Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej poprzez wymianę opraw oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Policzna.

GMINA POLICZNA ogłasza przetarg

  • Adres: 26-720 Policzna, ul. Bolesława Prusa 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486770039 , fax. 486770051
  • Data zamieszczenia: 2024-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA POLICZNA
    ul. Bolesława Prusa 11
    26-720 Policzna, woj. mazowieckie
    tel. 486770039, fax. 486770051
    REGON: 670223882
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policzna.ugm.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej poprzez wymianę opraw oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Policzna.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejących opraw sodowych drogowych na terenie Gminy Policzna na noweoprawy LED.Zakres zamówienia obejmuje:• wykonanie inwentaryzacji oświetlenia drogowego oraz wykonanie projektu fotometrycznego wraz z doborem oprawodpowiednich do klasy drogi zgodnie z zachowaniem obowiązujących norm;• demontaż 482 szt. istniejących opraw, ich utylizację oraz zakup 482 szt. nowych opraw LED posiadających funkcjonalnośćzmiennego profilu mocy oraz autonomicznej zmiany profilu mocy, dostawę i montaż na istniejących wysięgnikach;• demontaż 18 szt. istniejących opraw ozdobnych (kule), ich utylizację oraz zakup 18 szt. nowych opraw LED posiadającychfunkcjonalność zmiennego profilu mocy oraz autonomicznej zmiany profilu mocy, dostawę i montaż na istniejących słupachoświetleniowych;• wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia dla wskazanych przez Zamawiającego pięciu odcinków modernizowanegooświetlenia, a w przypadku, kiedy którykolwiek z pomiarów natężenia oświetlenia nie potwierdzi poziomów ze złożonejoferty, przeprowadzenie 100% kontroli natężenia modernizowanego oświetlenia objętego projektem, na koszt Wykonawcy –w terminie nie dłuższym niż 14 dni;• wykonanie dokumentacji powykonawczej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31520000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 12 000,00 PLN (słownie zł: dwanaście tysięcy złotychOgłoszenie nr z dniaBiuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy00/100).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. outworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Zwoleniu o/PolicznaNr 40-9157-0002-0010-0100-0765-0005z adnotacją „Wadium – ZP.FIN.271.1.2024”12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunkubankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginałgwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej - przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lubporęczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzonezgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczycielaoraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanieZamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związaniaofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:Ogłoszenie nr z dniaBiuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Dostawy6.1.1. Spełniają warunki udziału w postępowaniu o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy dotyczące:a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie.b) uprawień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający odstępuje od postawienia warunku w tym zakresie.c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający wymaga od Wykonawcy posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności gospodarczej, obejmującej również przedmiot niniejszego zamówienia, na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 złbrutto.d) zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie potwierdzające spełnianie warunku orazwykaże, że:d1) wykonał w sposób należyty oraz prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okresprowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie zbliżone do przedmiotu zamówienia,obejmujące swoim zakresem wymianę opraw oświetlenia ulicznego w ilości co najmniej 300 szt opraw oświetleniowych(dostawa i montaż opraw oświetleniowych typu LED) na wartość co najmniej 500 000,00 zł wraz z podaniem daty, wartościwykonania prac i podmiotu, na rzecz którego zamówienie zostało wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czyzamówienie zostało wykonane należycie (referencje).Zamawiający informuje, iż dostawa i montaż opraw oświetleniowych typu LED może występować jako odrębne zamówieniebądź też w ramach Inwestycji związanej z modernizacją, wymianą, budową/przebudową oświetlenia ulicznego, w zakresiektórej wystąpiła dostawa wraz z montażem określonej przez Zamawiającego ilości sztuk opraw oświetleniowych.6.2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcywspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazując warunek udziału w postępowaniu mogą polegać nazdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności sąwymagane.6.3. Sposób wykazania warunków udziału w postępowaniu wskazano w rozdziale 8 SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach