Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Leszkowicach oraz Urzędu Gminy w Ostrówku

Gmina Ostrówek ogłasza przetarg

  • Adres: 21-102 Ostrówek, Ostrówek-Kolonia 32
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 856 20 02
  • Data zamieszczenia: 2024-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrówek
    Ostrówek-Kolonia 32
    21-102 Ostrówek, woj. lubelskie
    tel. 81 856 20 02
    REGON: 431019974
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugostrowek.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Leszkowicach oraz Urzędu Gminy w Ostrówku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.3.1. część 1 zamówienia – „Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Leszkowicach”.Przedmiot zamówienia obejmuje do wykonania następujące prace budowlane w Szkole Podstawowej w Leszkowicach: 1) ocieplenie ścian na gruncie;2) ocieplenie ścian;3) ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją;4) wymiana drzwi zewnętrznych;5) wymiana okien;6) modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej;7) modernizacja kotłowni;8) modernizacja centralnego ogrzewania;9) montaż pompy ciepła;10) montaż fotowoltaiki; 11) wymiana oświetlenia na LED. 4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:1) dokumentacja projektowa tj.: wytyczne do wykonania „Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Leszkowicach” 2) projekt umowy dla każdej z części zamówienia stanowiące odpowiednio załącznik nr 2.1 SWZ projekt umowy dla części 1 zamówienia;4.3.2. część 2 zamówienia – „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Ostrówku”.Przedmiot zamówienia obejmuje do wykonania następujące prace budowlane w budynku Urzędu Gminy w Ostrówku: 1) ocieplenie ścian na gruncie;2) ocieplenie ścian;3) ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją;4) modernizacja instalacji ciepłej wody użytkowej;5) modernizacja kotłowni;6) wymiana okien;7) remont schodów wejściowych; 8) modernizacja centralnego ogrzewania;9) montaż pompy ciepła;10) montaż fotowoltaiki; 11) wymiana oświetlenia na LED.4.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:1) dokumentacja projektowa tj.: wytyczne do wykonania „Poprawa efektywności energetycznej budynku Urzędu Gminy w Ostrówku”. 2) projekt umowy dla każdej z części zamówienia stanowiące odpowiednio załącznik nr 2.2 SWZ projekt umowy dla części 2 zamówienia;
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:12.1.1. w zakresie części 1 zamówienia:20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100).12.1.2. w zakresie części 1 zamówienia:15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Radzyniu Podlaskim O/Ostróweknr konta: 74 8046 1038 2008 0700 0837 0006.z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IR.271.2.2024 – część nr ……..”.(należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy).12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowei płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodniez obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowaw art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:a) w zakresie części 1 zamówienia:wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, które: polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku, w zakres której wchodziło docieplenie ścian zewnętrznych oraz wymianę instalacji sanitarnej, miała wartość min. 2 000 000 zł brutto (2 miliony złotych).b) w zakresie części 2 zamówienia:wykonał co najmniej dwie roboty budowlane, które: polegała na budowie lub przebudowie lub remoncie budynku, w zakres której wchodziło docieplenie ścian zewnętrznych oraz wymianę instalacji sanitarnej, miała wartość min. 1 000 000 zł brutto (miliona złotych)2) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skierują do jego realizacji:a) w zakresie części 1 zamówienia:− min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.b) w zakresie części 2 zamówienia:− min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, w zakresie umożliwiającym kierowanie robotami objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.DODATKOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:1) Wykonawca powinien w wykazie robót wyraźnie określić zakres robót (w tym: charakter prac, kubaturę obiektu i wartość robót), aby można było ustalić, czy spełnia warunek udziału w postępowaniu dla części zamówienia w której Wykonawca składa ofertę.2) Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień publikacji ogłoszenia.3) Przez posiadanie uprawnień budowlanych wymaganych prawem dla osób uczestniczących w realizacji zamówienia, rozumie się uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu art. 15a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2024 r, poz. 725 z późn. zm.) oraz przepisów wcześniejszych. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie (nazwy specjalności i ich zakresy) będą rozpatrywane zgodnie z przepisami regulującymi nadawanie uprawnień budowlanych w dacie ich nadania oraz zgodnie z treścią decyzji o ich nadaniu.4) Wykonawca w celu wykazania spełniania warunków określonych w pkt 6.1.4, ppkt 2) SWZ może wskazać osobę będącą obywatelem państwa członkowskiego w rozumieniu art. 4a ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551), która nabyła kwalifikacje zawodowe do wykonywania działalności w budownictwie, równoznaczne wykonywaniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej – zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r., poz. 334) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).5) Zamawiający dopuszcza wskazanie tych samych osób o których mowa w rozdziale 6 Specyfikacji Warunków Zamówienia pkt. 6.1.4, ppkt. 2), lit a) oraz b) dla 1 i dla 2 części zamówienia.6) Zgodnie art. 3 pkt 6 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2024 r, poz. 725 z późn. zm.), przez „budowę” w rozumieniu zapisów SWZ rozumie się wykonywanie obiektu budowlanego w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę obiektu budowlanego.7) Zgodnie z art. 3 pkt 7a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „przebudowę” w rozumieniu zapisów SWZ rozumie się wykonywanie robót budowlanych, w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych istniejącego obiektu budowlanego, z wyjątkiem charakterystycznych parametrów, jak: kubatura, powierzchnia zabudowy, wysokość, długość, szerokość bądź liczba kondygnacji; w przypadku dróg są dopuszczalne zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego.8) Zgodnie z art. 3 pkt 8 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, przez „remont” należy rozumieć wykonywanie w istniejącym obiekcie budowlanym robót budowlanych polegających na odtworzeniu stanu pierwotnego, a niestanowiących bieżącej konserwacji, przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-04

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach