Przetargi.pl
Poprawa estetyki i atrakcyjności śródmieścia poprzez zagospodarowanie Placu Jana Pawła II wraz z modernizacją ulicy Wojska Polskiego w Ełku

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2012-04-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa estetyki i atrakcyjności śródmieścia poprzez zagospodarowanie Placu Jana Pawła II wraz z modernizacją ulicy Wojska Polskiego w Ełku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie Placu Jana Pawła II wraz z modernizacją fontanny oraz przebudowa mostu w ulicy Wojska Polskiego. Zakres robót obejmuje: III.1. Roboty drogowe 1). Nawierzchnia placu: - wykonanie nawierzchni jezdni wewnętrznej z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm koloru szarego; - wykonanie miejsc postojowych z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm koloru grafitowego z rozdzieleniem miejsc postojowych trzema rzędami z kostki kamiennej 9/11 koloru szarego; - nawierzchnie chodników z kostki brukowej szlachetnej kolorowej np. MJ Jedwabne Amstel lub równoważnej; - w kosztach wykonania zadania należy ująć demontaż istniejących elementów małej architektury (ławki - 24 sztuki, kosze na śmieci - 11 sztuk). Istniejące ławki należy poddać renowacji i pomalować farbą poliuretanową koloru brązowego oraz ponownie zamontować po wykonaniu nawierzchni utwardzonych. Istniejące kosze na śmieci zdemontować, 6 sztuk koszy pomalować farbą renowacyjną czarną (pozostałe 5 koszy do przekazania inwestorowi); - w kosztach wykonania zadania należy ująć dostawę i montaż 5 szt. koszy ulicznych K2 zgodnych z załączonym wzorem; - konstrukcja nawierzchni utwardzonych zgodnie ze szczegółami nawierzchni; - należy przewidzieć dodatkowo rozebranie i ponowne ułożenie istniejącej nawierzchni z kostki brukowej bet. typu Starobruk kolor żółty gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej gr. 5 cm w ilości 1000 m2; - pozostałe elementy zgodnie z projektem archit.-bud. część drogowa. 2). Przebudowa istniejącego mostu na rzece Ełk w ciągu ulicy Wojska Polskiego. Przebudowa mostu powinna być zrealizowana połówkami z zachowaniem ruchu wahadłowego w obrębie mostu na czas prowadzenia prac. Szczegółowy zakres przebudowy precyzuje dokumentacja techniczna. Ponadto w kosztach wykonania przebudowy należy ująć: - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas przebudowy mostu; - wykonanie projektu stałej organizacji ruchu. Zatwierdzony projekt stałej organizacji ruchu powinien ujmować przestawienie istniejącego płytowego azylu dla pieszych o około 30 m w kierunku ulicy Parkowej, wykonanie oznakowania pionowego w ilości około 10 szt. znaków tupu II, wielkości średnie oraz oznakowania poziomego grubowarstwowego (P-21a, P-10 - ok. 200 m2), (P-4, P-6, P - 1b - ok. 100 mb). Odcinek objęty projektem stałej organizacji ruchu to około 170 mb. Odcinek objęty projektem stałej organizacji należy oznakować zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu; - wykonanie warstwy ścieralnej oraz przestawienie istniejących krawężników na dojazdach do mostu na długości 10 mb przed mostem oraz 10 mb za mostem; - mieszanka bitumiczna (SMA) oraz wszystkie jej składniki powinny spełniać wymagania WT-1,2 2010 GDDKiA 2010. III.2. Wykonanie zieleni Zieleń rekreacyjną należy wykonać zgodnie z załączonym projektem zieleni z dopuszczeniem zmiany lokalizacji poszczególnych nasadzeń. III.3. Roboty sanitarne - wykonanie przyłącza wodociągowego - zgodnie z projektem zagospodarowania terenu; - wykonanie przyłącza kanalizacji sanitarnej - zgodnie z projektem zagospodarowania terenu;; - wykonanie kanalizacji deszczowej wraz z wpustami ulicznymi - zgodnie z projektem zagospodarowania terenu;. III.4. Roboty elektryczne - przebudowa oświetlenia parkowego- wymiana 7 latarni parkowych na latarnie typu ST3, wysokości 5 m z oprawą 05/E27 i wysięgnikiem dwuramiennym R21. III.5. Modernizacja fontanny Wykonać zgodnie z załączonym programem modernizacji fontanny (załącznik nr 11) Wykonawca zobowiązany jest opracować w uzgodnieniu z Zamawiającym projekt budowlany i wykonawczy fontanny w oparciu o załączony program modernizacji fontanny, uzyskać wszelkie uzgodnienia i decyzje niezbędne do wykonania fontanny oraz wykonać wszystkie prace związane z budową fontanny. W celu właściwego oszacowania ceny każdy z wykonawców zobowiązany jest dokonać wizji lokalnej aby określić zakres prowadzenia prac związanych z doszczelnieniem i naprawą istniejącej niecki jak również wykonania prac związanych z montażem układu technologicznego. W cenie oferty należy uwzględnić koszty tyczenia i wykonania inwentaryzacji powykonawczej oraz wykonanie ewentualnych robót, które nie zostały ujęte w przedmiarze, a które należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym oraz na podstawie przeprowadzonej wizji lokalnej w miejscu planowanej budowy. Każdy z oferentów winien odwiedzić miejsce wykonywania robót celem sprawdzenia warunków związanych z wykonywaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia w załączonym przedmiarze robót elementów niezbędnych do wykonania umowy a wynikających z załączonej dokumentacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi projekt budowlany i szczegółowe specyfikacje techniczne, jak również Program modernizacji fontanny. Przedmiary robót są przykładowe. Załączony przedmiar określa orientacyjnie zakres robót planowanych do wykonania zamówienia, umożliwiając tym samym skalkulowanie ceny. Wykonawca powinien przeanalizować załączony projekt budowlany i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy - umowa jest ryczałtowa, tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcie realizacji. Zawarte w projekcie i SST nazwy materiałów podano jako przykładowe, określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w projekcie lub ten standard podwyższają. Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu. Gwarancja - 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Wykonawca wyłoniony w ramach niniejszego postępowania zobowiązany będzie do przedłożenia Zamawiającemu, przed podpisaniem umowy, kosztorysu ofertowego wraz z harmonogramem rzeczowo- finansowym. Dodatkowo przed podpisaniem umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię opłaconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 800 000 PLN.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 38 000,00 PLN (trzydzieści osiem tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: NR- 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach