Przetargi.pl
„Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Podedwórze”

Gmina Podedwórze ogłasza przetarg

  • Adres: 21-222 Podedwórze, Podedwórze
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 83 379 50 11 , fax. 83 379 50 08
  • Data zamieszczenia: 2023-03-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Podedwórze
    Podedwórze
    21-222 Podedwórze, woj. lubelskie
    tel. 83 379 50 11, fax. 83 379 50 08
    REGON: 030237658
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podedworze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Podedwórze”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zadanie nr 1 : „Przebudowa drogi powiatowej nr 1095L odcinek E-F od km 19+779,00 do 21+565,00” w systemie zaprojektuj i wybuduj”.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1095 L km odcinek E-F 19+779,00 do km 21+565,00 w systemie zaprojektuj i wybuduj, w tm w szczególności:a) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (Zał. Nr 7a do SWZ) zawierającej:-projekt budowlany wszystkich wymaganych branż wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);- projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);- kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze). b) uzyskanie wymaganych prawem wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, w szczególności: uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),c) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik Nr 7a do SWZPrzebudowa drogi powiatowej nr 1095L zakłada poprawę parametrów geometryczno konstrukcyjnych istniejącej nawierzchni poprzez:a) wykonanie poszerzeń oraz korekty przebiegu drogi dostosowując do istniejącego pasa drogowego,b) budowę kanału technologicznego lub uzyskanie zgody od Ministra Cyfryzacji o zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego dla inwestycji,c) budowę i przebudowę zjazdów,d) przebudowę istniejących skrzyżowań z drogami bocznymi,e) przebudowę istniejących elementów odwodnienia,f) przebudowę istniejącego chodnika,g) przebudowę/odtworzenie istniejących poboczy i zieleńców w granicy pasa drogowego,h) wycinkę/pielęgnację drzew i wycinkę zakrzaczeń,i) aktualizację i wymianę oznakowania.Projekt budowlany lub materiały do zgłoszenia przed złożeniem do Starostwa Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.Należy opracować, uzgodnić z właściwymi organami oraz uzyskać zatwierdzenie projektustałej i czasowej organizacji ruchu oraz wykonać to oznakowanie na odcinku objętym opracowaniem.Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 7a do SWZZadanie nr 2: „Przebudowa drogi powiatowej nr 1620L w m. Antopol”.Na przedmiotowym odcinku został założony kilometraż od 1+581,00 do km 2+183,55. Zakres przebudowy jest zgodny z porozumieniem zawartym pomiędzy Powiatem Parczewskim a Gminą Podedwórze , długość drogi po wytrasowaniu wynosi 602,55 m .Projektowany zakres przebudowy drogi powiatowej nr 1620L obejmował będzie ulepszenie podbudowy i nawierzchni na odcinku objętym opracowaniem. Ponadto ukształtowane zostaną wymagane spadki poprzeczne jak również profil podłużny. Połączenie z dróg powiatowych nr 1620L i 1618L pozostanie jako skrzyżowanie zwykłe szerokości 5,00 m. Przecięcie krawędzi nawierzchni dróg wyokrąglone zostało łukami kołowymi o promieniu 12 i 50 m. Końcowy odcinek drogi o nawierzchni mineralno-bitumicznej zostanie rozebrany z uwagi na niewystarczającą grubość konstrukcji, co wykazały badania rozpoznawcze terenowe i laboratoryjne.Projektuje się wykonanie drogi powiatowej nr 1620L o przekroju szlakowym zasadniczejszerokości 5,00 m. Ponadto jezdnia wyposażona zostanie w wydzielone pobocza. Zjazdy do działek rolnych oraz zabudowy zagrodowej otrzymają nawierzchnię z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie w granicach pasa drogowego.Ponadto w celu sprawnego przepływu wód opadowych przewiduje się remont istniejącego przepustu zlokalizowanego w km 1+870,15. Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7b do SWZZadanie nr 3 : „Przebudowa drogi gminnej nr 103797L w m. Hołowno”. Na przedmiotowym odcinku został założony kilometraż roboczy od 0+000,00 do km 0+735,00.Projektowany zakres przebudowy drogi obejmował będzie ulepszenie podbudowy i nawierzchni na odcinku objętym opracowaniem. Ponadto ukształtowane zostaną wymagane spadki poprzeczne jak również profil podłużny. Po obu stronach jezdni zaprojektowane zostały pobocza umocnione kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie.Połączenie z drogą powiatową nr 1096L zaprojektowano jako skrzyżowanie zwykłe szerokości 5,00 m na 20 m od krawędzi drogi powiatowej. Przecięcie krawędzi nawierzchni drogi gminnej i powiatowej wyokrąglone zostało łukami kołowymi o promieniu 6 i 8 m. Projektuje się wykonanie drogi gminnej zasadniczej szerokości 3,50 z jedną mijanką. Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7c do SWZ.Zadanie nr 4: „Przebudowa drogi gminnej nr 103803L w m. Hołowno”. Przedmiotowy odcinek drogi przebiega przez teren gminy: Podedwórze, powiat parczewski, województwo lubelskie. Inwestycja położona jest na działce o numerze ewidencyjnym: 176, obręb 4 Hołowno.Początek opracowania został dowiązany do istniejącej nawierzchni jezdni z kruszywałamanego stabilizowanego mechanicznie - km rob. 0+000,00, wykonanej we wcześniejszychlatach, podczas przebudowy przedmiotowej drogi koniec zaś zlokalizowany został w km rob.0+795,00 – zjazd na drogę wewnętrzną działka nr ewid. 187.Inwestycja zakłada ulepszenie konstrukcji nawierzchni jezdni na całym odcinku objętymopracowaniem.Projektuje się drogę jednojezdniową, jednopasową o nawierzchni mineralno-bitumicznej,szerokości zasadniczej 3,50 m, z jedną mijanką oraz poszerzeniem na łukach poziomychdo 5,00 i 5,50 m. Po obu stronach drogi zaprojektowano pobocze utwardzone kruszywemłamanym stabilizowanym mechanicznie gr. 15 cm i szerokości 0,75 cm. Zjazdy do działekrolnych oraz zabudowy zagrodowej otrzymają nawierzchnię z kruszywa łamanegostabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm do granicy pasa drogowego.Ponadto w celu sprawnego przepływu wód opadowych przewiduje się remontistniejącego przepustu zlokalizowanego w km 0+481,95. Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7d do SWZZadanie nr 5: „Przebudowa drogi gminnej nr 103799L w m. Kaniuki”.Na przedmiotowym odcinku został założony kilometraż roboczy od 0+000,00 do km 0+761,30.Projektowany zakres przebudowy drogi obejmował będzie ulepszenie podbudowyi nawierzchni na odcinku objętym opracowaniem. Ponadto ukształtowane zostaną wymagane spadki poprzeczne jak również profil podłużny. Po obu stronach jezdni zaprojektowane zostały pobocza umocnione kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie. Połączenie z drogą powiatową nr 1615L zaprojektowano jako skrzyżowanie zwykłe szerokości 5,00 m na 20 m od krawędzi drogi powiatowej. Przecięcie krawędzi nawierzchni drogi gminnej i powiatowej wyokrąglone zostało łukami kołowymi o promieniu 6 i 10 m.. Projektuje się przebudowę drogi gminnej zasadniczej szerokości 3,50 z dwoma mijankami.Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7e do SWZZadanie nr 6: „Przebudowa drogi gminnej nr 103817L w m. Rusiły”.Na przedmiotowym odcinku został założony kilometraż roboczy od 0+000,00 do km 0+532,65.Projektowany zakres przebudowy drogi obejmował będzie ulepszenie podbudowy i nawierzchni na odcinku objętym opracowaniem. Ponadto ukształtowane zostaną wymagane spadki poprzeczne jak również profil podłużny. Po obu stronach jezdni zaprojektowane zostały pobocza umocnione kruszywem łamanym stabilizowanym mechanicznie. Połączenie z drogą powiatową nr 1096L zaprojektowano jako skrzyżowanie zwykłe szerokości 5,00 m, na 25 m od krawędzi drogi powiatowej. Przecięcie krawędzi nawierzchni drogi gminnej i powiatowej wyokrąglone zostało łukami kołowymi o promieniu 6 i 7 m. Projektuje się wykonanie drogi gminnej zasadniczej szerokości 3,50 z jedną mijanką. Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7f do SWZ.2. Wykonawca przedmiotu zamówienia udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż lat 5 od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych wRozdziale 10 SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:I. w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tymokresie wykonanie minimum jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie lub rozbudowie drogi owartości brutto nie niższej niż 1 000 000,00 zł brutto, co potwierdzi w wykazie wykonanych robót budowlanych, ich wartości,daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodówpotwierdzających, że roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dokumentami potwierdzającymi, o którychmowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane byływykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inneodpowiednie dokumenty.Spełnianie warunku wykonawca potwierdzi poprzez złożenie wykazu robót wg załącznika nr 10 do SWZ. Zamawiającydokona oceny na zasadzie spełnia/nie spełnia.II. dysponowania osobami, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiającymi realizacjęzamówienia na odpowiednim poziomie jakości, posiadającymi wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotamibudowlanymi w specjalności:- co najmniej 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalnościinżynieryjnej drogowej,- min. 1 osobą zdolną do pełnienia funkcji projektanta posiadającą wymagane uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej.Warunek oceniony zostanie na podstawie wykazu osób (załącznik nr 5 do SWZ), skierowanych przez wykonawcę dorealizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanierobotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia iwykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnościoraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania imion inazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach