Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury oświatowej w Gminie Zbiczno poprzez termomodernizację i remont budynku Szkoły oraz remont Sali gimnastycznej w kompleksie budynków Zespołu Szkół w Pokrzydowie

Urząd Gminy Zbiczno ogłasza przetarg

  • Adres: 87-305 Zbiczno, Zbiczno 140
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4939317 , fax. 056 4939317
  • Data zamieszczenia: 2012-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Zbiczno
    Zbiczno 140 140
    87-305 Zbiczno, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 4939317, fax. 056 4939317
    REGON: 00054701700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zbiczno.ug.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury oświatowej w Gminie Zbiczno poprzez termomodernizację i remont budynku Szkoły oraz remont Sali gimnastycznej w kompleksie budynków Zespołu Szkół w Pokrzydowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na robotach remontowych i termomodernizacyjnych w kompleksie budynków Zespołu Szkół w Pokrzydowie, które obejmują swym zakresem następujące zadania: - remont i termomodernizację budynku szkolnego poprzez docieplenie ścian z wyprawą elewacyjną oraz docieplenie (nakrokwiowe) dachu skośnego wraz z wykonaniem nowego pokrycia dachowego wraz z obróbkami blacharskimi, wymianę pokrycia dachowego budynku z istniejącego pokrycia eternitem falistym ułożonym na łatach drewnianych zamocowanych do konstrukcji drewnianej dachu (słupowo-płatwiowej) na pokrycie blachodachówką z dociepleniem połaci dachowych nakrokwiowym płytami z pianki t. PIR gr. 12 cm, w okładzinie z folii aluminiowej. - remont budynku sali gimnastycznej z łącznikiem polegający na odnowie elewacji, - odbudowę i modernizację odprowadzenia wód deszczowych (opadowych z dachu oraz otoczenia budynku) z budynku szkoły, - odbudowę i remont nawierzchni chodnikowych usytuowanych wzdłuż budynku szkoły Roboty remontowe polegają na dostosowaniu budynku do obowiązujących wymogów cieplno-wilgotnościowych, z równoczesnym wyeliminowaniem przecieków w stropodachu na budynku szkoły oraz wymianie pokrycia dachowego (z eternitu na blachodachówkę) i wymianie części stolarki okiennej (drewnianej) w budynku szkoły z wymianą obróbek blacharskich dachu oraz odprowadzeniem wód deszczowych z dachu budynku - do gruntu poprzez wchłanianie za pomocą studni chłonnych. 1. Remont dachu z dociepleniem. Roboty remontowe obejmują : 1.1 Roboty rozbiórkowe istniejącego pokrycia dachowego eternitem falistym na łatach drewnianych (pow. 641,82 m2 - wyroby azbestowe)- uwaga! roboty związane z demontażem, odbiorem i utylizacją eternitu z dachu wyłącza się z zakresu robót dla tego zadania. Roboty te wykona zewnętrzna firma specjalistyczna w terminie uzgodnionym z Wykonawcą . Równocześnie z rozbiórką pokrycia eternitem muszą być zdemontowane elementy i urządzenia usytuowane na dachu (w zakresie zadania dla wykonawcy) 1.2. Jako towarzyszące rozbiórce pokrycia występują roboty rozbiórkowe usytuowanych na dachu obróbek blacharskich (kalenic, kominów, pasów wzdłuż murów erkli, pasów podrynnowych i fartuchów rynnowych), rynien i rur spustowych z blachy ocynkowanej, demontaż instalacji odgromowej na dachu wraz z uziomami- całość materiałów rozbiórkowych do usunięcia poza plac budowy na specjalistyczne składowisko 1.3. Ze względu na stan techniczny istniejących kominów - należy rozebrać całość konstrukcji kominów (18,72 m3) powyżej poziomu istniejących krokwi konstrukcji dachowej- gruz do usunięcia, wskazane zużycie do recyklingu (w porozumieniu z zamawiającym). 1.4.Ze względu na zaprojektowany sposób ocieplenia dachu rozbiórce podlega w całości ołacenie połaci dachowych - drewno z rozbiórki przekazać inwestorowi. 1.5.Wykonać przegląd elementów drewnianej konstrukcji dachowej , wg Pb przewidziano wymianę odcinków zmurszałych krokwi przy zaciekających kominach oraz uzupełnienie łat-płatwi drewnianych nad gzymsem. Zgodnie z PB w strefie okapu przewidziano wydłużenie krokwi wraz z korektą spadku -poprzez wykonanie nadbitki końcówek krokwi o wym. 10*14 cm o dł. 1,3-1,6m. 1.6.Ocieplenie dachu zaprojektowano poprzez ułożenie izolacji cieplnej nakrokwiowej z pianki twardej t. PUR/PIR , przy użyciu samonośnych płyt izolacyjnych o gr.12 cm ( dla których U=0,19W/m2*K ) obustronnie laminowanych folią aluminiową posiadających wymiary 3,0*1,0m i wykończenie wokół dla połączenia zaciskowego t. pióro-wpust 1.7. W celu doświetlenia poddasza przewidziano wbudowanie w połać dachową 5 szt. okien dachowych o konstrukcji poliuretanowo-drewnianej, obrotowe ,z szybą energooszczędną i klamką u dołu ) o wym . 78*160 cm. 1.8. Kominy powyżej połaci dachowej należy przemurować nową cegłą klinkierową z zakończeniem betonową czapką kominową. 1.9.Bezpośrednio na izolacji cieplnej nakrokwiowej ułożyć membranę paroprzepuszczalną (folia) oraz zamocować kontrłaty w miejscach istniejących krokwi, do których przymocować łaty drewniane. 1.10 Ułożyć pokrycie połaci dachowych z blachy dachówkowej w kolorze ciemnoczerwonej cegły palonej wraz z ułożeniem gąsiorów blaszanych powlekanych plastizolem w kalenicy budynku. 1.11.Wykonac całość obróbek blacharskich wokół kominów i ścian erkli oraz na krawędzi połaci dachowych wraz z pasami nadrynnowymi z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej plastizolem w kolorze pokrycia lub brązowym. Ponadto w strefie okapu, poza linią ściany zewnętrznej przewidziano wykonanie maskownicy końcówek krokwi w formie obróbki blacharskiej zamykającej połać dachową na gr. krokwi i docieplenia. 1.12. Zamocować rynny dachowe wokół całego budynku z PCV o średnicy 150mm (rozstaw haków utrzymujących rynny -zgodny z zaleceniami producenta) . 1.13.Wykonać nową instalację odgromową połaci dachowej wzdłuż całości kalenic wraz z uziomami. 1.14.Remont i docieplenie (warstwą styropianu ekstradurowanego o gr.8 cm na zaprawie klejowej z osiatkowaniem i zabezpieczeniem warstwą klejową oraz wykończeniem warstwą wyprawy mineralno- klejowej, typu kornik) ścian bocznych i frontowych erkli usytuowanych ponad połaciami dachowymi 1.15. Zamontowanie 1 szt drzwi wewnętrznych na poddaszu do pomieszczenia, w którym zamontowano doświetlenie oknami połaciowymi. 2. Docieplenie i remont ścian budynku szkoły. 2.1. Prace przygotowawcze - wykonanie demontażu wszystkich elementów zamocowanych na zewnątrz budynku - uchwytów flag-4 szt, tablic szkolnych -4 szt, instalacji elektrycznej oświetleniowej - 2 lampy oświetleniowe na wspornikach i 2 plafoniery nad wejściami, skrzynek tablic energetycznych oraz instalacji kablowej natynkowej. Ponadto przewidziano demontaż istniejących parapetów zewnętrznych okien ( parapety PCV- nie przewidziane do ponownego wbudowania). 2.2 Wymiana drewnianej stolarki okiennej ( na PCV) wraz z parapetami wewnętrznymi , 2 szt. okien o wym .1,6*2,1m ,1 szt. o wym 1,4*2,1m, 1 szt. o wym 0,7*1,5m. Parapety wewnętrzne z polimerobetonu (sztuczny marmur). Obrobienie ościeży wewnętrznych okna przez otynkowanie i przemalowanie ścian pomieszczenia, w którym wymieniono okno. 2.3.Wymiana drewnianych drzwi wejściowych do części mieszkalnej (1 szt.) na aluminiowe z obrobieniem i przemalowaniem ościeży. Drzwi o wymiarach identycznych jak istniejące - aluminiowe z przeszkleniem o pow. jak istniejące. 2.4. Remont ścian zewnętrznych w poziomie parteru poprzez oczyszczenie i przetarcie istniejącego tynku. 2.5. Ściany zewnętrzne budynku szkoły o konstrukcji tradycyjnej w formie muru o gr. 42 cm z cegły pełnej i bloczków wapienno-piaskowych na zaprawie cementowo-wapiennej, obustronnie tynkowane, na których zaprojektowano wykonanie docieplenia od strony zewnętrznej tzw. metodą lekką mokrą, przez ułożenie warstwy styropianu o gr. 10 cm z zamocowaniem na warstwie klejowej i przy pomocy łączników systemowych z zabezpieczeniem warstwą zaprawy klejowo-cementowej z siatką. Wkleić wokół ościeża warstwę styropianu o gr. około 5 cm lub styropianu o podwyższonej izolacyjności ( styrodur) -wg oceny projektanta na wszystkich ościeżach zmieści się warstwa o gr. 2 cm. Wykończenie powierzchni ścian wyprawą elewacyjną mineralno -klejowa (typu kornik),w kolorze żółto-piaskowym o tonacji zbliżonej do elewacji budynku gimnazjum. 2.6. Obsadzenie podokienników zewnętrznych wszystkich okien- parapety PCV o szer. dostosowanej do wykonanego docieplenia, wystających min. 5 cm poza lico ściany. 2.7. Wykończenie portalu wejściowego szkoły poprzez oblicowanie wejścia i słupów płytami elewacyjnymi z piaskowca, na zaprawie klejowej (11,52 m2). 2.8.Wymiana posadzki w obszarze wejścia głównego do szkoły - ułożenie nowych płytek gresowych o wym.30*30 cm na zaprawie klejowej (16,3 m2) 2.9. Zamontowanie nowych rur spustowych w miejsce istniejących - w kolorze brązowym -PCV o średnicy 110 mm. Włączenie rur spustowych do lokalnego systemu odwadniającego z odbiornikami w formie studni chłonnych za pośrednictwem osadników podrynnowych . 2.10. Remont ścian zewnętrznych w poziomie piwnic poprzez oczyszczenie i przetarcie istniejącego tynku wraz z remontem obustronnym ścianek lukarn piwnicznych, po odkopaniu do poziomu posadzki lukarn okien piwnic. 2.11. Docieplenie ścian piwnic od strony zewnętrznej tzw. metodą lekką mokrą, przez ułożenie warstwy styroduru o gr. 8 cm z zamocowaniem na warstwie klejowej i przy pomocy łączników systemowych z zabezpieczeniem warstwą zaprawy klejowo-cementowej z siatką . 2.12. Izolacja przeciwwilgotnościowa ścian piwnic od strony zewnętrznej wzdłuż 3,5 dł. Ściany z papy bombelkowej ( lub z folii izolacyjnej PEHD o gr. 0,2mm). 2.13. Tynk w poziomie piwnic, na wysokości powyżej terenu, wykończyć tynkiem szlachetnym - tynk mineralny na spoiwie akrylowym gruboziarnisty w tonacjach brązu . 2.14. Obsadzenie podokienników zewnętrznych okien piwnic - o szer. dostosowanej do wykonanego docieplenia, wystających min. 5 cm poza lico ściany z blachy ocynkowanej -powlekanej plastizolem. 2.15. Zamocowanie w ścianach zewnętrznych kominków wentylacyjnych, lamp oświetleniowych i tablic szkolnych. 3. Remont budynku szkoły - roboty zewnętrzne nawierzchniowo-chodnikowe oraz odwodnienie . 3.1.Dokonanie rozbiórki całości nawierzchni chodnikowej (140,1 m2) od frontu szkoły i wzdłuż pozostałych ścian na długości wykonywanej izolacji pionowej ścian piwnic. Materiał z rozbiórki (obrzeża, płytki chodnikowe betonowe, gruz z podbudowy betonowej) odwieżć na składowisko-wskazane użycie do recyklingu ( uzgodnić z Zamawiającym). Kostkę betonową z rozebranej nawierzchni (25,7m2) złożyć obok placu budowy z przeznaczeniem do ponownego wbudowania. 3.2. Wykonanie wykopu (szalowanego) dla wbudowania odwodnienia wzdłuż ściany frontowej szkoły -wykop przeznaczony równocześnie do wykonania izolacji pionowej ścian piwnic. 3.3.Wykonanie wzdłuż ściany frontowej i bocznej sieci kanalizacji deszczowej t. lokalnego (kolektor PCV o średnicy wewn. 200 mm dł. 56 mb wraz ze studnią rewizyjną fi-800 mm, gł.2,0m i studnią chłonną o śr. 1200 mm ,gł. 3,0m., zasypaną do poziomu kolektora tłuczniem.) zbierającej wody opadowe z rur spustowych oraz lukarn -okien piwnicznych. Rury spustowe zakończone rurą podrynnową z rewizją włączyć do przewodu odwadniającego za pośrednictwem trójnika 3.4.Odbudowa nawierzchni chodnikowych od frontu budynku szkoły. Nawierzchnia z kostki betonowej gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej i podbudowie betonowej gr. 10 cm - 195,35 m2 ( z nowej kostki 169,7 m2, z kostki uzyskanej z rozbiórki 25,7 m2). 4. Remont budynku Sali gimnastycznej. Odnowa elewacji (666,14 m2), polegająca na wymalowaniu farbą emulsyjna ścian zewnętrznych oraz wymalowanie farbą olejną elementów metalowych - tj. obróbek blacharskich i rynien (demontaż i ponowny montaż rynien i rur spustowych-pomocniczo).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zbiczno.ug.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach