Przetargi.pl
„Poprawa efektywności energetycznej w obiektach użyteczności publicznej w Dąbrowie Górniczej” – Termomodernizacja i modernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza: Zadanie A – Przedszkole Nr 1, Zadanie B - Przedszkole Nr 4, Zadanie C - Przedszkole Nr 29

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 956 700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2019-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 322 956 700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowa-gornicza.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa efektywności energetycznej w obiektach użyteczności publicznej w Dąbrowie Górniczej” – Termomodernizacja i modernizacja budynków oświatowych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza: Zadanie A – Przedszkole Nr 1, Zadanie B - Przedszkole Nr 4, Zadanie C - Przedszkole Nr 29
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018r., poz. 1986 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 5.548.000,00 EUR. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji i termomodernizacji placówek oświatowych na terenie Gminy Dąbrowa Górnicza: 1. Zadanie A: - Przedszkole Nr 1 w Dąbrowie Górniczej przy ul. 1 Maja 6 (dz. nr 12/1, 13/3, 14/1, 15/3, 16 k.m. 99). W zakres prac wchodzą prace objęte wykonaną dokumentacją projektową, w tym m.in.: - wymiana okien i drzwi, - ocieplenie ścian piwnic wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowej, - ocieplenie przegród budowlanych w obiekcie, - wykonanie izolacji schodów i podestów, - wykonanie opaski wokół budynku, - modernizacja wentylacji grawitacyjnej, - modernizacja sanitariatów, pomieszczeń kuchennych, parkietów w salach, - malowanie ścian i sufitów, - modernizacja instalacji elektrycznej, c.o., węzła cieplnego, wod-kan, hydrantowej, - roboty ogólnobudowlane, 2. Zadanie B - Przedszkole Nr 4 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Cieszkowskiego 20A ( Dz. nr 30, 62, k.m. 36). W zakres prac wchodzą prace objęte wykonaną dokumentacją projektową, w tym m.in.: - wymiana okien i drzwi, - docieplenie przegród budowlanych, - wykonanie opaski wokół budynku, izolacji tarasów, schodów, podestów, - modernizacja pomieszczeń kuchennych, sanitariatów, podłóg w salach dydaktycznych, - malowanie ścian i sufitów, - modernizacja wentylacji grawitacyjnej, - modernizacja instalacji elektrycznej, c.o., węzła cieplnego, wod-kan, hydrantowej, - wykonanie systemu monitorowania i sterowania instalacją c.o., - zagospodarowanie terenu, - roboty ogólnobudowlane. 3. Zadanie C - Przedszkole Nr 29 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Ludowej 4 (Dz. nr 5, k.m. 129). W zakres prac wchodzą prace objęte wykonaną dokumentacją projektową, w tym m.in.: - wymiana okien i drzwi, - wykonanie docieplenia przegród budowlanych, - wykonanie izolacji tarasów, schodów, podestów, opaski wokół budynku, - malowanie ścian i sufitów, - modernizacja wentylacji grawitacyjnej, - wymiana instalacji c.o., cwu, wod-kan, - modernizacja węzła cieplnego, - wykonanie systemu monitorowania i sterowania instalacją c.o., - wymiana instalacji odgromowej, - modernizacja instalacji elektrycznej i wykonanie oświetlenia zewnętrznego i ewakuacyjnego, - wykonanie wydzieleń pożarowych w obiekcie, - wykonanie instalacji hydrantów wewnętrznych, - roboty ogólnobudowlane. 4. Zamówienie będzie realizowane na podstawie: 4.1. specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 4.2. postanowień zawartych w treści przyszłej umowy, 4.3. przedmiarów robót, 4.4. specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, 4.5. projektów budowlanych i wykonawczych Szczegółowy zakres robót do realizacji zawiera dokumentacja techniczna stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. 5. Rozwiązania równoważne 5.1. Przedmiotu zamówienia nie można opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny. 5.2. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 ustawy Pzp. 5.3. Opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 Ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. 5.4. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp „Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego”. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 5.5. Zamawiający wymaga zastosowania materiałów, urządzeń lub rozwiązań technicznych o parametrach równoważnych lub wyższych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z wydanym pozwoleniem na budowę oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. 5.6. Równoważność rozwiązań zostanie oceniona na etapie badania złożonych ofert, przy czym Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą zestawienia materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (t.j. opracowanie zawierające co najmniej: katalog producenta, nazwę producenta, opis materiałów i dokumenty zawierające szczegółowe dane techniczne oraz parametry określające urządzenia i materiały). 6.Ubezpieczenie Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100) lub dla walut obcych na kwotę w wysokości równoważnej liczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego w dniu, w którym zamieszczone zostało ogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji Umowy. 7.Gwarancja i rękojmia 7.1. Na wykonane roboty Wykonawca udzieli gwarancji oraz rękojmi na okres nie krótszy niż 5 lat licząc od daty odbioru końcowego zadania. 7.2. Na wszystkie zabudowane urządzenia posiadające gwarancję producenta Wykonawca udzieli gwarancji oraz rękojmi na okres nie krótszy niż 5 lat licząc od daty odbioru końcowego zadania. 7.3. Pozostałe zapisy dotyczące gwarancji oraz rękojmi uregulowane zostały w § 20 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ. 8. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: 8.1.Ustawą z dnia 07.07.1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2018r. poz. 1202 z późn. zm.) 8.2.Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. Nr 169,poz.1650 z późn. zm.). 9. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę 9.1.Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w przedmiarach robót realizowane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.). 9.2.Wymaganie nie dotyczy Kierowników Budowy i Robót. 9.3.Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w § 12 projektu umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ.. 10. Personel obcojęzyczny W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim. 11. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych Projekt uwzględnia dostosowanie budynków dla osób niepełnosprawnych poprzez budowę podjazdów i wydzielonych toalet. 12. Dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej Zamówienie jest finansowane z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: dla części A – 90 000,00 zł, dla części B – 80 000,00 zł, dla części C – 79 000,00 zł, w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp i musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto do oferty należy załączyć: 1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania); 2. Kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną polegającą na obliczaniu wartości kosztorysowej robót objętych przedmiarem, jako sumy iloczynów ilości jednostek przedmiarowych robót i ich cen jednostkowych, bez podatku VAT. Wskazane jest wykonanie zbiorczego zestawienia kosztorysów ofertowych. 3. Potwierdzenie wniesienia wadium; 4.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 5. Dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności: 5.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 5.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 5.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 5.4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. 6. Zestawienie materiałów zamiennych w stosunku do dokumentacji technicznej (o ile Wykonawca zastosuje materiały równoważne).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach