Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację trzech budynków użyteczności publicznej w Gminie Miasto Ustka

Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 154 300 , fax. 598 152 900
  • Data zamieszczenia: 2017-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
    ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
    76270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 598 154 300, fax. 598 152 900
    REGON: 52387300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację trzech budynków użyteczności publicznej w Gminie Miasto Ustka
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na poprawie efektywności energetycznej Obszaru Funkcjonalnego Miasta Słupska poprzez termomodernizację trzech budynków użyteczności publicznej w Gminie Miasto Ustka. 3.2. Przedmiot zamówienia obejmuje: ZADANIE 1 – termomodernizację budynku Żłobka w Ustce przy ul. Marynarki Polskiej 83; działka nr ew. 408, 412/6, ZADANIE 2 – termomodernizacje budynku Gimnazjum im. Gen. M. Zaruskiego w Ustce przy ul. Wróblewskiego 7; działka nr ew. 562/2, ZADANIE 3 – termomodernizację budynku Hali JANTAR w Ustce przy ul. Wróblewskiego 7; działka nr ew. 2002, 1999/1, 2000/2, 2001/4. 3.W związku z przeznaczeniem budynków objętych przedmiotem zamówienia do użytku osób fizycznych opis przedmiotu zamówienia oraz opracowana dokumentacja projektowa, zgodnie z art. 29 ust. 5 PZP, uwzględniają wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych i projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników. 4. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia w każdym zadaniu wynosi 60 miesięcy. 5. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w każdym zadaniu wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). 6. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, obejmującego: 6.1. wymianę instalacji c.o. wraz z grzejnikami, 6.2. wymianę instalacji odgromowej, 6.3. wymianę stolarki drzwiowej i okiennej, 6.4. remont stropu, 6.5. wykonanie izolacji ścian fundamentowych i budowa opaski wokół budynku 6.6. wykonanie prac rozbiórkowych, 6.7. docieplenie i wymiana pokrycia stropodachu, dachu, 6.8. montaż dwóch wiat garażowych, 6.9. wymianę obróbek blacharskich dachu i rur spustowych na rynny z blachy ocynkowanej powlekanej, 6.10. wymianę instalacji c.w.u. z cyrkulacją, 6.11. iniekcje ścian piwniczych, 6.12. montaż daszków na elewacjach, 6.13. remont wejść do budynku, 6.14. wykonanie sufitów podwieszanych, 6.15. uszczelnienie okien zewnętrznych, 6.16. roboty porządkowe w tym rusztowania, 6.17. ocieplenie budynku, 6.18. tynkowanie i roboty malarskie, 6.19. regulacja wpustów deszczowych, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 7. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4.1, 4.2. oraz 4.3 do SIWZ – wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach