Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa ogłasza przetarg
- Adres: 05074 Halinów, ul. Spółdzielcza
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 836 020 , fax. 227 836 107
- Data zamieszczenia: 2018-12-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Halinów reprezentowana przez Burmistrza Halinowa
ul. Spółdzielcza 1
05074 Halinów, woj. mazowieckie
tel. 227 836 020, fax. 227 836 107
REGON: 1326917200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.halinow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Poprawa gospodarki ściekowej w Gminie Halinów Zadanie 13 – Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w m. Długa Kościelna” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rozbudowa oczyszczalni odbywać się będzie w trakcie ruchu ciągłego procesu oczyszczania ścieków.Wykonywanie prac wymaga dotrzymania warunków pozwolenia wodnoprawnego (Decyzja nr WS.6341.110.016z dnia 4.8.2016 – załącznik nr 12 Do SIWZ). Zakres budowy obejmuje rozbudowę oczyszczalni ścieków, wktórej skład wejdą: A. Ścieki dowożone 1. Stacja odbioru ścieków dowożonych 2. Stacja odbioru osadów dowożonych – istniejąca 3. Zbiornik wstępnego podczyszczania ścieków i osadów dowożonych– adaptacja zbiornika osadu 4. Stacja korekty odczynu – projektowana 5. Zbiornik uśredniający – adaptacja komory defosfatacji 6. Pompownia ścieków dowożonych 7. Wstępne mechaniczne podczyszczenie ścieków 8. Pompownia główna 9. Reaktory biologicznego oczyszczalni 10. Pomieszczenie dmuchaw – modernizacja 11. Reaktory biologicznego oczyszczania ścieków (projektowane 12. Pomieszczenie dmuchaw – projektowane 13. Stacja chemicznego strącania nadmiaru fosforu - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych),
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 oraz załącznik 1 do SIWZ, b) Załącznik Nr 1a – załącznik do formularza oferty - wykaz klauzul warunków zgodnie z warunkami kontraktowymi na budowę c) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w formie jednolitego dokumentu sporządzonego zgodnie ze wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji Europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE zwanego dalej „jednolitym dokumentem”. d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik d) zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Z zobowiązania lub innych dokumentów potwierdzających udostępnienie zasobów przez inne podmioty musi bezspornie i jednoznacznie wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. e) Załącznik nr 14 jeżeli Wykonawca proponuje rozwiązania równoważne
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Remont pomieszczeń Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Górze Kalwarii Filia SPZOZ w Baniosze”
Dodano: 2024-07-18 - "Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej im. Wandy Chotomskiej w Nowych Kucicach"
Dodano: 2024-07-16 - Szaniawy – melioracje użytków rolnych gmina Trzebieszów, powiat łukowski – etap I – obiekt I
Dodano: 2024-07-11 - Remont drogi powiatowej nr 2050W w m. Krzesk-Królowa Niwa
Dodano: 2024-07-10 - Rozbudowa strażnicy OSP w miejscowości Działki – budynek sołecki – postępowanie II
Dodano: 2024-07-08 - Remont drogi powiatowej nr 3665W na odcinku od m. Ptaszki do granicy powiatu
Dodano: 2024-07-02 - " Rozbudowa szkoły podstawowej w Miedniewicach – etap III”
Dodano: 2024-07-01 - "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 634 na odc. w km 32+638,92-32+891,95 oraz dr. woj. nr 635 na odc. w km 12+152,92-12+284,00 na terenie miasta Wołomin " – nr postępowania 099/24
Dodano: 2024-06-27 - Naprawa dachu oraz kominów i gzymsów na budynku Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie
Dodano: 2024-06-27 - Budowa budynku sanitarno-szatniowego na terenie boiska sportowego w Żeliszewie Podkościelnym
Dodano: 2024-06-26