskowcem. d) Fontanna ogrodowa w formie obeliska kamiennego wraz z przyłączem wodociągowym i kanalizacyjnym. e) Tablice informacji wizualnej wraz z podświetleniem. f) Dostawa i montaż ławek i koszy. Szczegółowy zakres prac obejmujący przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 10 - przedmiary robót branży budowlanej, instalacyjnej (przyłącz wodociągowy, kanalizacyjny), szczegółowa specyfika techniczna wykonania i odbioru robót (branża budowlana, instalacyjna), dokumentacja techniczna przyłącza wodociągowego, projekt budowlany i wykonawczy (branża budowlana), zmiany do dokumentacji technicznej (rysunki + opis) do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego. Uwaga!: Wykonawca nie może użyć do realizacji zamówienia wyrobów budowlanych o gorszych parametrach technicznych i jakościowych niż, te wskazane w Specyfikacji technicznej warunków wykonania i odbioru robót oraz dokumentacji technicznej. Nazwy, symbole i znaki firmowe producentów, dane techniczne i opisy technologii zostały podane jedynie w celu jak najdokładniejszego określenia elementów, urządzeń i materiałów, które mogą być użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zastosowania konkretnych wyrobów i że może on stosować inne, pod warunkiem ich zgodności z wyrobami podanymi w dokumentacji pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj i liczba elementów składowych); b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji); c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość tworzywa); d) parametrów technicznych (art.: wytrzymałość, trwałość, konstrukcja, natężenie światła art.); e) wyglądu (struktura, faktura, barwa); Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje i wykazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. W przypadku złożenia ofert równoważnych należy dołączyć foldery, dane techniczne i aprobaty techniczne dla materiałów i urządzeń równoważnych, zawierające ich parametry techniczne. 3.2. Wykonawca będzie zobowiązany w szczególności do: 1) realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi, 2) wykonania wszystkich prac budowlanych wraz z oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP, 3) uporządkowania terenu budowy i otoczenia po zakończeniu robót, 4) wykonania robót budowlanych i montażowych w sposób nie kolidujący z działalnością szkoły, 5) usunięcia na własny koszt awarii i ich skutków jeżeli zostały spowodowane Jego działalnością, 6) złożenia w jednym egzemplarzu dokumentacji powykonawczej zawierającej: oświadczenie kierownika budowy, protokół wprowadzenia na budowę i odbiorów technicznych wszystkich robót, aprobaty techniczne, wyniki pomiarów, badań, atesty techniczne, certyfikaty badań, , dokumentację techniczną powykonawczą, 7) zapewnienia nadzoru nad wykonywanymi robotami przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia. 3.3. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej placu budowy, zapoznał się z przed?miotem zamówienia. 3.4. Okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę musi wynosić co najmniej 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121203
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga złożenia, do dnia 08.03.2011 r. do godz. 11:00, wadium w wysokości 7 000 zł (słownie : siedem tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 2) W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: bezzwłocznego zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, - na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; - stwierdzenie, że gwarancja jest bezwarunkowa i nieodwołalna. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział Miejsce Piastowe Filia w Iwoniczu - Zdroju Nr 10 8642 1041 2006 4003 4117 0001 z dopiskiem wadium-przetarg na zamówienie pn.: POPRAWA INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I KULTURALNEJ W UZDROWISKU IWONICZ - ZDRÓJ zadania: - Budowa ciągu pieszego - spacerowego. - Zagospodarowanie źródła /Czesław/ wraz z budową miejsc postojowych i utworzeniem punktu informacji wizualnej. Potwierdzoną za zgodność kserokopię dowodu wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć osobno wraz z ofertą w Biurze Obsługi Mieszkańca

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.iwonicz-zdroj.pl zakładka BIP/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach