Przetargi.pl
Poprawa infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Turystyki w Wierzchowie

Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Turystyki w Wierzchowie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-530 Wierzchowo, ul. Parkowa 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3433451 , fax. 94 3433451
  • Data zamieszczenia: 2014-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Ośrodek Kultury, Sportu i Turystyki w Wierzchowie
    ul. Parkowa 7 7
    78-530 Wierzchowo, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3433451, fax. 94 3433451
    REGON: 32014268900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa jednostka kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Turystyki w Wierzchowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowalne obejmujące wymianę dachu, docieplenie ścian, malowanie elewacji, ścian wewnętrznych, powiększenie biura wraz z jego wyposażeniem w nowe meble, cyklinowanie podłogi, wyposażenie sali widowiskowej w nowe stoły i krzesła, wymianę instalacji sanitarnej oraz wykonanie toalet dla osób niepełnosprawnych, wymianę instalacji elektrycznej, wymianę oświetlenia, wymianę centralnego ogrzewania na gazowe, wymianę wentylacji, zakup i montaż monitoringu zewnętrznego, utwardzenie drogi wjazdowej i wyłożenie jej kostką polbrukową, zakup i montaż bramy wjazdowej oraz posianie trawy na trawnikach w parku. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także wyposażenie zaplecza socjalnego w nowe meble kuchenne. 1. Opis przedmiotu zamówienia. Budynek, w którym planowane są roboty budowlane jest budynkiem jedno kondygnacyjnym, niepodpiwniczonym, wybudowany metodą tradycyjną - murowany. Stropy drewniane oparte na ścianach nośnych pokryte płytami wykonanymi z azbestu. Dach dwu-kondygnacyjny o małym spadku, konstrukcji drewnianej kryty papą. Posadzka w Sali widowiskowej drewniana ( deski ), a w pozostałych pomieszczeniach lany beton i gres w sanitariatach. 1.1 Zakres robót obejmuje : 1) roboty rozbiórkowe i demontażowe pokrycia dachu, części stolarki okiennej i drzwiowej, instalacji CO i wodociągowej, elektrycznej, 2) roboty rozbiórkowe istniejącej kotłowni, 3) rozbiórka sufitu podwieszanego w Sali widowiskowej wykonanego z płyt azbestowych i ich utylizacja, 4) dobudowę części budynku na potrzeby pomieszczeń biurowych wraz z instalacjami : sanitarną, CO, elektryczną, 5) wymianę pokrycia dachowego na blachodachówkę wraz z dociepleniem dachu, 6) docieplenie ścian zewnętrznych metodą mokrą lekką, 7) montaż z dociepleniem wełną mineralną sufitu podwieszanego w Sali widowiskowej, 8) cyklinowanie podłogi w Sali widowiskowej oraz jej zabezpieczenie, 9) częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, 10) konserwacja wszystkich elementów drewnianych, 11) w zakresie instalacji elektrycznej - wymiana instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych oraz montaż instalacji elektrycznej kotłowni, 12) w zakresie instalacji sanitarnej : a) wykonanie instalacji wody zimnej oraz cwu, b) wykonanie instalacji hydrantowej, c) wykonanie instalacji gazowej do zasilania kotła CO i kuchenek, d) demontaż i montaż nowego białego montażu, e) wykonanie nowej kotłowni na kocioł gazowy kondensacyjny o mocy 43 kW, f) wymiana grzejników CO na płytowe konwektorowe oraz montaż nagrzewnicy wodnej powietrza o mocy 12,5 kW, g) wykonanie kanalizacji ściekowej w części dobudowanej i włączenie jej do kanalizacji w istniejącej części budynku, 13) w zakresie zagospodarowania terenu : a) wykonanie nowych miejsc parkingowych z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm, b) wykonanie drogi dojazdowej i chodników z kostki betonowej brukowej gr. 8 cm, c) zasianie trawy na terenie wokół budynku, d) demontaż istniejącej bramy i montaż nowej bramy wjazdowej przesuwnej, e) dostawa i montaż monitoringu zewnętrznego, f) wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również dostawa i montaż wyposażenia biurowego oraz wyposażenia zaplecza socjalnego w meble kuchenne wg załączonego zestawienia. 1.2 Wyposażenie. W skład wyposażenia wchodzą meble kuchenne i biurowe. Zakres zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia na miejscu ich wykorzystywania. 1) Meble kuchenne : a) krzesła na metalowej podstawie z oparciem i siedziskiem ze sklejki giętej - 150 szt, b) stół 6 - osobowy rozkładany drewniany o wzmocnionej konstrukcji o wymiarach 160:240 x 90 x 76 - 25 szt, c) komplet mebli kuchennych ( szafki wiszące i stojące z blatem ) z płyt meblowych okleinowanych z tworzywa sztucznego, blat szafek stojących z płyty MDF - 1 kpl. Długość zabudowy - 7 m 2) Meble biurowe : a) regał z półkami otwarty o wym. 185 x 40 x 42 - 2 szt, b) regał z pólkami w 1:3 zamykanymi o wym. 185 x 80 x 42 - 2 szt, c) regał z pólkami w 2:3 zamykanymi o wym. 185 x 80 x 42 - 2 szt, d) regał z pólkami w 1:3 zamykanymi o wym. 1140 x 80 x 42 - 2 szt, e) regał z pólkami w 2:3 zamykanymi o wym. 1140 x 80 x 42 - 2 szt, f) kontener biurowy o wym. 60 x 48 x 42 - 2 szt, g) biurko narożnikowe z półką na klawiaturę, z 3 półkami zamykanymi oraz z 4 szufladami zamykanymi na klucz i otworem na okablowanie - 2 szt, h) krzesło biurowe tapicerowane obrotowe z regulacją oparcia i siedziska na metalowej regulowanej podstawie - 3 szt, i) stolik kawowy ( ława z półką ) o wym. 120 x 80 - 1 szt, j) fotel tapicerowany do stolika kawowego - 3 szt Meble maja być wykonane z płyt meblowych laminowanych bez połysku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie 10.000 złotych, słownie : dziesięć tysięcy złotych. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: Bank PKO BP Nr rachunku: 81 1020 2847 0000 1802 0054 7331 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Poprawa infrastruktury Gminnego Ośrodka Kultury, Sportu i Turystyki w Wierzchowie Kserokopię dowodu wniesienia wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone również w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego albo załączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 6. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 9. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 11. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : 1) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 2) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wierzchowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach