Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej poprzez wymianę oświetlenia na energooszczędne typu LED w jednostkach organizacyjnych Powiatu Radomszczańskiego

Powiat Radomszczański ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, Leszka Czarnego 22
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446858944 , fax. 446834335
  • Data zamieszczenia: 2024-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Radomszczański
    Leszka Czarnego 22
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446858944, fax. 446834335
    REGON: 590648445
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomszczanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej poprzez wymianę oświetlenia na energooszczędne typu LED w jednostkach organizacyjnych Powiatu Radomszczańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejących, dostawa, montaż oraz uruchomienie nowych opraw oświetlenia podstawowego w budynku Zespołu Szkół Drzewnych i Ochrony Środowiska w Radomsku.Zakres prac obejmuje m.in.:- demontaż opraw istniejących;- przyłączenie do gniazd bezpiecznikowych, opraw oświetleniowych;- kucie i zaprawianie bruzd;- układanie przewodów i kabli;- montaż osprzętu i opraw oświetleniowych;- instalację oświetlenia podstawowego;- próby montażowe;- badania i pomiary;- utylizację zdemontowanych opraw,- zamalowanie miejsc widocznych w miejscu zmiany opraw.Wymagania dotyczące opraw oświetlenia podstawowego:- źródło światła w postaci tzw. dywanów ledowych – zbiór diod ułożonych na modułach zapewniające równomierne rozłożenie mocy na dużej powierzchni, co skutkować będzie niską temperaturą pracy zapewniającą dłuższą żywotność diod LED;- wysterowanie prądowe LED poniżej nominalnej wartości zapewniające wyższą skuteczność świetlną;- dużą powierzchnię świecenia powodującą zmniejszony efekt olśnienia;- THD ≤ 7%;- zasilacze posiadające współczynnik mocy PF cos ≥ 0,98 minimalizujący wielkość poboru mocy biernej w stosunku do poboru mocy czynnej, prąd rozruchowy równy prądowi pracy lub soft start, sprawność elektryczna na poziomie > 90%;- możliwość pełnego sterowania oprawami oświetleniowymi przy użyciu interfejsu komunikacyjnego DALI;- Smart CLO oparte na badaniu czasu pracy oprawy, mocy oprawy, temperatury oprawy oraz temperatury otoczenia.Realizacja przedmiotu zamówienia będzie nadzorowana przez Inspektora Nadzoru.Zamawiający informuje, że prace stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane na czynnym obiekcie, dlatego też roboty należy prowadzić w sposób nieutrudniający korzystanie z obiektu i nieuciążliwy dla użytkowników. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 określa: - dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 7a do SWZ, która obejmuje projekt wykonawczy instalacji elektrycznych, przedmiar robót; - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 8 do SWZ.3. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, zamieszcza informacje o stosowaniu rozwiązań równoważnych w Formularzu ofertowym w pkt 11 Pozostałe informacje. W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany udowodnić równoważność, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna rozwiązanie, które w przypadku norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych gwarantuje osiągnięcie poziomów parametrów, funkcjonalności i właściwości niezbędnych do uzyskania certyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przy czym w przypadku podania norm zamawiający za równoważne uzna automatycznie nowsze wersje tych samych norm, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wymogów dotyczących funkcjonalności i wydajności gwarantuje uzyskanie wartości przyjętych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia w zakresie wskazanych tam cech, parametrów i właściwości. 4. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, opisie przedmiotu zamówienia oraz projekcie umowy.1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejących, dostawa, montaż oraz uruchomienie nowych opraw oświetlenia podstawowego w budynku Domu Pomocy Społecznej w Radomsku.Zakres prac obejmuje m.in.:- demontaż opraw istniejących;- przyłączenie do gniazd bezpiecznikowych, opraw oświetleniowych;- kucie i zaprawianie bruzd;- układanie przewodów i kabli;- montaż osprzętu i opraw oświetleniowych;- instalację oświetlenia podstawowego;- próby montażowe;- badania i pomiary;- utylizację zdemontowanych opraw,- zamalowanie miejsc widocznych w miejscu zmiany opraw.Wymagania dotyczące opraw oświetlenia podstawowego:- źródło światła w postaci tzw. dywanów ledowych – zbiór diod ułożonych na modułach zapewniające równomierne rozłożenie mocy na dużej powierzchni, co skutkować będzie niską temperaturą pracy zapewniającą dłuższą żywotność diod LED;- wysterowanie prądowe LED poniżej nominalnej wartości zapewniające wyższą skuteczność świetlną;- dużą powierzchnię świecenia powodującą zmniejszony efekt olśnienia;- THD ≤ 7%;- zasilacze posiadające współczynnik mocy PF cos ≥ 0,98 minimalizujący wielkość poboru mocy biernej w stosunku do poboru mocy czynnej, prąd rozruchowy równy prądowi pracy lub soft start, sprawność elektryczna na poziomie > 90%;- możliwość pełnego sterowania oprawami oświetleniowymi przy użyciu interfejsu komunikacyjnego DALI;- Smart CLO oparte na badaniu czasu pracy oprawy, mocy oprawy, temperatury oprawy oraz temperatury otoczenia.Realizacja przedmiotu zamówienia będzie nadzorowana przez Inspektora Nadzoru.Zamawiający informuje, że prace stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane na czynnym obiekcie, dlatego też roboty należy prowadzić w sposób nieutrudniający korzystanie z obiektu i nieuciążliwy dla użytkowników. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 określa: - dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 7b do SWZ, która obejmuje projekt wykonawczy instalacji elektrycznych, przedmiar robót; - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 8 do SWZ.3. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, zamieszcza informacje o stosowaniu rozwiązań równoważnych w Formularzu ofertowym w pkt 11 Pozostałe informacje. W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany udowodnić równoważność, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna rozwiązanie, które w przypadku norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych gwarantuje osiągnięcie poziomów parametrów, funkcjonalności i właściwości niezbędnych do uzyskania certyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przy czym w przypadku podania norm zamawiający za równoważne uzna automatycznie nowsze wersje tych samych norm, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wymogów dotyczących funkcjonalności i wydajności gwarantuje uzyskanie wartości przyjętych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia w zakresie wskazanych tam cech, parametrów i właściwości. 4. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, opisie przedmiotu zamówienia oraz projekcie umowy.1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż istniejących, dostawa, montaż oraz uruchomienie nowych opraw oświetlenia podstawowego w budynku Powiatowej Hali Sportowej w Radomsku.Zakres prac obejmuje m.in.:- demontaż opraw istniejących;- przyłączenie do gniazd bezpiecznikowych, opraw oświetleniowych;- kucie i zaprawianie bruzd;- układanie przewodów i kabli;- montaż osprzętu i opraw oświetleniowych;- instalację oświetlenia podstawowego;- próby montażowe;- badania i pomiary;- utylizację zdemontowanych opraw,- zamalowanie miejsc widocznych w miejscu zmiany opraw.Wymagania dotyczące opraw oświetlenia podstawowego:- źródło światła w postaci tzw. dywanów ledowych – zbiór diod ułożonych na modułach zapewniające równomierne rozłożenie mocy na dużej powierzchni, co skutkować będzie niską temperaturą pracy zapewniającą dłuższą żywotność diod LED;- wysterowanie prądowe LED poniżej nominalnej wartości zapewniające wyższą skuteczność świetlną;- dużą powierzchnię świecenia powodującą zmniejszony efekt olśnienia;- THD ≤ 7%;- zasilacze posiadające współczynnik mocy PF cos ≥ 0,98 minimalizujący wielkość poboru mocy biernej w stosunku do poboru mocy czynnej, prąd rozruchowy równy prądowi pracy lub soft start, sprawność elektryczna na poziomie > 90%;- możliwość pełnego sterowania oprawami oświetleniowymi przy użyciu interfejsu komunikacyjnego DALI;- Smart CLO oparte na badaniu czasu pracy oprawy, mocy oprawy, temperatury oprawy oraz temperatury otoczenia.Realizacja przedmiotu zamówienia będzie nadzorowana przez Inspektora Nadzoru.Zamawiający informuje, że prace stanowiące przedmiot zamówienia będą wykonywane na czynnym obiekcie, dlatego też roboty należy prowadzić w sposób nieutrudniający korzystanie z obiektu i nieuciążliwy dla użytkowników. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt. 1 określa: - dokumentacja projektowa stanowiąca Załącznik nr 7c do SWZ, która obejmuje projekt wykonawczy instalacji elektrycznych, przedmiar robót; - szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 8 do SWZ.3. Zamawiający informuje, że tam, gdzie w SWZ opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym a odniesieniu takiemu towarzyszą słowa „lub równoważne”. Zamawiający wskazuje, że obowiązek zgłoszenia w ofercie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w opisie przedmiotu zamówienia i wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. W przypadku gdy Wykonawca oferuje rozwiązania równoważne, zamieszcza informacje o stosowaniu rozwiązań równoważnych w Formularzu ofertowym w pkt 11 Pozostałe informacje. W takim przypadku, Wykonawca jest obowiązany udowodnić równoważność, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych złożonych wraz z ofertą. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna rozwiązanie, które w przypadku norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych gwarantuje osiągnięcie poziomów parametrów, funkcjonalności i właściwości niezbędnych do uzyskania certyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, przy czym w przypadku podania norm zamawiający za równoważne uzna automatycznie nowsze wersje tych samych norm, które podane są w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wymogów dotyczących funkcjonalności i wydajności gwarantuje uzyskanie wartości przyjętych w dokumentach opisujących przedmiot zamówienia w zakresie wskazanych tam cech, parametrów i właściwości. 4. Wymagania jakościowe w związku z zastosowaniem kryterium ceny jako kryterium o wadze przekraczającej 60% odnoszące się do co najmniej głównych elementów składających się na przedmiot zamówienia, zostały określone w dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, opisie przedmiotu zamówienia oraz projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31524120-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:dla Części 1 zamówienia – 4 100,00 PLN (słownie: cztery tysiące sto złotych 00/100);dla Części 2 zamówienia – 1 500,00 PLN (słownie: tysiąc pięćset złotych 00/100);dla Części 3 zamówienia – 800,00 PLN (słownie: osiemset złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą.3. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.4. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku VeloBank S.A.:Nr rachunku: 70 1560 0013 2013 3176 2000 0010z dopiskiem: Wadium – „Poprawa efektywności energetycznej poprzez wymianę oświetlenia na energooszczędne typu LED w jednostkach organizacyjnych Powiatu Radomszczańskiego” Część ……..Uwaga: Za termin wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego.Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone, jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie Pzp;2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania, numer części zamówienia;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Powiat Radomszczański;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp.), Zamawiający wymaga, aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o którym mowa w pkt 4. ppkt 2-4 Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp zostanie odrzucona.8. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące (dotyczy Części 1,2,3 zamówienia):1. Zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni warunek w zakresie zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:- dysponuje co najmniej jedną osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, legitymującą się co najmniej rocznym doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instancji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.Uwaga: Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część może wykazać się tym samym kierownikiem robót przy każdej części pod warunkiem, iż legitymuje się on co najmniej rocznym doświadczeniem przy pełnieniu funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instancji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-31

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną