Przetargi.pl
„POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ GMINY WARTKOWICE”

GMINA WARTKOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 99-220 Wartkowice, STARY GOSTKÓW 3D
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43/6785105 , fax. 43/6785105
  • Data zamieszczenia: 2023-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA WARTKOWICE
    STARY GOSTKÓW 3D
    99-220 Wartkowice, woj. łódzkie
    tel. 43/6785105, fax. 43/6785105
    REGON: 730934364
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wartkowice.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „POPRAWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ GMINY WARTKOWICE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych o następującym zakresie:1.1. Rozbudowa drogi gminnej nr 111213E Plewnik - Truskawiec na odcinku dł. 1,399 km obejmująca wykonanie:1.1.1. warstwy odcinającej z piasku grubości 10 cm,1.1.2. wzmocnienia konstrukcji drogi z geowłókniny oraz geokraty komórkowej w km. od 1+209 do 1+399,1.1.3. podbudowy pomocniczej z kruszywa naturalnego 0/63 mm grubości 15 cm,1.1.4. podbudowy zasadniczej z kruszywa naturalnego 0/31,5 mm grubości 10 cm,1.1.5. jezdni o nawierzchni bitumicznej (warstwa wiążąca gr. 4cm, warstwa ścieralna grub. 4 cm). 1.1.6. zjazdów do posesji (zabudowanych) o nawierzchni bitumicznej.1.1.7. zjazdów o nawierzchni z kruszywa łamanego do nieruchomości niezabudowanych (na pola) o nawierzchni z kruszywa łamanego1.1.8. poboczy z kruszywa szer. 0,75m, 1.1.9. odwodnienia korony drogi (rowy przydrożne, przepusty).1.1.10. usunięcia kolizji z projektowaną drogą: (przebudowa ogrodzeń, regulacja wysokościowa zasuw wodociągowych z wymianą skrzynek na duże dostosowane do obciążeń ruchu drogowego, przestawienie hydrantu p.poż. z wymianą na nowy kompletny z zasuwą),1.1.11. karczowania drzew i krzewów w granicach projektowanego pasa drogowego i nasadzeń kompensacyjnych,1.1.12. oznakowania drogi.1.2. Przebudowa drogi wewnętrznej dojazdowej do oczyszczalni ścieków ozn. jako dz. nr 188 w Wartkowicach na odcinku 0,335 km, obejmująca wykonanie:1.2.1. górnej warstwy podbudowy kruszywa łamanego grub. 8cm; 1.2.2. jezdni szer. 3,5 m o nawierzchni bitumicznej (warstwa wiążąca gr. 4cm, warstwa ścieralna grub. 4 cm). 1.2.3. poboczy szr. 0,5 m z kruszywa łamanego.1.3. Przebudowa drogi wewnętrznej ozn. jako dz. nr 36/1, 30/4, 29/4 w miejscowości Stary Gostków długości 0,221 km obejmująca wykonanie:1.3.1. górnej warstwy podbudowy kruszywa łamanego grubości 8 cm. 1.3.2. jezdni szer. 5,0 m o nawierzchni bitumicznej (warstwa wiążąca gr. 4cm, warstwa ścieralna grub. 4 cm),1.3.3. poboczy szer. 0,5 m z kruszywa łamanego,1.3.4. zjazdów o nawierzchni bitumicznej,1.3.5. odwodnienia korony drogi.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają:2.1.1. Projekt budowlany rozbudowy drogi gminnej nr 111213E Plewnik - Truskawiec,2.1.2. Projekt budowlany przebudowy drogi wewnętrznej dojazdowej do oczyszczalni ścieków w Wartkowicach,2.1.3. Projekt budowlany przebudowy drogi wewnętrznej w Starym Gostkowie,2.1.4. Specyfikacje Techniczne Wykonanie i Odbioru Robót,2.1.5. Przedmiary robót,- stanowiące Załącznik nr 8 do SWZ.3. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 36 miesięcy gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia.Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenia terminu gwarancji jakości na zrealizowany przedmiot zamówienia zgodnie z treścią wybranej oferty, co będzie stanowiło element oceny merytorycznej na etapie wyboru najkorzystniejszej oferty – vide kryteria oceny ofert – Rozdział XVIII SWZ.4. Wykonawca zobowiązany będzie utrzymać w całym okresie realizacji robót budowlanych ubezpieczenie OC przedsiębiorcy z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 4’000’000 PLN (słownie: cztery miliony złotych).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych).2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:2.1. pieniądzu;2.2. gwarancjach bankowych;2.3. gwarancjach ubezpieczeniowych;2.4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć przelewem bankowym na konto Zamawiającego :CODE SWIFT: GBWCPLPPIBAN: PL nr 37 9271 0005 0000 0228 2000 0250w tytule wpisując: „ZP.271.02.2023 – wadium”.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej uznaje się datę uznania środków na koncie Zamawiającego (dzień, godzina).4. W przypadku złożenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.5. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:5.1. upływu terminu związania ofertą;5.2. zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;5.3. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.6. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium Wykonawcy:6.1. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;6.2. którego oferta została odrzucona;6.3. po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;6.4. po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.7. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt. 6, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z Wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w rozdziale XXIII SWZ.8. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.9. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium.10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela z żądaniem zapłaty wadium, w okolicznościach wskazanych w art. 98 ust 6 p.z.p..
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spienianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny;1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów :Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spienianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny;1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością związaną z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w kwocie co najmniej4’000’000PLN (słownie: cztery miliony złotych).[Dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, jeśli wartości zostaną podane w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs PLN do tej waluty podawany przez NBP (Tabela A kursów średnich walut obcych) na dzień opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.]1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że:1.4.1. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie oraz zgodniez przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej dwa odrębne ZADANIA obejmujące roboty budowlane polegające budowę i/lub rozbudowę i/lub przebudowę drogi o nawierzchni bitumicznej o długości co najmniej 100m.Przez „ZADANIE” Zamawiający rozumie jedno odpłatne zamówienie /umowę / kontrakt.[W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców w całości.Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy Wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu robót .Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu prac oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum,z której wynika zakres jego obowiązków.]1.4.2. dysponuje lub będzie dysponował przy wykonywaniu zamówienia co najmniej jedną osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlanedo kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-02-22

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach