Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach ogłasza przetarg
- Adres: 64-600 Oborniki, ul. Piłsudskiego 76
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 6559100; 6559133 , fax. 061 6559101
- Data zamieszczenia: 2013-08-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki, Urząd Miejski w Obornikach
ul. Piłsudskiego 76 76
64-600 Oborniki, woj. wielkopolskie
tel. 061 6559100; 6559133, fax. 061 6559101
REGON: 00052576000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.oborniki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa infrastruktury drogowej na terenach miejskich polegająca na budowie ul. Gen. H. Dąbrowskiego w Obornikach wraz z kanalizacją deszczową - etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem inwestycji jest poprawa infrastruktury drogowej na terenach miejskich polegająca na budowie ul. Gen. H. Dąbrowskiego w Obornikach wraz z kanalizacją deszczową - etap II. Ulica Henryka Dąbrowskiego w Obornikach jest drogą klasy D w strefie zamieszkania. Posiada nawierzchnię gruntową, nie umocnioną. Długość ulicy wynosi ok. 230 mb od ul. Andersa do ul. Sikorskiego. W planie ulica ma przebieg prosty. Teren ulicy posiada niewielkie różnice wysokościowe. Uzbrojenie podziemne istniejące to wodociąg, energetyka i sieć telefoniczna. Napowietrzna sieć energetyczna. Warunki gruntowo - wodne. W górnej warstwie zalegają piaski grube, średnie i drobne średnio zagęszczone. Poziom lustra wody stabilizują się na głębokości 1,5 m ppt. Istniejące warunki gruntowo - wodne pozwalają przyjąć grupę nośności podłoża G1. Ulica Henryka Dąbrowskiego w planie przebiega od ul. Andersa do ul. Sikorskiego odcinkiem prostym. Drogę zaprojektowano ją jako ciąg pieszo - jezdny o szerokości 5 m, bez wydzielonych chodników. Od krawędzi jezdni do granic posesji zaprojektowano wjazdy. Projektowane spadki podłużne z uwagi na niewielkie różnice wysokościowe terenu wynoszą od 0,3 % do 1,2 %. Pochylenie poprzeczne jezdni jednostronne 2 %. Konstrukcję nawierzchni jezdni ciągu pieszo - jezdnego zaprojektowano jak dla drogi klasy D w strefie zamieszkania: nawierzchnia z kostki brukowej, betonowej grubości 8 cm, typu CEGIEŁKA na podsypce cementowo - piaskowej gr. 3 cm, kolor szary (opaski po 40 cm kolor grafit), podbudowa z kruszywa łamanego o uziarnieniu ciągłym 0/31,5 mm grubości 15 cm warstwa odcinająca z gruntu stabilizowanego cementem z betoniarki Rm = 2,5 MPa grubości 15 cm zaprojektowana z uwagi na występujący okresowo wyższy poziom wody gruntowej. Jezdnia jest obustronnie ograniczona krawężnikiem betonowym, najazdowym 15 x 22 cm na ławie betonowej C12/15 z oporem. Dla uspokojenia ruchu zaprojektowano 1 próg zwalniający, płytowy z kostki betonowej czerwonej. Wyniesieni progu wykonać zwiększoną grubością podsypki cementowo - piaskowej. Taką samą konstrukcję zaprojektowano dla nawierzchni wjazdów na posesje ale bez warstwy gruntu stabilizowanego z kostką koloru szarego. Od strony posesji oraz po bokach wjazd ograniczony jest krawężnikiem betonowym 12 x 25 cm na ławie betonowej C 12/15 z oporem. Pochylenie wjazdów dostosować do rzędnych na granicy posesji. Powierzchnie pomiędzy jezdnią a wjazdami - zaprojektowano umocnienie z geokraty wys. 5 cm wypełnionej żwirem płukanym o uziarnieniu 2/16 mm. Po wykonaniu koryta na głębokość 10 cm należy wykonać warstwę wyrównawczą z piasku gr. 5 cm, a na to geowłókninę filtracyjną a następnie teokratę i wypełnienie. Odwodnienie - w celu odwodnienia nawierzchni jezdni zaprojektowano ściek przykrawężnikowy jednostronny z dwóch rzędów kostki (grafit) na ławie betonowej z C 12/15. Woda odprowadzana będzie do zaprojektowanych studzienek ściekowych z wpustem żeliwnym a dalej przykanalikami do kanalizacji deszczowej. Wykonanie robót - niweleta drogi jest zbliżona do istniejącego terenu. Wykonać warstwę gruntu stabilizowanego cementem z betoniarki Rm = 2,5 MPa, grubości 15 cm. Następnie wbudować krawężniki betonowe, najazdowe 15 x 22 cm na ławie betonowej z oporem oraz ściek z dwóch rzędów kostki na ławie betonowej. Następnie warstwę podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm. Na podbudowie ułożyć nawierzchnię z kostki brukowej betonowej grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:3 grubości 3 cm. Potem ułożyć krawężnik betonowy 12 x 25 cm na ławie betonowej C 12/15 z oporem od strony granic posesji oraz po bokach na wjazdach. Na wjazdach wykonać podbudowę grubości 15 cm z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 mm. Na podbudowie ułożyć na nawierzchnię z kostki brukowej, betonowej czarnej gr. 8 cm na podsypce cementowo - piaskowej 1 : 3 grubości 3 cm - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oborniki.pl(bip.oborniki.pl)
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie wielkopolskim na DK 72 na odcinku Psary - Przykona w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych. Budowa ronda na skrzyżowaniu z drogami powiatowymi od km 39+475 do km 39+720. Przebudowa skrzyżowania z drogą powiatową, odcięcie skrzyżowania na łuku, zmiana lokalizacji zatok autobusowych od km 38+500 do km 39+300 (Projektuj i Buduj).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa skrzyżowania w m. Lasocice w systemie >>Projektuj i Buduj<<
Dodano: 2016-07-27 - Remonty chodników w ciągach dróg powiatowych na terenie Gminy Krzemieniewo
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 15 w m. Koźmin od km 71+650 do km 72+580 jezdnia prawa i od km 71+640 do km 71+958 jezdnia lewa.
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodników przy DK 25 w m. Zosinki i Biała Panieńska w systemie >>Projektuj i Buduj<<
Dodano: 2016-07-27 - Remont drogi krajowej nr 36 w m. Miejska Górka ul. Ignacego Krasickiego, Wojska Polskiego, Pl. Powstańców Wlkp., Kobylińska od km 82+282 do km 83+500, dł. 1,218 km
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na DK 25 w m. Kotowskie w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa ciągu pieszo - rowerowego w od km 326+750 do km 330+000 w systemie projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w województwie wielkopolskim na dk 12 na odcinku Marchwacz - Szczytniki w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa ciągu pieszo - rowerowego o dł. 5,03 km. Od km 286+557 do km 288+353 strona prawa, od km 288+425 do km 288+625 strona lewa, od km 288+646 do km 291+680 strona prawa
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie miasta Dobra - etap IV przebudowa ul. Wiatraki i ul. Mickiewicza
Dodano: 2016-07-26 - Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na dk 83 w województwie wielkopolskim na odcinku Marianów - Kowale Pańskie w ramach PBDK - Program Likwidacji Miejsc Niebezpiecznych - budowa ciągu pieszo - rowerowego od km 5+955 do km 8+300 (Projektuj i Buduj)
Dodano: 2016-07-25