Przetargi.pl
„Poprawa efektywności energetycznej budynku hali sportowej MOSiR poprzez modernizację dachu wraz montażem instalacji fotowoltaicznej przy ul. Narutowicza 9 w Radomiu”

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26600 Radom, ul. Narutowicza
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 851 001, , fax. 483 851 003
  • Data zamieszczenia: 2017-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Radomiu Spółka z o.o.
    ul. Narutowicza 9
    26600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 483 851 001, , fax. 483 851 003
    REGON: 14698919900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mosirradom.pl/nowe-przetargi.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa efektywności energetycznej budynku hali sportowej MOSiR poprzez modernizację dachu wraz montażem instalacji fotowoltaicznej przy ul. Narutowicza 9 w Radomiu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: 2. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dachu budynku hali sportowej Mosir wraz z montażem paneli fotowoltaicznych oraz zadaszeniem wejścia głównego. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: 1) Wykonanie robót rozbiórkowych dachu wraz z zabezpieczeniami 2) Montaż nowego dachu oraz paneli fotowoltaicznych 3) Modernizacja układu pomiarowego 4) Remont rozdzielnic elektrycznych 5) Remont rozdzielnicy głównej budynku 6) Montaż daszka nad wejściem głównym 7) Montaż sufitu podwieszanego w hali sportowej 8) Montaż instalacji elektrycznej i oświetlenia na poddaszu budynku Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Główny przedmiot zamówienia: 45260000-7 – Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne Dodatkowy przedmiot zamówienia: 45111300-1 – Roboty rozbiórkowe 45261215-4 – Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych 45311000-1 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych, 45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych, UWAGA I: Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i uzgodnień z Zamawiającym w zakresie harmonogramu realizowanych robót (roboty nie powinny powodować utrudnień w bieżącym funkcjonowaniu obiektu poza terenem objętym pracami), a dodatkowo odpowiednio zabezpieczy pomieszczenia przed warunkami atmosferycznymi (np. zalaniem w trakcie realizacji prac dot. poszycia dachu) itp. UWAGA II: Informujemy, iż na poddaszu remontowanej hali sportowej znajduje się czynna wybudowana wentylacja. W związku z powyższym Wykonawca ma obowiązek jej zabezpieczenia(urządzenioa wentylacyjne, czerpnie, kanały wraz z izolacją). W razie uszkodzenia urządzeń wentylacyjnych, wykonawca jest zobowiązany do przywrócenia jej do stanu pierwotnego. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: - organizacja i zabezpieczenie placu budowy; - uporządkowanie terenu po budowie, - likwidacja placu budowy, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by osoby wykonujące niesamodzielne czynności (tj. osoby nie będące kierownikiem budowy, kierownikami robót itp.) w n/w zakresie dot. realizacji zamówienia: roboty rozbiórkowe, roboty dot. instalacji elektrycznych, roboty dot. instalacji paneli fotowoltaicznych, roboty dot. dachu były przez Wykonawcę -a także przez podwykonawców, w przypadku gdy w/w zakres prac byłby powierzany podwykonawcom- zatrudnione na podstawie umowy o pracę (na czas nieokreślony lub na czas określony). Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45260000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w wysokości 20.000,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy) złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie wymaga odrębnego potwierdzenia spełniania przedmiotowego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oryginał dokumentu zabezpieczenia wadialnego, w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniężna 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów: 1) w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, załączy do oferty Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu każdego z w/w podmiotów. 2) w celu wykazania spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, dla każdego z tych podmiotów odrębnie. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz wskazywać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje prace, których wskazane zdolności dotyczą. Przykładowy wzór formularza zobowiązania stanowi załącznik do SIWZ. 3. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, składa Zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184, z późn. zm.). Wzór oświadczenia określony jest w zał. do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach