Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury sportowej w COS-OPO w Zakopanem– remont hali sportowej w systemie zaprojektuj i wybuduj

Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem ogłasza przetarg

  • Adres: 34500 Zakopane, ul. Bronisława Czecha
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182 012 274 , fax. 182 014 906
  • Data zamieszczenia: 2017-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Zakopanem
    ul. Bronisława Czecha 1
    34500 Zakopane, woj. małopolskie
    tel. 182 012 274, fax. 182 014 906
    REGON: 14273335600042
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja Gospodarki Budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury sportowej w COS-OPO w Zakopanem– remont hali sportowej w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z poprawą infrastruktury sportowej – remontem hali sportowej w COS-OPO w Zakopanem. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Zaprojektowanie robót budowlanych na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego. Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem hali sportowej zgodnie z wytycznymi zawartymi w programie funkcjonalno – użytkowym oraz zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. Dokumentację techniczną stanowią w szczególności: Program funkcjonalno – użytkowy. SIWZ wraz z wszystkimi załącznikami. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności roboty budowlane opisane w dokumentacji przetargowej. Przy kalkulowaniu oferty należy uwzględnić poniższe wytyczne: Całość robót budowlanych należy wykonać do dnia 22.12.2017 r. W dniu zawarcia Umowy należy przystąpić do realizacji zamówienia poprzez dokonanie wizji lokalnej a dokumentację Wykonawczą należy przedłożyć Zamawiającemu w terminie do 10 dni od dnia zawarcia Umowy. W złożonej wycenie przedmiotu zamówienia należy uwzględnić wszystkie elementy wymienione w dokumentacji dla prawidłowego zrealizowania przedmiotu umowy oraz ująć wszystkie prace i czynności niezbędne do należytego wykonania umowy. Niedoszacowanie, pominięcie lub brak właściwej oceny zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany wynagrodzenia umownego ustalonego na podstawie oferty złożonej w postępowaniu przez Wykonawcę. Każdorazowo Zamawiający ma prawo wnioskować do Wykonawcy o sporządzenie szczegółowych uproszczonych projektów warsztatowych, obejmujących detale proponowanych rozwiązań, w tym opracowań w programach dialux lub relux. Wykonawca sporządzi pełną dokumentację powykonawczą a także przedkłada dokumenty jakościowe w tym atesty i deklaracje. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, wiedzą techniczną i sztuką budowlaną oraz obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, w szczególności dla obiektów sportowych. W przypadku wątpliwości lub niejasności co do zakresu SIWZ należy kierować do Zamawiającego pytania zgodnie z terminem ustalonym w procedurze przetargowej. Materiały rozbiórkowe Wykonawca utylizuje na własny koszt. Materiały które mogą okazać się dla Zamawiającego przydatne Wykonawca złoży i przewiezie/przeniesie we wskazane miejsce przez Zamawiającego (transport do 2 km). Zaplecze placu budowy może być zlokalizowane obok budynków technicznych Zamawiającego lub przy starej hali sportowej, pod warunkiem niekolidowania z innymi robotami lub ruchem technologicznym lub normalnym funkcjonowaniem pozostałych obiektów sportowych. Wykonawca w przypadku zniszczenia infrastruktury Zamawiającego zobowiązany jest odtworzyć wykorzystywane miejsce po zapleczu budowy, Wykonawca odpowiednio zabezpieczy front robót a także odpowiednio oznakuje i zabezpieczy teren robót, mając na uwadze, że miejsce prowadzenia robót zlokalizowane jest w kompleksie obiektów, które będą czynne w trakcie prowadzenia prac. Jeżeli Wykonawca zamierza realizacje części przedmiotu umowy powierzyć podwykonawcom, to powinien wskazać zakres robót przewidzianych do zlecenia podwykonawcom w ofercie i wskazać z nazwy firmy podwykonawcze. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wobec zamawiającego za prace wykonane przez podwykonawców. Umowy z podwykonawcami/dalszymi podwykonawcami podlegają akceptacji Zamawiającego, zgodnie z treścią SIWZ. Wykonawca winien uwzględnić w cenie wykonanie wszelkich tłumaczeń dokumentów zagranicznych na język polski, Wykonawca winien zastosować materiały o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji projektowej, Pozostałe zapisy w treści SIWZ oraz w dokumentacji projektowej i we wzorze umowy. Wszędzie tam, gdzie w w/w dokumentach przetargowych przedmiot zamówienia opisany jest poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty, usługi, dostawy lub roboty budowlane dostarczane przez konkretnego Wykonawcę lub, norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, należy je rozumieć jako przykładowe – w celu jak najdokładniejszego określenia ich charakterystyki. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych oraz gwarantujących realizację robót i uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach przetargowych. Jakiekolwiek materiały i rozwiązania równoważne nie mogą powodować opóźnień w realizacji przedmiotu Umowy ani też jakichkolwiek ograniczeń w pracy urządzeń. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, zobowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego materiały i rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy zastosowanie zaoferowanych w ofercie materiałów lub urządzeń równoważnych w toku realizacji robót będzie wymagać zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca uzyska na dokonanie tych zmian zgodę Zamawiającego oraz poniesie koszty związane z przeprojektowaniem, a także poniesie ryzyko związane z koniecznością uzyskania wszelkich ewentualnych decyzji administracyjnych (o ile będą konieczne). Konieczność przeprojektowania nie skutkuje zmianą wynagrodzenia należnego Wykonawcy. Zaleca się, aby Wykonawca przed przygotowaniem oferty, zapoznał się z miejscem robót budowlanych, tj.: poprzez dokonanie wizji lokalnej czy też poprzez zadanie wszelkich pytań związanych z realizacją zamówienia. Wizja lokalna nie jest obowiązkowa, ale ze względu na charakter prac Wykonawca powinien rozważyć jej wykonanie (przed złożeniem oferty). Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: roboty instalacyjne. Obowiązki stron w okresie gwarancji i rękojmi: Wymagania dotyczące gwarancji i rękojmi zostały szczegółowo określone w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5.000,00 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 zł) Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Pozostałe szczegóły dotyczące wadium zawarto w SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wraz z ofertą: Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę, zawierający niezbędne dane. Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza. Dowód wniesienia wadium. Wykonawcy, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.bip.cos.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania Wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, zobowiązani są przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ – grupa kapitałowa. Wraz ze złożeniem oświadczenia, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca może przedstawić dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Jeżeli wykazy, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzić będą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwych podmiotów, na rzecz których roboty budowlane były wykonane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych i zawodowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, Zamawiający wymagał będzie od Wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona złożenia następujących, dokumentów: Zobowiązania tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument należy złożyć wraz z ofertą w oryginale. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 lit. a SIWZ. Postanowienia dotyczące składania oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmiotów gospodarczych (konsorcja). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku gdy oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia zostanie wybrana, Zamawiający może zażądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, przy czym termin na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa: •wraz z ofertą, oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 2 do SIWZ oraz; •w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.cos.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 3 – grupa kapitałowa, • a pozostałe dokumenty składane są wspólnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach