Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg
- Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
- Data zamieszczenia: 2021-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
ul. Graniczna 21
41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
REGON: 27625531200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Poprawa efektywności energetycznej w obiektach użyteczności publicznej w Dąbrowie Górniczej” – wykonanie aktualizacji dokumentacji budowlanej i wykonawczej dla budynków: Zadanie A – Przedszkole Nr 32 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Piłsudskiego 28 Zadanie B – Przedszkole Nr 36 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Tysiąclecia 23 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019r., poz. 1843 z późn.zm) zwanej dalej ustawą Pzp, o wartości zamówienia poniżej 214.000,00 EUR. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji dokumentacji budowlanej i wykonawczej dla budynków na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na poszczególne zadania osobno lub na wszystkie razem. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w § 2 projektu umowy, który stanowi załączniki nr 7 SIWZ. 2. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający nie wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2020r., poz.1320). 3. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych Budynki będą dostosowane do osób niepełnosprawnych poprzez budowę pochylni i toalet wewnątrz budynków. 4.Wskazanie aspektu ekologicznego i innowacyjnego w zamówieniu: Aspekt ekologiczny - zmniejszenie utraty ciepła poprzez modernizację obiektu, oszczędności energii poprzez zaprojektowanie oświetlenia energooszczędnego. Aspekt innowacyjny- Obiekty będą wyposażone w rozwiązania budowlane i instalacyjne minimalizujące straty energii. Energia cieplna i elektryczna niezbędna dla użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem będzie wykorzystywana racjonalnie poprzez: - zastosowanie przegród budowlanych o współczynnikach przenikania ciepła mniejszych od wymaganych przepisami, programowanie pracy urządzeń w zależności od czasu ich wykorzystania, 5. Rozwiązania równoważne 1.Wykonawca przy opracowywaniu dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które następnie służyć będzie jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do stosowania się do zapisów art.29 i 30 ustawy Pzp. 2.Zamawiający nie dopuszcza wskazania w opracowanej dokumentacji projektowej znaków towarowych, nazw własnych producentów, patentów lub pochodzenia produktów, urządzeń i materiałów. Jedynym wyjątkiem od tej zasady jest przypadek, w którym wskazanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie ma możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wykonawca uzyskał uprzednio pisemną zgodę Zamawiającego na takie wskazanie. 3.W przypadku wyrażenia zgody przez Zamawiającego na wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, wykonawca jest zobowiązany opisać w dokumentacji specyfikę powodującą konieczność takiego wskazania oraz użyć słów „lub równoważne”. W takim przypadku obowiązkiem wykonawcy jest określenie szczegółowych parametrów, które umożliwią dopuszczenie towarów i urządzeń innych producentów jako równoważnych. 6.Ubezpieczenie Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy oraz do planowanego czasu realizacji robót budowlanych tj. grudzień 2021r. 7. Gwarancja i rękojmia 1. Jednostka Projektowa jest odpowiedzialna względem Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady dzieła zgodnie z art. 638 Kodeksu cywilnego w związku z art. 556 i następnymi Kodeksu cywilnego. 2. Upływ terminu gwarancji na prace projektowe nastąpi łącznie z upływem rękojmi za roboty budowlane, wykonane na podstawie tej dokumentacji. 3.Okres gwarancyjny nie zostanie uznany za zakończony, dopóki nie zostaną usunięte przez Jednostkę Projektową wady i usterki zgłoszone do czasu upływu terminu gwarancyjnego oraz nie wygaśnie bieg gwarancji zgodnie z art.581 par.1 KC a potwierdzeniem zakończenia będzie podpisany przez obie strony protokół odbioru pogwarancyjnego. 4.Uprawnienia Zamawiającego wynikające z rękojmi za wady będą egzekwowane niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji. 5. Jeżeli Jednostka Projektowa nie usunie wad lub usterek w okresie gwarancji lub rękojmi w wyznaczonym na piśmie przez Zamawiającego terminie, Zamawiający po uprzednim zawiadomieniu Jednostki Projektowej, może zlecić ich usunięcie osobie trzeciej na koszt Jednostki Projektowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Zielona i niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice – zagospodarowanie terenu przy ul. Niepodległości w Czechowicach-Dziedzicach (dz. nr 3788/777;3788/779;5077)”- projekt
Dodano: 2024-07-19 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dla Politechniki Częstochowskiej
Dodano: 2024-07-18 - „Zielona i niebieska infrastruktura w Gminie Czechowice-Dziedzice – zagospodarowanie terenu przy ul. Niepodległości w Czechowicach-Dziedzicach (dz. nr 3788/777;3788/779;5077)”- projekt
Dodano: 2024-06-27 - Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej podniesienia efektywności energetycznej budynku C dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2024-06-26 - Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: "Przebudowa pomieszczeń kwestury"
Dodano: 2024-06-14 - Opracowanie dokumentacji technicznej dotyczącej podniesienia efektywności energetycznej budynku C dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich
Dodano: 2024-06-04 - Usługa wykonania projektu budowlanego i wykonawczego wymiany wszystkich okien w Budynku Głównym wpisanym do rejestru zabytków
Dodano: 2024-05-18 - Wykonanie dokumentacji projektowej (budowlanej i wykonawczej) w ramach zadania „Termomodernizacja budynków komunalnych w zakresie działalności oświatowej, pomocy społecznej, kulturalnej (...)".
Dodano: 2024-05-09 - Opracowanie projektów budowy i przebudowy dróg w mieście Żory – dz. Baranowice
Dodano: 2024-04-30 - Wykonanie projektu zagospodarowania zdegradowanego terenu przy ul. Łagiewnickiej i ul. Niedurnego w Chorzowie w celu ochrony różnorodności biologicznej
Dodano: 2024-04-25