Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 705 200 , fax. 413 705 290
- Data zamieszczenia: 2019-09-27
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
ul. Adama Mickiewicza 10
28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
tel. 413 705 200, fax. 413 705 290
REGON: 52369500000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej oraz sektorze mieszkaniowym na terenie Gminy Busko-Zdrój – ETAP I” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej oraz sektorze mieszkaniowym na terenie Gminy Busko-Zdrój - ETAP I”. Zadanie planowane do realizacji ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego 2014-2020, w ramach Osi Priorytetowej 3 „Efektywna i zielona energia”, działanie 3.3 „Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym”. ZADANIE 1 1) Termomodernizacja Budynku z mieszkaniami komunalnymi w miejscowości Młyny (budynek po byłej Szkole Podstawowej), 2) Termomodernizacja budynku świetlicy w Kamedułach; ZADANIE 2 1) Termomodernizacja budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej w Busku-Zdroju, 2) Termomodernizacja budynku gminnego położonego w Busku-Zdroju przy ul. Różane;j ZADANIE 3 1) Termomodernizacja budynku Strażnicy OSP w Zbludowicach. 2. ZAKRES PRAC: ZADANIE 1 1) Termomodernizacja Budynku z mieszkaniami komunalnymi w miejscowości Młyny (budynek po byłej Szkole Podstawowej) • Ocieplenie ścian styropianem EPS 70-038 wraz z wykonaniem wyprawy tynkarskiej • Docieplenie stropodachu płytami styropianowymi • Wymiana stolarki zewnętrznej okiennej (wraz z montażem nawiewników higrosterowalnych) i drzwiowej oraz zamurowanie części otworów okiennych ze względu na ich duże powierzchnie • Wykonanie obróbek blacharskich • Wymiana instalacji odgromowej • Wykonanie opaski przy budynku • Regulacja instalacji c.o. po termomodernizacji • Montaż ciepłomierza Uwaga! 1) Zakres dotyczący wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz ocieplenia ścian i stropodachu należy wykonać w terminie do 29.11.2019r. Pozostałe roboty w terminie określonym w SIWZ. 2) Zamawiający informuje, iż budynek z mieszkaniami komunalnymi w miejscowości Młyny (budynek po byłej Szkole Podstawowej) jest w chwili obecnej zamieszkiwany. W związku z powyższym zakres robót objętych zadaniem należy wykonywać w porozumieniu z lokatorami mieszkań. 2) Termomodernizacja budynku świetlicy w Kamedułach • Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 16 cm wraz z wykonaniem wyprawy tynkarskiej • Ocieplenie ściany zewnętrznej piwnicy styropianem ekstrudowanym o gr. 16 cm • Docieplenie stropodachu części po byłej szkole styropapą o gr. 26 cm • Wymiana stolarki okiennej + nawiewniki i drzwiowej zgodnie z dokumentacja projektową • Wykonanie opaski wokół budynku z koski betonowej gr. 4 cm • Wymiana rynien i rur spustowych na nowe • Demontaż krat • Renowacja poręczy , barierek, balustrad schodów wejściowych i pochylni • Renowacja podjazdu dla osób niepełnosprawnych- likwidacja lastriko - ułożenie kostki betonowej na zaprawie klejowej • Renowacja okładziny z płytek (100% spoinowanie) • Remont kominów poprzez wykonanie nowych obróbek blacharskich • Regulacja instalacji c.o. po termomodernizacji • Montaż ciepłomierza ZADANIE 2 1) Termomodernizacja budynku Warsztatów Terapii Zajęciowej w Busku-Zdroju • Ocieplenie ściany zewnętrznej dobudówek styropianem o grubości 16 cm wraz z wykonaniem wyprawy tynkarskiej • Ocieplenie dachu budynku głównego wełną min. lub szklaną gr. 21 cm • Docieplenie stropodachu wełną mineralną, styropapa o gr. 26 cm • Wymiana stolarki okiennej + nawiewniki i drzwiowej zgodnie z dokumentacja projektową • Renowacja drzwi zewnętrznych w budynku głównym - 2 szt. • Wykonanie opaski z kostki gr. 4 cm • Wykonanie instalacji odgromowej • Renowacja ścian zewnętrznych budynku głównego • Remont dachu budynku głównego (oczyszczenie z istniejących łuszczących się powłok malarskich + malowanie blachy) • Wykonanie obróbek blacharskich • Renowacja poręczy barierek itp.. • Renowacja wejścia z lastryka • Regulacja instalacji c.o. • Montaż ciepłomierza 2) Termomodernizacja budynku gminnego położonego w Busku-Zdroju przy ul. Różanej • Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem EPS 70-038 o gr. 13 cm wraz z wykonaniem wyprawy tynkarskiej • Ocieplenie ścian fundamentowych ekstrudowanych o gr. 17 cm • Izolacja termiczna stropodachu laminowanymi płytami styropianowymi • Wymiana stolarki zewnętrznej okiennej (wraz z montażem nawiewników higrosterowalnych) i drzwiowej • Wymiana instalacji odgromowej • Wykonanie opaski przy budynku • Wykonanie obróbek blacharskich • Regulacja instalacji c.o. po termomodernizacji • Montaż ciepłomierza ZADANIE 3 1) Termomodernizacja budynku Strażnicy OSP w Zbludowicach • Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15 cm wraz z wykonaniem wyprawy tynkarskiej (okna w piwnicy do likwidacji - należy zamurować otwory). Kamienną Tablicę pamiątkową zlokalizowaną na południowej ścianie budynku należy przed wykonaniem prac termomodernizacyjnych zdemontować i ponownie zamontować. • Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem wełną mineralną o gr. 10 cm • Ocieplenie stropu piwnicy płytami styropianowymi o gr. 12 cm • Wymiana stolarki okiennej (wraz z montażem nawiewników higrosterowalnych) i drzwiowej zewnętrznej. Bramę od strony północnej zdemontować, a w jej miejsce zamontować drzwi aluminiowe. UWAGA! W wycenie należy uwzględnić montaż nowych krat okiennych stałych stalowych, prętowych, osadzonych w ścianach, nie otwieranych. Kraty należy zamontować tylko w tych oknach, w których w chwili obecnej kraty istnieją. • Wykonanie obróbek blacharskich • Montaż nowych rynien i rur spustowych UWAGA! Dokumentacja projektowa i przedmiar robót zakłada ponowny montaż zdemontowanych rynien i rur spustowych. W wycenie należy jednak uwzględnić montaż nowych rynien i rur spustowych. • Wymiana instalacji odgromowej • Wymiana opraw oświetleniowych wewnętrznych i zewnętrznych na oprawy typu LED wraz z wymianą przewodów od istniejących puszek do projektowanych opraw UWAGA! Zamawiający dopuszcza obniżenie parametru IP opraw oświetleniowych do poziomu zgodnego z warunkami technicznymi dla poszczególnych pomieszczeń. Pozostałe parametry opraw pozostają bez zmian. • Wymiana instalacji c.o. wraz z montażem kotła gazowego oraz rozbudowa wewnętrznej instalacji gazu. • Montaż ciepłomierza UWAGA 1: - Elementy przeznaczone do rozbiórki i demontażu takie jak: gruz itp.- Wykonawca zdemontuje i zutylizuje na swój koszt. - Ewentualne złomowanie materiałów pochodzących z demontażu należy do Wykonawcy i nie podlega dodatkowej opłacie. Zysk uzyskany ze sprzedaży złomu Wykonawca winien uwzględnić w przygotowaniu oferty. - Dokumenty związane z utylizacją elementów pochodzących z rozbiórki należy przedstawić wraz z dokumentacją odbiorową. Wykonawca umieści przy wjeździe na teren budowy dla każdego obiektu: - tablicę informacyjną o źródle współfinansowania zadania, - trwałą tablicę pamiątkową po zakończeniu budowy, W/w tablice należy wykonać zgodnie z wytycznymi zamieszczonymi na stronie internetowej dostępnej w linku: http://www.2014-2020.rpo-swietokrzyskie.pl/realizuje-projekt/poznaj-zasady-promowania-projektu/zasady-dla-umow-podpisanych-od-1-stycznia-2018-r 3. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej: -projekt budowlany; -specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ. Załączone do SIWZ przedmiary mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: Dla Zadania 1: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 złotych) Dla Zadania 2: 11 000,00 PLN (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100 złotych) Dla Zadania 3: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) Wykonawcy, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w „Uwaga 1 pkt a) do d)” SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont parkietu podłogowego oraz wykonanie malowań Sali gimnastycznej segment G w Szkole Podstawowej w Połańcu
Dodano: 2024-07-08 - Remont budynku portierni etap IV
Dodano: 2024-06-26 - Remont i przebudowa pomieszczenia administracyjnego
Dodano: 2024-06-25 - Remont konserwatorski elewacji zewnętrznej zabytkowego dworu - siedziby Urzędu Gminy Słupia
Dodano: 2024-06-18 - „Naprawa ściany magazynu nr 11 w Zakładzie Unieszkodliwiania Odpadów w Promniku, wraz z uzupełnieniem pokrycia dachowego i wymianą drzwi garażowych”-powt.
Dodano: 2024-04-30 - Wykonanie remontu wybranych zewnętrznych części budynku stacji Trafo w Kielcach przy ul. Warszawskiej 430
Dodano: 2023-10-10 - „Adaptacja budynku komunalnego, znajdującego się na dz. nr 1871/3 na Publiczne Przedszkole w Kołaczkowicach”
Dodano: 2023-08-16 - Remont budynku portierni – etap III.
Dodano: 2023-06-16 - Odwodnienie i remont budynku wyciągu
Dodano: 2023-05-15 - Poprawa infrastruktury społecznej w Kielcach: rozbudowa budynku przy ul. Chęcińskiej 23 i wymiana instalacji wod-kan w DPS przy ul. Jagiellońskiej 76
Dodano: 2022-12-21