Przetargi.pl
„Poprawa efektywności energetycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ulicach: Młynarska 49, Bema 2, Przemyska 2 oraz Wyspiańskiego 41 na terenie Gminy Miasta Sanoka”

Gmina Miasta Sanoka ogłasza przetarg

  • Adres: 38500 Sanok, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4652800, 4652833 , fax. 134 630 890
  • Data zamieszczenia: 2018-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Sanoka
    ul. Rynek 1
    38500 Sanok, woj. podkarpackie
    tel. 013 4652800, 4652833, fax. 134 630 890
    REGON: 37044071000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.sanok.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa efektywności energetycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ulicach: Młynarska 49, Bema 2, Przemyska 2 oraz Wyspiańskiego 41 na terenie Gminy Miasta Sanoka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja energetyczna budynków komunalnych wielorodzinnych stanowiących własność Gminy Miasta Sanoka przy ulicy Bema 2, Młynarska 49, Przemyska 2 oraz Wyspiańskiego 41 w ramach zadania pn. „Poprawa efektywności energetycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych na terenie Gminy Miasta Sanoka” współfinansowanego ze środków RPO WP 2014-2020, Oś priorytetowa VI Czysta Energia, Działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków. 1.1. Zakres prac obejmuje: - ocieplenie podłogi na gruncie, - docieplenie ścian fundamentowych, - ocieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, - docieplenie stropodachu, - wymianę stolarki drzwiowej i okiennej, - modernizacja cwu, - remont instalacji c.o., - wymiana oświetlenia w częściach wspólnych. 1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został za pomocą: - Projektów budowlanych docieplenia budynków, - Projektu budowlanego remontu instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej w budynku przy ul. Młynarskiej 49, - STWiORB, - Kosztorysów ofertowych, - Rozdziału II SIWZ. 2. Użyte w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia nazwy materiałów i urządzeń lub jakichkolwiek innych wyrobów lub produktów służą jedynie określeniu pożądanego standardu wykonania i określenia właściwości i wymogów techniczno - użytkowych założonych w dokumentacji technicznej dla danego typu rozwiązań, nie są obowiązujące i należy je traktować, jako propozycje projektanta. Nie są one w żaden sposób wiążące dla przyszłego wykonawcy do ich stosowania. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach techniczno – użytkowych odpowiadających co najmniej parametrom materiałów i urządzeń zaproponowanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do materiałów i urządzeń równoważnych dokumenty potwierdzające zgodność ich kluczowych parametrów technicznych, jakościowych, potwierdzonych w (atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, świadectwach jakości). 3. Roboty budowlane będą wykonywane w budynkach zamieszkałych, dlatego konieczne będzie uzgodnienie czasu i terminu wykonywania prac z użytkownikami obiektów. Wszystkie roboty objęte zamówieniem należy przeprowadzić w sposób zapewniający bezpieczeństwo mieszkańcom. 4. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części: Część I: Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ulicy Bema 2 Część II: Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ulicy Młynarska 49 Część III: Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ulicy Przemyska 2 Część IV: Modernizacja energetyczna budynku komunalnego przy ulicy Wyspiańskiego 41 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części zamówienia, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. Oferty w postępowaniu można składać w odniesieniu do wszystkich, dwóch, trzech bądź jednej części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: - dla części I zamówienia 12 000,00 złotych – (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). - dla części II zamówienia 12 000,00 złotych – (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). - dla części III zamówienia 7 000,00 złotych – (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100). - dla części IV zamówienia 5 500,00 złotych – (słownie: pięć tysięcy pięćset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2018 poz. 110) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego numer konta: 31 8642 0002 2001 0060 4703 0003 z adnotacją: „wadium – „Poprawa efektywności energetycznej wielorodzinnych budynków mieszkalnych przy ulicach: Młynarska 49, Bema 2, Przemyska 2 oraz Wyspiańskiego 41 na terenie Gminy Miasta Sanoka” część …. zamówienia” Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Powyższe zalecenie wynika z czasu trwania rozliczeń międzybankowych. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w formie oryginału. . 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP) . Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych ( dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 3. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty. 4. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika. 5. Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 2 i 3 powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej w drodze czynności notarialnej w rozumieniu ustawy z dnia 14 lutego 1991 r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2017 r. poz. 2291).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach