Przetargi.pl
"Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Lipuszu i budynku Szkoły Podstawowej w Tuszkowach w systemie zaprojektuj i wybuduj"

Gmina Lipusz ogłasza przetarg

  • Adres: 83424 Lipusz, ul. Wybickiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6874515, 6874530 , fax. 58 6874591
  • Data zamieszczenia: 2017-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lipusz
    ul. Wybickiego 27
    83424 Lipusz, woj. pomorskie
    tel. 58 6874515, 6874530, fax. 58 6874591
    REGON: 19167522100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Poprawa efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Lipuszu i budynku Szkoły Podstawowej w Tuszkowach w systemie zaprojektuj i wybuduj"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na poprawie efektywności energetycznej budynku Zespołu Szkół w Lipuszu i budynku Szkoły Podstawowej w Tuszkowach zgodnie z programami funkcjonalno – użytkowymi stanowiącymi załączniki nr 6 i 7 do SIWZ oraz treścią umowy. Zamówienie dotyczy Projektu: „Poprawa efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej w Gminie Nowa Karczma i Gminie Lipusz” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Energia, Działania 10.2 Efektywność energetyczna, Poddziałania 10.2.1 Efektywność energetyczna - wsparcie dotacyjne współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 2. Klasyfikacja wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71221000-3 Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 45000000-7 Roboty budowlane 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Zakres uzupełniający: 45214210-5 Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45262100-2 Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45321000-3 Izolacja cieplna 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania 45331110-0 Instalowanie kotłów 45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne 45410000-4 Tynkowanie 45421132-8 Instalowanie okien 45431000-7 Kładzenie płytek 45442100-8 Roboty malarskie 45442110-1 Malowanie budynków 45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 45452000-0 Zewnętrzne czyszczenie budynków 45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: Część I zamówienia – wykonanie robót termoizolacyjnych wraz z wymianą stolarki okiennej i robotami towarzyszącymi Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji istniejącego budynku: • Zespołu Szkół w Lipuszu w następującym zakresie: - docieplenia ścian zewnętrznych segmentu A (zgodnie z zakresem przedstawionym w audycie i rysunkach poglądowych stanowiących załączniki do programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ) oraz ścian fundamentowych (cokołu) na głębokość do poziomu ławy fundamentowej wraz z wykonaniem poniżej poziomu gruntu izolacji przeciwwilgociowej z roztworów asfaltowych na zimno (pierwsza warstwa gruntująca, a następna powłokowa), - skucia istniejących płytek klinkierowych na ścianach cokołu przeznaczonego do docieplenia oraz ułożenia nowych płytek klinkierowych na docieplonych ścianach przyziemia (cokole), - wykonania niezbędnych obróbek blacharskich w związku z wykonaniem docieplenia ścian zewnętrznych, - demontażu istniejących i montażu nowych podokienników zewnętrznych w związku z wykonaniem docieplenia ścian zewnętrznych, - demontażu istniejącej instalacji odgromowej i montażu nowej po istniejącej trasie z odprowadzeniem po aktualnych zejściach do istniejącego otoku wraz z wykonaniem pomiarów rezystancji uziemienia oraz ciągłości zwodów pionowych po zakończeniu montażu nowej instalacji odgromowej – dotyczy instalacji odgromowej na części budynku objętym dociepleniem, - wymiany starej drewnianej stolarki okiennej oraz niespełniającej aktualnych wymagań na nową o niskim współczynniku ciepła Uw ≤ 1,1 W/m2K i współczynniku przepuszczalności energii słonecznej g ≥ 40% wraz z montażem nawiewników w nowych oknach (zgodnie z zakresem przedstawionym w audycie i rysunkach poglądowych stanowiących załączniki do programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ), - obróbki ościeży wewnętrznych po wymienieniu stolarki okiennej tzn. wykończenie ościeży zgodnie ze stanem istniejącym w tym przemalowaniem farbami oraz uzupełnieniem powierzchni (przestrzeni) pomiędzy istniejącym parapetem a nowo zamontowanym oknem, - wykonania dokumentacji projektowej w zakresie przedmiotu zamówienia tzn. robót przy budynku ZS w Lipuszu objętych częścią I zamówienia wraz z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień, zgłoszeń i pozwoleń niezbędnych do wykonania oraz użytkowania przedmiotu zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ w podrozdziale I.2. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. • Szkoły Podstawowej w Tuszkowach w następującym zakresie: - docieplenia ścian zewnętrznych nadziemnych i przy gruncie (zgodnie z zakresem przedstawionym w audycie i rysunkach poglądowych inwentaryzacji architektonicznej stanowiących załączniki do programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ) oraz ścian fundamentowych (cokołu) na głębokość do poziomu ławy fundamentowej wraz z wykonaniem poniżej poziomu gruntu izolacji przeciwwilgociowej z roztworów asfaltowych na zimno (pierwsza warstwa gruntująca, a następna powłokowa), - ułożenia płytek klinkierowych na docieplonych ścianach przyziemia (cokole) oraz ścianach budynku szkoły zgodnie z projektem elewacji nawiązującym swym charakterem i kolorystyką do elewacji istniejącego budynku „starej szkoły” znajdującego się w sąsiedztwie Szkoły Podstawowej, - wykonania niezbędnych obróbek blacharskich w związku z wykonaniem docieplenia ścian zewnętrznych i stropodachu wraz z wymianą części rynien i rur spustowych, - demontażu istniejących i montażu nowych podokienników zewnętrznych (na poziomie piwnicy z blachy stalowej powlekanej natomiast na poziomie parteru z płytki parapetowej klinkierowej) w związku z wykonaniem docieplenia ścian zewnętrznych, - demontażu istniejącej instalacji odgromowej i montażu nowej po istniejącej trasie z odprowadzeniem po aktualnych zejściach do istniejącego otoku wraz z wykonaniem pomiarów rezystancji uziemienia oraz ciągłości zwodów pionowych po zakończeniu montażu nowej instalacji odgromowej, - wymiany starej drewnianej stolarki okiennej na poziomie piwnicy na nową o niskim współczynniku przenikania ciepła Uw ≤ 1,3 W/m2K i współczynniku przepuszczalności energii słonecznej g ≥ 40% (zgodnie z zakresem przedstawionym w audycie i rysunkach poglądowych inwentaryzacji architektonicznej stanowiących załączniki do niniejszego programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ), - obróbki ościeży wewnętrznych po wymienieniu stolarki okiennej tzn. wykończenie ościeży zgodnie ze stanem istniejącym w tym przemalowaniem farbami, - ocieplenia stropodachu wełną mineralną (stropu nad parterem), - montażu nawiewników okiennych w ramach okien PCV (dotyczy wszystkich okien w budynku), - ocieplenia w przestrzeni pustki powietrznej stropodachu kanałów wentylacji grawitacyjnej wywiewnej, - wykonania dokumentacji projektowej w zakresie przedmiotu zamówienia tzn. robót przy budynku SP w Tuszkowach objętych częścią I zamówienia wraz z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień, zgłoszeń i pozwoleń niezbędnych do wykonania oraz użytkowania przedmiotu zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ w podrozdziale I.2. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. Część II zamówienia – wykonanie robót instalacyjnych związanych z modernizacją instalacji c.o. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie (dot. SP w Tuszkowach) i wykonanie robót instalacyjnych w istniejącym budynku: • Zespołu Szkół w Lipuszu w następującym zakresie: - wyregulowania instalacji centralnego ogrzewania. • Szkoły Podstawowej w Tuszkowach w następującym zakresie: - wymiany instalacji centralnego ogrzewania z likwidacją kotłowni olejowej oraz wykonaniem kotłowni na biomasę tzn. zainstalowaniem kotła na biomasę (pelet i drewno kawałkowe) wraz z buforem o pojemności 1000 l., - wykonania dokumentacji projektowej w zakresie przedmiotu zamówienia tzn. robót instalacyjnych w budynku SP w Tuszkowach objętych częścią II zamówienia wraz z uzyskaniem wymaganych prawem uzgodnień, zgłoszeń i pozwoleń niezbędnych do wykonania oraz użytkowania przedmiotu zamówienia. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera również program funkcjonalno-użytkowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ w podrozdziale I.2. Opis wymagań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia. UWAGA !!! Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w opisie przedmiotu zamówienia zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 – 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy, iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w w/w dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości: - w zakresie I części zamówienia 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych i 00/100) - w zakresie II części zamówienia 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych i 00/100) 2. Wadium należy wnieść w nieprzekraczalnym terminie do 04.05.2017 r. do godz. 09:00. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 3.1. pieniądzu, 3.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3. gwarancjach bankowych, 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Starogard Gdański O/Lipusz Nr 39 8340 0001 0200 0475 2000 0006. 5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu przelewu należy dokonać tak, aby wadium znalazło się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu określonego w pkt 2. SIWZ tj. 04.05.2017 r. godz. 09:00. 6. W przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca winien złożyć oryginał gwarancji lub poręczenia przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty. Gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa lub poręczenie winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert. 7. Wadium zostanie zwrócone Wykonawcom w trybie i na zasadach określonych w art. 46 ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach