Gmina Ustrzyki Dolne ogłasza przetarg
- Adres: 38-700 Ustrzyki Dolne, ul. Mikołaja Kopernika 1
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 460-80-00 , fax. 013 460-80-16
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ustrzyki Dolne
ul. Mikołaja Kopernika 1 1
38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie
tel. 013 460-80-00, fax. 013 460-80-16
REGON: 37044007000000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa funkcjonalności komunikacyjnej na terenach rekreacyjno - inwestycyjnych w Ustrzykach Dolnych Etap II - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie nr I Remont drogi gminnej w ciągu ulicy Bełska w Ustrzykach Dolnych Na odcinku od ul. Pionierskiej do ul. Jana Pawła II na długości 250 mb Zadanie nr II Remont i przebudowa drogi gminnej w ciągu ulicy Korczaka w Ustrzykach Dolnych Zadanie nr III Remont i przebudowa drogi gminnej w ciągu ulicy Rynek Dolny w Ustrzykach Dolnych Zadanie nr IV Wykonanie remontu chodników w ciągu ulicy Gombrowicza na odcinkach strona prawa - od km 0+000 - 0+289 , strona lewa - od km 0+000 -0+272 Zadanie nr V Wykonanie remontu i przebudowy drogi gminnej w ciągu ul. Stokowej w Ustrzykach Dolnych Zadanie nr VI Wykonanie remontu i przebudowy drogi gminnej w ciągu ul. W. Pola w Ustrzykach Dolnych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332520
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wadium w wysokości 50000
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Warunki ekonomiczno-finansowe : wykonawca musi dysponować własnymi środkami finansowymi lub posiadać zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 500.000 zł Warunki techniczne : wykonawca dysponuje personelem posiadającym odpowiednie doświadczenie oraz udokumentowane kwalifikacje istotne dla robót o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat tj. 2004 - 2008 (rozpoczął i zakończył ) co najmniej 1 zadania o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty ) Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1 Listę kluczowego personelu proponowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia z uprawnieniami wymaganymi ustawą - Prawo budowlane oraz zaświadczeniami o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - uprawnienia kierownika budowy w branży drogowej Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 3 Oświadczenie Wykonawcy o robotach jakie przewiduje zlecić do wykonania przez Podwykonawców. Ocena spełnienia ww. warunków przez wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia /nie spełnia . Status prawny - wymagane dokumenty 1 Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 1 Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: 1 wypełniony formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 2 kosztorysy ofertowe z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia - załączniki 1/I, 1/II, 1/III, 1/IV, 1/V, 1/VI 3) Dane wyjściowe do kosztorysowania tj. stawka robocizny, koszty pośrednie, zakupu i zysku - załącznik nr 2 , 4 Harmonogram robót - załącznik nr 3 5 Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę załączony projekt umowy. 6 Dowód wpłacenia wadium
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia jak wyżej a ponadto -1 wypełniony formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1 2 kosztorysy ofertowe z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia - załączniki 1/I, 1/II, 1/III, 1/IV, 1/V, 1/VI 3 Dane wyjściowe do kosztorysowania tj. stawka robocizny, koszty pośrednie, zakupu i zysku - załącznik nr 2 , 4 Harmonogram robót - załącznik nr 3 5 Wypełniony i podpisany przez Wykonawcę załączony projekt umowy. 6 Dowód wpłacenia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Rzeszowa
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa dróg lokalnych w miejscowościach Ropienka, Brelików
Dodano: 2016-06-17 - Przebudowa drogi gminnej nr 119252R w miejscowości Hoszowczyk
Dodano: 2016-06-15 - Przebudowa drogi przy ulicy Gombrowicza - koło basenu Delfin w Ustrzykach Dolnych km 0+255 - 0+393 tj. do ul. Łukasiewicza k Prochatki
Dodano: 2016-05-17 - Remont skrzyżowania ul. Paderewskiego z ul. Krzyżanowskiego realizowany w ramach zadania remontowego pn.: Remont skrzyżowania ul. Paderewskiego z ul. Krzyżanowskiego.
Dodano: 2016-04-15 - Remont nawierzchni parkingu asfaltowego przy ul Kochanowskiego
Dodano: 2016-03-15 - Remont ul. Mazurskiej
Dodano: 2016-03-07 - Przebudowa drogi gminnej w ciągu ulicy Dobra od ulicy Nadgórna do ulicy Jana Pawła II od km 0+000 do 0+299 + odgałęzienie w lewo do szkoły na długości 92 mb
Dodano: 2016-03-07 - Remont ul. Raginisa, realizowany w ramach zadania remontowego pn.: Remont ul. Raginisa.
Dodano: 2016-03-04 - Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych na terenie miasta Przemyśla w 2016 r.
Dodano: 2016-02-19