Przetargi.pl
Poprawa gospodarki wodnej i kanalizacyjnej na terenie gminy Łapanów

Gmina Łapanów ogłasza przetarg

  • Adres: 32-740 Łapanów, Łapanów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 14 613 40 57, 14 684 37 20, , fax. 146 853 900
  • Data zamieszczenia: 2020-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łapanów
    Łapanów 34
    32-740 Łapanów, woj. małopolskie
    tel. 14 613 40 57, 14 684 37 20, , fax. 146 853 900
    REGON: 85166067700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lapanow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa gospodarki wodnej i kanalizacyjnej na terenie gminy Łapanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie cześciowe nr 1: Rozbudowa ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w miejscowości Chrostowa Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie pozwolenia na budowę, budowa oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i eksploatację ujęcia wody i stacji uzdatniania wody w miejscowości Chrostowa Zakres rzeczowy dokumentacji projektowej obejmuje: 1) projekt budowlany 2) pozwolenie na budowę; 3) projekty wykonawcze z podziałem na branże 4) projekty rozruchu technologicznego; 5) przedmiary robót oraz szczegółowe kosztorysy - 6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ; 7) informacja Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ); 8) pozwolenia oraz decyzje niezbędne do budowy i eksploatacji ujęcia wody i stacji uzdatniania wody 9) pozwolenia oraz decyzje na użytkowanie 10) inne niezbędne wg przepisów prawa oraz programu funkcjonalno - użytkowego opinie i uzgodnienia. Uwaga: Projekt budowlany 4 egz. wersja papierowa i elektroniczna CD 1 szt. Projekt wykonawczy z podziałem na branże 4 egz. wersja papierowa oraz elektroniczna CD 1 szt. STWiOR B i Inne opracowania wg. PFU w 4 egz. wersja papierowa oraz elektroniczna CD 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy będący załącznikiem do SIWZ. Zadanie częściowe nr 2: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków w mniejscowości Chrostowa. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, uzyskanie pozwolenia na budowę, budowa oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie i oczyszczalni ścieków w mniejscowości Chrostowa. Zakres rzeczowy dokumentacji projektowej obejmuje: 1) projekt budowlany 2) pozwolenie na budowę; 3) projekty wykonawcze z podziałem na branże 4) projekty rozruchu technologicznego; 5) przedmiary robót oraz szczegółowe kosztorysy 6) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót ; 7) informacja Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ); 8) pozwolenia oraz decyzje niezbędne do budowy i eksploatacji ujęcia wody i stacji uzdatniania wody 9) pozwolenia oraz decyzje na użytkowanie 10) inne niezbędne wg przepisów prawa oraz programu funkcjonalno - użytkowego opinie i uzgodnienia. Uwaga: Projekt budowlany 4 egz. wersja papierowa i elektroniczna CD 1 szt. Projekt wykonawczy z podziałem na branże 4 egz. wersja papierowa oraz elektroniczna CD 1 szt. STWiOR B i Inne opracowania wg. PFU w 4 egz. wersja papierowa oraz elektroniczna CD 1 szt Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno Użytkowy będący załącznikiem do SIWZ Dla wszystkich części: Uwagi: 1. Wykonawca wykona wszystkie (także niewymienione imiennie) opracowania, które są niezbędne z punktu widzenia kompletności dokumentacji pod kątem uzyskania decyzji organów administracji państwowej i samorządowej lub innych jednostek branżowych uzgadniających dokumentację. Ponadto Wykonawca wykona wszystkie roboty budowlane objęte Programem Funkcjonalno - Użytkowym stanowiącym załącznik do SIWZ, Ofertą Wykonawcy, Umową oraz wszystkie prace, nawet nie wymienione w Umowie, które są konieczne dla ukończenia, czy bezpiecznego i właściwego działania i eksploatowania wszystkich wytworzonych robót i zamontowanych urządzeń. 2. Wykonawca w ramach złożonej oferty gwarantuje, że projektanci posiadają doświadczenie i zdolności konieczne do projektowania przedmiotu umowy. Pełną odpowiedzialność za rozwiązania projektowe, do dnia odbioru ostatecznego, ponosi Wykonawca. Jeżeli w dokumentacji zostaną wykryte błędy, pominięcia, dwuznaczności, niekonsekwencje, niedostatki lub inne wady, to zarówno one jak roboty (jeżeli będzie to konieczne) zostaną poprawione na koszt Wykonawcy, bez względu na wszelkie zgody lub zatwierdzenia dokonane uprzednio w trakcie budowy. 3. W trakcie procesu inwestycyjnego Wykonawca zobowiązany jest do uzgadniania z Zamawiającym planowanych do zastosowania urządzeń i obiektów. 4. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren budowy w terminie 7 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu prawomocnego pozwolenia na budowę, wraz z dokumentami niezbędnymi do zgłoszenia rozpoczęcia robót przy czym zgłoszenia tego dokona Zamawiający. Dane nt. warunków w obszarze terenu budowy posiadane przez Zamawiającego zawarte zostały w Programie Funkcjonalno - Użytkowym. 5. Rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia i wyposażenie muszą być wysokiej jakości zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w normach lub przepisach należy wykonać zgodnie z najlepszą praktyką i doświadczeniem Wykonawcy, w tym: a) wszystkie zaproponowane urządzenia winny pochodzić od renomowanych i sprawdzonych na rynku polskim i europejskim producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenia napraw pogwarancyjnych oraz dostarczenie części zamiennych, b) przy doborze urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów, c) elementy konstrukcji urządzeń winny być wykonane z materiałów odpornych na działanie korozyjne środowiska, w którym będą zainstalowane, d) prace budowlane i technologia powinny być wykonane w standardzie i o parametrach nie niższych niż określone w Programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU). e) wszystkie prace powinny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. f) Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot zamówienia z materiałów, które będą spełniać wszelkie wymogi ustawy Prawo Budowlane, będą zgodne z kryteriami technicznymi określonymi w Polskich Normach, w zharmonizowanych lub europejskich aprobatach, posiadać będą odpowiednie certyfikaty i znaki CE lub B. Dla potwierdzenia spełnienia jw. dla wszystkich materiałów przed ich wbudowaniem Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego. g) dokumenty dot. unijnych materiałów (atesty, aprobaty, itp.) Wykonawca, któremu zostanie udzielone przedmiotowe zamówienie musi dostarczyć Zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Za koordynację dostaw materiałów, urządzeń i osprzętu niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia odpowiedzialny jest Wykonawca. 6. Wykonawca przed odbiorem końcowym robót przeprowadzi szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie eksploatacji i konserwacji wytworzonych w ramach umowy robót, obiektów, maszyn i urządzeń. 7. Wykonawca sporządzi dokumentację powykonawczą oraz uzyska wszelkie niezbędne opinie, uzgodnienia, zaświadczenia i pozwolenia na użytkowanie wytworzonych obiektów. Zakres prac zgodnie z Programem Funkcjonalno - Użytkowym, będącym załącznikiem do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 8. Rozruch technologiczny, będący przedmiotem umowy nie stanowi o przejęciu robót przez Zamawiającego niemniej jednak wszystkie produkty wytworzone w trakcie rozruchu będą własnością Zamawiającego. 9. Wykonawca dostarczy wszelką aparaturę, dokumenty i inne informacje, energię elektryczną, wyposażenie, paliwo, materiały, przyrządy, robociznę oraz odpowiednio wykwalifikowany i doświadczony personel konieczny do sprawnego przeprowadzenia wszystkich prób oraz rozruchu technologicznego. 10. Zamawiający nie przewiduje uzyskiwania czasowego pozwolenia na użytkowanie. 11. Wykonawca którego oferta została wybrana przedłoży ( w uzgodnieniu z Zamawiającym ) harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia i płatności najpóźniej w dniu zawarcia umowy, uwzględniający planowane ilości środków finansowych z zastrzeżeniem, że łączna wartość w roku 2021 nie może przekroczyć dla zadania częściowego nr 1: 621 000,00 zł brutto a dla zadania częściowego nr 2: 150 000,00 zł brutto. . Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości środków na poszczególne lata. Wielkości środków przeznczonych na poszczególne lata zostaną podane podczas sesji otwarcia ofert. Wprowadzenie zmian w harmonogramie nie będzie traktowane jako zmiany umowy i nie będzie wymagało zawarcia aneksu do umowy. 12. Inwestycje objęte przedmiotowym zamówieniem będą współfinansowane w ramach projektu: "Gospodarka wodno-ściekowa" w ramach poddziałania "Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020" w związku z czym obowiązkiem Wykonawcy będzie uwzględnienie zasady pierwszeństwa prawa wspólnotowego oraz obowiązek stosowania pro wspólnotowej wykładni prawa krajowego. W ramach niniejszego zamówienia należy wykonać kompletną dokumentację projektową wraz z uzyskaniem w imieniu Zamawiającego Pozwolenia na budowę (Zamawiający przekaże Wykonawcy stosowne upoważnienie). Następnie należy zrealizować wszystkie Roboty niezbędne do osiągnięcia celów opisanych Programie funkcjonalno - użytkowym i przekazać Zamawiającemu prawidłowo wykonane (potwierdzenie przejęcia obiektów do użytkowania przez Nadzór Budowlany dla obiektów liniowych oraz pozwolenie na użytkowanie wydane przez Nadzór Budowlany dla obiektów kubaturowych) Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe, co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia . WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Ponieważ realizacja niniejszego zamówienia musi odbywać się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. kodeks pracy - na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez wykonawcę lub podwykonawcę. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących podstawowe czynności techniczne lub prace budowlane w trakcie realizacji zamówienia, kwalifikowanych jako pracownicy fizyczni na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności: a) związanych z wykonaniem robót instalacyjnych i montażowych, b) związanych z wykonaniem nawierzchni z brukowej kostki betonowej lub asfaltowej lub inne roboty drogowe ( jeśli będą wykonywane) c) związanych z wykonaniem robót kubaturowych 2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe, sprzętowe i podobne. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (dz. u. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie kontraktu będącym załącznikiem do SIWZ. 5) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie kontraktu będącym załącznikiem do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zadanie nr 1 - 50 000.00 zł Zadanie nr 2 - 10 000.00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach