Przetargi.pl
„Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę dróg w miejscowościach: Stary Przybysław, Cieszeniewo, Kluczkowo, Bierzwnica, Bystrzyna, Berkanowo”

GMINA ŚWIDWIN ogłasza przetarg

  • Adres: 78-300 Świdwin, pl. Konstytucji 3 Maja 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA ŚWIDWIN
    pl. Konstytucji 3 Maja 1
    78-300 Świdwin, woj. zachodniopomorskie
    REGON: 330920771
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.swidwin.gmina.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę dróg w miejscowościach: Stary Przybysław, Cieszeniewo, Kluczkowo, Bierzwnica, Bystrzyna, Berkanowo”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi: „Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę dróg w miejscowościach: Stary Przybysław, Cieszeniewo, Kluczkowo, Bierzwnica, Bystrzyna, Berkanowo”. Zamówienie podzielone jest na następujące części:Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na następujące części:a) Część 1 - Przebudowa dróg w następujących miejscowościach: Berkanowo dz. nr 24 - długość ok. 399 m, Berkanowo dz. nr 49 - długość ok. 1 248 m, Stary Przybysław dz. nr 79/3, 80 - długość ok. 597 m Stary Przybysław dz. nr 263 - długość ok. 915 m Cieszeniewo dz. nr 49, 331 - długość ok. 2 435 m,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:- Część 1 – 3 - opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa – załącznik nr 1 do SWZ,Szacunkowe wartości zamówienia:Część nr Cena netto1 5 027 010,23 zł2 4 515 504,913 600 000,00 zł4 117 333,33 złGwarancja i rękojmia - dotyczy części nr 1 - 3Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert o wadze 40%. W ofercie należy wskazać na jaki okres Wykonawca udziela gwarancji.Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały konkretne normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych ustanowione przez Polskie oraz Europejskie organy normalizacyjne, a także znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż parametry materiałów i rozwiązań przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia mogą wystąpić nazwy producenta, modelu, symbole, znaki towarowe Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiałów, urządzeń i technologii innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem, że proponowany przez Wykonawcę materiał posiada parametry techniczne i fizyczne takie same lub wyższe jak materiały wskazane w dokumentacji.Zamawiający nie wprowadza ograniczenia w zakresie liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę, lub maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawcy składający oferty na części 1 - 3 nie mogą złożyć oferty na część nr 4 (dotyczy to również osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi w części 1 - 3) - ma to na celu uniknięcie oczywistego konfliktu interesów.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Przedmiot zamówienia stanowi: „Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę dróg w miejscowościach: Stary Przybysław, Cieszeniewo, Kluczkowo, Bierzwnica, Bystrzyna, Berkanowo”. Zamówienie podzielone jest na następujące części:Część 2 - Przebudowa dróg w następujących miejscowościach: Kluczkowo dz. nr 87 - długość ok. 1 194 m, Kluczkowo dz. nr 93 - długość ok. 2 046 m, Kluczkowo dz. nr 110, 112/18 - długość ok. 855 m, Bierzwnica dz. nr 25 - długość ok. 770 m, Bystrzyna dz. nr 7, 8 - długość ok. 353 m,Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:- Część 1 – 3 - opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa – załącznik nr 1 do SWZ,Szacunkowe wartości zamówienia:Część nr Cena netto1 5 027 010,23 zł2 4 515 504,913 600 000,00 zł4 117 333,33 złGwarancja i rękojmia - dotyczy części nr 1 - 3Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert o wadze 40%. W ofercie należy wskazać na jaki okres Wykonawca udziela gwarancji.Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały konkretne normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych ustanowione przez Polskie oraz Europejskie organy normalizacyjne, a także znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż parametry materiałów i rozwiązań przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia mogą wystąpić nazwy producenta, modelu, symbole, znaki towarowe Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiałów, urządzeń i technologii innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem, że proponowany przez Wykonawcę materiał posiada parametry techniczne i fizyczne takie same lub wyższe jak materiały wskazane w dokumentacji.Zamawiający nie wprowadza ograniczenia w zakresie liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę, lub maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawcy składający oferty na części 1 - 3 nie mogą złożyć oferty na część nr 4 (dotyczy to również osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi w części 1 - 3) - ma to na celu uniknięcie oczywistego konfliktu interesów.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Przedmiot zamówienia stanowi: „Poprawa infrastruktury drogowej poprzez przebudowę dróg w miejscowościach: Stary Przybysław, Cieszeniewo, Kluczkowo, Bierzwnica, Bystrzyna, Berkanowo”. Zamówienie podzielone jest na następujące części:Część 3 - Budowa solarnego oświetlenia drogowego - 100 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:- Część 1 – 3 - opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa – załącznik nr 1 do SWZ,Dla części nr 3 Zamawiający przewiduje możliwość zmiany lokalizacji części lamp solarnych zgodnie z ustaleniami poczynionymi na etapie realizacji robót budowlanych.Szacunkowe wartości zamówienia:Część nr Cena netto1 5 027 010,23 zł2 4 515 504,913 600 000,00 zł4 117 333,33 złGwarancja i rękojmia - dotyczy części nr 1 - 3Gwarancja stanowi kryterium oceny ofert o wadze 40%. W ofercie należy wskazać na jaki okres Wykonawca udziela gwarancji.Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały konkretne normy, europejskie oceny techniczne, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych ustanowione przez Polskie oraz Europejskie organy normalizacyjne, a także znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż parametry materiałów i rozwiązań przedstawionych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązanie spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim przypadku, wykonawca załącza do oferty wykaz rozwiązań równoważnych wraz z jego opisem lub normami.Wszędzie tam, gdzie w opisie przedmiotu zamówienia mogą wystąpić nazwy producenta, modelu, symbole, znaki towarowe Zamawiający dopuszcza użycie do wyceny i wbudowania materiałów, urządzeń i technologii innych producentów w stosunku do przywołanych pod warunkiem, że proponowany przez Wykonawcę materiał posiada parametry techniczne i fizyczne takie same lub wyższe jak materiały wskazane w dokumentacji.Zamawiający nie wprowadza ograniczenia w zakresie liczby części zamówienia, na które Wykonawca może złożyć ofertę, lub maksymalnej liczby części, na które zamówienie może zostać udzielone temu samemu Wykonawcy z zastrzeżeniem, że Wykonawcy składający oferty na części 1 - 3 nie mogą złożyć oferty na część nr 4 (dotyczy to również osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi w części 1 - 3) - ma to na celu uniknięcie oczywistego konfliktu interesów.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.Przedmiotem zamówienia dla tej części jest usługa polegająca na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad inwestycjami określonymi w części 1 – 3. Zakres kompleksowej obsługi inwestorskiej obejmuje wykonanie przez Wykonawcę m.in. następujących czynności: przygotowywanie zgodnie z wymogami Zamawiającego, raportów okresowych i końcowych oraz informacji niezbędnych do sporządzenia wniosków o płatność oraz wszystkich innych dokumentów i informacji związanych z realizacją Projektu, kontrola realizacji robót poprzez obecność na placu budowy, nie rzadziej niż raz w tygodniu oraz na każde żądanie Zamawiającego najpóźniej następnego dnia roboczego, udział w naradach koordynacyjnych z przedstawicielami Wykonawcy robót i Inwestora, reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej, dokonywanie niezbędnych ustaleń i uzgodnień z autorami projektu budowlanego, sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych (ich zgodności z wymaganiami STWiOR), a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, weryfikacja kalkulacji kosztów za roboty wykonane, kontrola ich zgodności z dokumentacją techniczną i zakresem robót wykonanych, weryfikacja kalkulacji kosztów ewentualnych robót dodatkowych wraz ze sporządzeniem protokołu konieczności wykonania tych robót, sprawdzanie i akceptacja dokumentów finansowych, przekazywanie ich do zapłaty Zamawiającemu, doradztwo w podejmowaniu decyzji dotyczących zagadnień technicznych i ekonomicznych budowy zgodnie z dokumentacją techniczną, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i umową o wykonanie robót budowlanych, w razie przerwy w robotach oraz innych wypadkach, gdy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości i wartości robót - stwierdzanie wspólnie z Wykonawcą robót aktualnego stanu robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń z Zamawiającym, rozstrzyganie w porozumieniu z kierownikiem budowy wątpliwości natury technicznej spraw budowy w toku jej realizacji, zasięgając w razie potrzeby opinii autora projektu, udział w komisjach technicznych powoływanych do oceny lub rozstrzygania technicznych spraw budowy w toku jej realizacji, sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbioru.Wykonawcy składający oferty na części 1 - 3 nie mogą złożyć oferty na część nr 4 (dotyczy to również osób przewidzianych do kierowania robotami budowlanymi w części 1 - 3) - ma to na celu uniknięcie oczywistego konfliktu interesów.Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:Część 1: 50 000,00 zł Część 2: 50 000,00 złCzęść 3: 8 000,00 zł Część 4: 1 500,00 zł2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 21.03.2023 r.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Pomorski Bank Spółdzielczy, numer rachunku 62 8581 0004 0016 0182 2000 0002 tytułem IZP.271.1.2023 - Wadium dla części nr ...5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Świdwin, Plac Konstytucji 3 Maja 1, 78-300 Świdwin,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziałuw postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Dla części nr 1 - 2 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie lub przebudowie drogi o długości min. 1000 m - dotyczy jednej części.W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części (1 i 2)Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia powyższy warunek jeżeli w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na budowie lub przebudowie drogi o długości min. 1000 m każda.b) dysponuje jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej - bez względu na ilość części, na które Wykonawca złoży ofertę.Dla części nr 3 Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.Dla części nr 4 Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli:a) dysponuje jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane umożliwiające pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w specjalności inżynieryjnej drogowej.Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia (art. 116 ust 2 ustawy Pzp).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach