Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury sportowej na terenie gminy Sanok

GMINA SANOK ogłasza przetarg

  • Adres: 38-500 Sanok, ul. Kościuszki 23
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 134656551 , fax. 134656553
  • Data zamieszczenia: 2022-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SANOK
    ul. Kościuszki 23
    38-500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 134656551, fax. 134656553
    REGON: 370440749
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gmina.sanok.com.pl/bip

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury sportowej na terenie gminy Sanok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Poprawa infrastruktury sportowej na terenie gminy Sanok”.2. Opis inwestycji:Zakres rzeczowy zadania obejmuje roboty budowalne związane z modernizacją istniejących stadionów piłkarskich w miejscowościach: Niebieszczany i Strachocina.Prace budowlane mają na celu poprawę bezpieczeństwa graczy, widzów, trenerów, sędziów w trakcie rozgrywania meczy ligowych i sparingowych, podniesienie komfortu gry, polepszenie estetyki obiektu, oraz jego zabezpieczenie przed osobami postronnymi jak i zwierzyną leśną. Obiekty sportowe pod względem rozwiązań technicznych i funkcjonalnych będą w pełni dostępne dla osób niepełnosprawnych. Zakres prac inwestycyjnych Stadionu sportowego w Strachocinie obejmuje następujące prace budowlane: Boisko trawiaste – wykonanie drenażu, zdjęcie warstwy ziemi nieurodzajnej, wykonanie warstwy odsączającej, położenie siatki przeciw kretom, rozścielenie warstwy ziemi urodzajnej i obsianie boiska trawą, wykonanie bariery zabezpieczającej, wykonanie systemu nawadniającego murawę. Zaplecze szatniowo-sanitarne zostanie wyremontowane w zakresie wymiany pokrycia dachu wraz konstrukcją drewnianą oraz montażem instalacji odgromowej. Elewacja budynku zostanie docieplona. Wnętrze budynku zostanie w pełni wyremontowane oraz wyposażone w instalację wod-kan. i centralne ogrzewanie. Przebudowana zostanie instalacja elektryczna. Na dachu budynku i w jego sąsiedztwie planuje się montaż instalacji fotowoltaicznej uzupełniającej energetyczne zapotrzebowanie obiektu. Wyremontowana zostanie również trybuna. Ponadto obiekt zyska nowe wyposażenie sportowe. Wymianie podlegać będzie również wiata dla zawodników rezerwowych. Obiekt zyska również nowe ogrodzenie. Całość prac dopełni nowe oświetlenie boiska. Zakres prac inwestycyjnych stadionu sportowego w Niebieszczanach obejmuje następujące prace budowlane: Boisko trawiaste – zdjęcie warstwy ziemi nieurodzajnej, wykonanie warstwy odsączającej, położenie siatki przeciw kretom, rozścielenie warstwy ziemi urodzajnej i obsianie boiska trawą, wykonanie bariery zabezpieczającej wykonanie systemu nawadniania murawy. Zakupione zostanie nowe wyposażenie sportowe. Obiekt zyska nowe ogrodzenie, wiaty dla zawodników rezerwowych, ławki dla kibiców, a także oświetlenie boiska. Ponadto planowana jest wymiana pokrycia na istniejącym budynku szatniowo-rekreacyjnym oraz wykonanie elewacji części szatniowej.3. Zakres robót obejmuje między innymi:1) w zakresie modernizacji istniejącego stadionu piłkarskiego w miejscowości Niebieszczany:a) rewitalizacja płyty boiska (roboty pomiarowe, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, odspojenie skał z wywozem urobku, mechaniczne roboty ziemne, drenaż płyty boiska, studnia chłonna, zabezpieczenie murawy boiska siatką przeciw kretom, warstwy pod murawę, profilowanie, niwelacja terenu, system automatycznego nawadniania, nawierzchnia trawiasta);b) infrastruktura zewnętrzna (demontaż istn. ogrodzenia, ogrodzenie panelowe kratowe wys. 1,2m, 1,8m,4,0m, 6,0m, bramy wjazdowe rozsuwane, furtki systemowe, poręcze stalowe grodzące, bramki aluminiowe z siatką, montaż trybun trzyrzędowych zewnętrznych modułowych,, odnowienie istniejących ławek, powierzchniowe utwardzenie terenu);c) roboty budowlane budynku szatniowego (roboty remontowe dachu (demontaż i utylizacja pokrycia z eternitu, wymiana i naprawa części konstrukcji dachowej, system orynnowania, instalacja odgromowa), przeróbka punktu poboru wody, docieplenie styropianem, podbitka listwami z tworzywa sztucznego, podokienniki z blachy powlekanej, płytka odbojowa z kruszywa łamanego, roboty wewnątrz budynku (podejścia dopływowe, hydrofor, podgrzewacz, baterie, zawory, podejścia odpływowe, zbiornik hydroforowy wraz z wykonaniem zasilania, elektryczny podgrzewacz wody, biały montaż, ścianka GKBI, stolarka drzwiowa, okładziny ścian i posadzek z płytek, gruntowanie, malowanie, biały osprzęt elektryczny, grzejniki elektryczne łazienkowe);d) wykonanie oświetlenia boiska sportowego (wykonanie linii zasilającej od istniejącej rozdzielni wewnątrz budynku do projektowanej szafy sterowniczej, montaż szafy sterowniczej na ścianie budynku, wykonanie linii zasilającej pomiędzy szafą sterownicza a lampami oświetleniowymi, montaż słupów oświetleniowych, montaż opraw oświetleniowych, wykonanie uziemienia lamp oświetleniowych);e) kompleksowa obsługa geodezyjna na etapie realizacji umowy i po jej wykonaniu, w szczególności wytyczenie obiektu i urządzeń do wbudowania, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej;2) w zakresie modernizacji istniejącego stadionu piłkarskiego w miejscowości Strachocina:a) rewitalizacja płyty boiska (roboty pomiarowe, usunięcie warstwy ziemi urodzajnej, mechaniczne roboty ziemne, drenaż płyty boiska, studnia chłonna, zabezpieczenie murawy boiska siatką przeciw kretom, warstwy pod murawę, profilowanie, niwelacja terenu, system automatycznego nawadniania, nawierzchnia trawiasta);b) roboty budowlane budynku szatniowego (zewnętrzne: roboty remontowe dachu, odprowadzenie /remont/ wód deszczowych, roboty elewacyjne, płytka odbojowa z kruszywa łamanego), wewnętrzne (wymiana stolarki drzwiowej, wymiana okładzin ściennych, częściowe skucie tynku, rozbiórka okładzin i warstw posadzkowych, warstwy podposadzkowe, izolacje, posadzki cementowe, tynki cem-wap, obudowy i ścianki z płyt GK, gładzie, okładziny ścian i posadzek z płytek okładzinowych, ścianki HPL, gruntowanie, malowanie, wymiana wykładziny rulonowej typu gumolit na wykładzinę PCV zgrzewaną), roboty instalacyjne wod-kan (wymiana części rur zw, cwu, wymiana podejść wodnych, wymiana rur i podejść PCV, wymiana armatury), roboty instalacyjne elektryczne (wymiana osprzętu, wymiana części przewodów elektrycznych, wymiana skrzynek elektrycznych z wyposażeniem, instalacja gniazdek i przełączników, gniazdka, przełączniki, próby, instalacja grzewcza elektryczna, instalacja odgromowa, instalacja fotowoltaiczna);c) infrastruktura zewnętrzna (ogrodzenie panelowe (kratowe wys. 1.2m, 1.8m, 6.0m), bramy wjazdowe systemowe, furtki systemowe), poręcze stalowe grodzące, piłkochwyty wys. 6.0m, bramki aluminiowe z siatką, montaż wiat dla zawodników rezerwowych, remont trybuny sportowej (wymiana listew siedzeniowych, odnowienie konstrukcji ławek i zadaszenia, wymiana nawierzchni z kruszywa łamanego), ścieżki piesze);d) wykonanie oświetlenia boiska sportowego (wykonanie linii zasilającej od istniejącej rozdzielni wewnątrz budynku do projektowanej szafy sterowniczej, montaż szafy sterowniczej na ścianie budynku, wykonanie linii zasilającej pomiędzy szafą sterownicza a lampami oświetleniowymi, montaż słupów oświetleniowych, montaż opraw oświetleniowych, wykonanie uziemienia lamp oświetleniowych);e) kompleksowa obsługa geodezyjna na etapie realizacji umowy i po jej wykonaniu, w szczególności wytyczenie obiektu i urządzeń do wbudowania, wykonanie inwentaryzacji powykonawczej geodezyjnej.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ - dokumentacji. Składają się na niego następujące dokumenty:1) projekty budowlane,2) przedmiary robót.W związku z tym, że wynagrodzenie będzie miało charakter kosztorysowy przedmiary robót załączone do SWZ są wiążące. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego (kosztorysów ofertowych) w oparciu o otrzymane od Zamawiającego przedmiary robót, przy zastosowaniu przyjętej przez siebie bazy cenowej do kosztorysowania i po doliczeniu podatku VAT. Kosztorys ofertowy (kosztorysy ofertowe) musi (muszą) być zgodny (zgodne) z przedmiarami robót i powinien (powinny) zawierać podstawę wyceny robót, opis robót zgodny z opisem ujętym w przedmiarze robót, obmiar zastosowany w przedmiarze robót oraz zryczałtowaną cenę jednostkową netto dla każdej pozycji przedmiaru (przedmiarów). Kosztorys ofertowy (kosztorysy ofertowe)należy sporządzić zgodnie z pkt 13.4 SWZ.W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową, przedmiary robót powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót towarzyszy wyraz „lub równoważne".W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 35 000,00 PLN(słownie zł: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Gospodarstwa Krajowegonr rachunku: 07 1130 1105 0005 2154 3820 0003z adnotacją: „Wadium – Znak sprawy: GKI.271.23.2022”.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy Pzp.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:1) wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej dwie roboty budowlane o wartości min. 1 000 000,00 zł brutto każda, obejmujące swoim zakresem budowę/przebudowę/rozbudowę lub remont obiektu sportowego lub rekreacyjnego odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, dat i miejsca wykonania. Za roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna roboty jw.,2) dysponuje lub będzie dysponował w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji:a) minimum jedną osobą (pełniącą funkcję kierownika budowy branży konstrukcyjno-budowlanej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych,b) minimum jedną osobą (pełniącą funkcję kierownika budowy w branży elektrycznej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2020 r, poz. 1333 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania.Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1117), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r., poz. 220) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 1117).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-09-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach