Przetargi.pl
„Poprawa efektywności energetycznej w obiektach użyteczności publicznej w Dąbrowie Górniczej” – wykonanie aktualizacji dokumentacji budowlanej i wykonawczej: Zadanie A – Przedszkole Nr 14 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Tysiąclecia 25 Zadanie B – Przedszkole Nr 20 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Adamieckiego 15 Zadanie C – Przedszkole Nr 32 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Piłsudskiego 28 Zadanie D – Przedszkole Nr 36 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Tysiąclecia 23

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2020-03-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa efektywności energetycznej w obiektach użyteczności publicznej w Dąbrowie Górniczej” – wykonanie aktualizacji dokumentacji budowlanej i wykonawczej: Zadanie A – Przedszkole Nr 14 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Tysiąclecia 25 Zadanie B – Przedszkole Nr 20 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Adamieckiego 15 Zadanie C – Przedszkole Nr 32 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Piłsudskiego 28 Zadanie D – Przedszkole Nr 36 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Tysiąclecia 23
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości poniżej 214 000 euro. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie aktualizacji dokumentacji budowlanej i wykonawczej dla przedszkoli na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza. 3. Formę opracowania, sposób wykonania i zakres zamówienia określono w projektach umów stanowiących załączniki nr 7 SIWZ. 4. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. Zamawiający nie wymaga, aby osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019r., poz. 1040). 5. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Budynki będą dostosowane do osób niepełnosprawnych poprzez budowę pochylni i toalet wewnątrz budynków (na parterze). 6. Rozwiązania równoważne. 6.1.Wykonawca przy opracowywaniu dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które następnie służyć będzie jako opis przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest do stosowania się do zapisów art.29 i 30 ustawy Pzp. 6.2.Zamawiający nie dopuszcza wskazania w opracowanej dokumentacji projektowej znaków towarowych, nazw własnych producentów, patentów lub pochodzenia produktów, urządzeń i materiałów. Jedynym wyjątkiem od tej zasady jest przypadek, w którym wskazanie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i nie ma możliwości opisania przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wykonawca uzyskał uprzednio pisemną zgodę Zamawiającego na takie wskazanie. 6.3.W przypadku wyrażenia zgody przez Zamawiającego na wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, wykonawca jest zobowiązany opisać w dokumentacji specyfikę powodującą konieczność takiego wskazania oraz użyć słów „lub równoważne”. W takim przypadku obowiązkiem wykonawcy jest określenie szczegółowych parametrów, które umożliwią dopuszczenie towarów i urządzeń innych producentów jako równoważnych. 7.Ubezpieczenie. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy oraz do planowanego czasu realizacji robót budowlanych tj. grudzień 2021r. 8. Gwarancja i rękojmia. Upływ terminu gwarancji i rękojmi na prace projektowe nastąpi łącznie z upływem rękojmi za roboty budowlane, wykonane na podstawie tej dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71220000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Zadanie A - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych), Zadanie B - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych), Zadanie C - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych), Zadanie D - 1 200,00 zł (słownie: jeden tysiąc dwieście złotych) w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 3. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium. II. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach