Przetargi.pl
Poprawa funkcjonalności komunikacyjnej na terenach rekreacyjno - inwestycyjnych w Ustrzykach Dolnych Etap II

Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg

  • Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
  • Data zamieszczenia: 2009-05-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
    ul. Mikołaja Kopernika 1 1
    38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
    tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
    REGON: 37044007000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa funkcjonalności komunikacyjnej na terenach rekreacyjno - inwestycyjnych w Ustrzykach Dolnych Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr I Remont drogi gminnej w ciągu ulicy Bełska w Ustrzykach Dolnych Na odcinku od ul. Pionierskiej do ul. Jana Pawła II na długości 250 mb Zadanie nr II Remont i przebudowa drogi gminnej w ciągu ulicy Korczaka w Ustrzykach Dolnych Zadanie nr III Remont i przebudowa drogi gminnej w ciągu ulicy Rynek Dolny w Ustrzykach Dolnych Zadanie nr IV Wykonanie remontu chodników w ciągu ulicy Gombrowicza na odcinkach strona prawa - od km 0+000 - 0+289 , strona lewa - od km 0+000 -0+272 Zadanie nr V Wykonanie remontu i przebudowy drogi gminnej w ciągu ul. Stokowej w Ustrzykach Dolnych Zadanie nr VI Wykonanie remontu i przebudowy drogi gminnej w ciągu ul. W. Pola w Ustrzykach Dolnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 50000
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki ekonomiczno-finansowe : wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł Warunki techniczne : wykonawca dysponuje personelem posiadającym odpowiednie doświadczenie oraz udokumentowane kwalifikacje istotne dla robót o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat tj. 2004 - 2008 (rozpoczął i zakończył ) co najmniej 1 zadania o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty ) Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1 Listę kluczowego personelu proponowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia z uprawnieniami wymaganymi ustawą - Prawo budowlane oraz zaświadczeniami o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - uprawnienia kierownika budowy w branży drogowej Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3 Oświadczenie Wykonawcy o robotach jakie przewiduje zlecić do wykonania przez Podwykonawców. Ocena spełnienia ww. warunków przez wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia /nie spełnia . Status prawny - wymagane dokumenty 1 Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1 Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: 1 wypełniony formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 2 kosztorysy ofertowe z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia - załączniki 1/I, 1/II, 1/III, 1/IV, 1/V, 1/VI 3) Dane wyjściowe do kosztorysowania tj. stawka robocizny, koszty pośrednie, zakupu i zysku - załącznik nr 2 , 4 Harmonogram robót - załącznik nr 3 5 Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę załączony projekt umowy. 6 Dowód wpłacenia wadium
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia jak wyżej a ponadto -1 wypełniony formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 2 kosztorysy ofertowe z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia - załączniki 1/I, 1/II, 1/III, 1/IV, 1/V, 1/VI 3 Dane wyjściowe do kosztorysowania tj. stawka robocizny, koszty pośrednie, zakupu i zysku - załącznik nr 2 , 4 Harmonogram robót - załącznik nr 3 5 Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę załączony projekt umowy. 6 Dowód wpłacenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach