Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Bydgoszczy ogłasza przetarg
- Adres: 85915 Bydgoszcz, ul. Gdańska
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 52 57 805, , fax. 52 52 57 825
- Data zamieszczenia: 2017-08-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Bydgoszczy
ul. Gdańska
85915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 52 57 805, , fax. 52 52 57 825
REGON: 1126394600188 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa funkcjonalności klatek schodowych dwóch budynków mieszkalnych – Inowrocław, ul. Polskich Saperów 3, 5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest poprawa funkcjonalności komfortu użytkowania klatek schodowych w zakresie zapewnienia możliwości lepszej (skuteczniejszej) wymiany powietrza w przestrzeni komunikacji wspólnej, dwóch budynków mieszkalnych w Inowrocławiu przy ul. Polskich Saperów 3, 5, w podziale na 2 części. Zakres prac polega na: Część I: • Prace budowlane w zakresie wymiany elementów paneli szklanych na stolarkę aluminiową (demontaż paneli / dostawa stolarki / montaż stolarki / obróbki budowlane) • Usunięcie materiałów z rozbiórki z budynków • Wywóz materiałów z rozbiórki Część II: • Prace budowlane w zakresie dostawy i montażu folii przeciwsłonecznej na zewnętrznej stronie paneli szklanych usytuowanych na południowej stronie budynków. 2. Szczegółowy zakres robót zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia - OPZ stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44220000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Część I 500,00 zł Część II 500,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia Wykonawcy; 2) oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, potwierdzające brak podstaw wykluczenia podwykonawcy, któremu Wykonawca powierzy wykonanie zakresu zamówienia; 3) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 5 do SIWZ), 4) w przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną