Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Starostwa Powiatowego i Gminy Miejskiej Hrubieszów

Gmina Miejska Hrubieszów ogłasza przetarg

  • Adres: 22-500 Hrubieszów, ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala"
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6962380 w. 29, , fax. 846 962 380
  • Data zamieszczenia: 2020-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Hrubieszów
    ul. mjr H. Dobrzańskiego "Hubala" 1
    22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie
    tel. 084 6962380 w. 29, , fax. 846 962 380
    REGON: 95036888800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://umhrubieszow.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej Starostwa Powiatowego i Gminy Miejskiej Hrubieszów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Budynek przeznaczony do termomodernizacji jest budynkiem zrealizowanym w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne zbudowane z cegły pełnej, nieocieplone. Dach drewniany, kryty blachą. Okna w większości wymienione na nowe. Okna klatki schodowej, piwniczne oraz poddasza w złym stanie technicznym, przewidziane do wymiany na nowe. Dane ogólne: Budynek biurowy, liczba kondygnacji nadziemnych 2+1. Obiekt zrealizowany w technologii tradycyjnej. Budynek całkowicie podpiwniczony. Powierzchnia użytkowa – 2680 m2. Wysokość całkowita w najwyższym punkcie budynku 11,80 m. Zakres robót obejmuje między innymi: 1. Docieplenie ścian budynku: 1) Docieplenie ścian z gazobetonu płytami styropianowymi Styropian 0,031 gr. 13 cm – 884,048 m2; 2) Docieplenie ścian z gazobetonu płytami styropianowymi Styropian 0,031 gr. 2 cm – daszki i balkony od spodu – 7,944 m2; 3) Docieplenie ościeży o szer. 30 cm z gazobetonu płytami styropianowymi – 171,356 m2; 4) Docieplenie cokołu - wraz z okładziną płytek elewacyjnych – 104.392 m2; 5) Wymiana instalacji odgromowej i skrycie rurarzu przewodów na ścianach – 84,300 m2; 6) Demontaż i montaż opraw oświetleniowych po dociepleniu budynku – 9 szt.; 7) Remont kominów ponad dachem – 39, 140 m2; 8) Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej grubość 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej – rozbiórka i odtworzenie opaski wokół budynku – 138,479 m2 oraz ułożenie 30,083 m2 kostki w miejsce płytek chodnikowych; 9) Pochylnia zewnętrzna dla niepełnosprawnych wraz z balustradami – 2 szt.; 10) Remont balkonów i daszków wejściowych; 11) Docieplenie stropodachu z wełny mineralnej grubość całkowita 26 cm – 676.915 m2 2. Wymiana instalacja centralnego ogrzewania: 1) Demontaż grzejników żeliwnych 105 szt.; 2) Montaż grzejników stalowych jednopłytowych i dwupłytowych 64 szt. oraz zaworów i głowic 98 szt. 3. Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych w 49 pomieszczeniach wraz z instalacją skroplin. 4. Wymiana opraw oświetleniowych: żarowych – 95 szt. i świetlówkowych – 256 szt. na oświetlenie ledowe. 5. Instalacja fotowoltaiczna i zasilenie instalacji klimatyzacji: 1) Montaż na dachu panelu fotowoltaicznego – 36 szt. wraz z instalacją; 2) Montaż opraw oświetleniowych (zwykłe) LED – 6 szt.; 3) Montaż opraw oświetleniowych (awaryjne) – 2 szt. 6. Wymiana i montaż stolarki okiennej zewnętrznej: 1) Wymiana okien zespolonych na okna uchylne jednodzielne – 1.215 m2; 2) Wymiana okien zespolonych na okna uchylne jednodzielne piwniczne antywłamaniowe – 7.920 m2; 3) Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylnorozwierane dwudzielne – antywłamaniowe szyby – 3.004m2; 4) Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylnorozwierane dwudzielne – 3.648 m2; 5) Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylnorozwierane dwudzielne antywłamaniowe – 2.520 m2; 6) Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylnorozwierane dwudzielne szyby antywłamaniowe – 113.580 m2; 7) Wymiana okien zespolonych na okna rozwierane i uchylnorozwierane dwudzielne – 116.460 m2; 8) Wymiana drzwi balkonowych zespolonych na drzwi balkonowe antywłamaniowe – 13.010 m2. 7. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej: 1) Wymiana stolarki drzwiowej jednoskrzydłowe na drzwi zewnętrzne aluminiowe wraz samozamykaczem szklone szkłem antywłamaniowym, zamki patentowe – 2.530 m2; 2) Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe zewnętrzne dwuskrzydłowe z profilu ciepłego, z samozamykaczem szklone szkłem antywłamaniowym, zamki patentowe z naświetlem – 13.612 m2; 3) Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe dwuskrzydłowe zewnętrzne profil ciepły z samozamykaczem szklone szkłem antywłamaniowym, zamki patentowe 4) 150x400 D04 z naświetlem – 6.000 m2; 5) Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe zewnętrzne dwuskrzydłowe z samozamykaczem szklone szkłem antywłamaniowym zamki patentowe – 3.335 m2; 8. Wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej: 1) Wymiana stolarki drzwiowej jednoskrzydłowe na drzwi zewnętrzne aluminiowe profil ciepły pełne 100x192 - 1 sztuka z kl. sch. na poddasze – 1.920 m2; 2) Wymiana stolarki drzwiowej jednoskrzydłowe na drzwi wewnętrzne aluminiowe szklone szkłem bezpiecznym 90x210 - 1 sztuka parter kl. Schodowa – 1.890 m2; 3) Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe wewnętrzne dwuskrzydłowe, szklone szkłem bezpiecznym 130x235 w korytarzu USC – 3.055 m2; 4) Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe wewnętrzne dwuskrzydłowe, szklone szkłem mlecznym 130x238 na kl. schodowej – 3.094 m2; 5) Wymiana stolarki drewnianej na drzwi aluminiowe wewnętrzne dwuskrzydłowe, szklone szkłem bezpiecznym 138x230 na kl. schodowej – 3.174 m2; 9. Wymiana pokrycia dachowego: Pokrycie dachów blachą ocynkowaną grubości 0.60 mm; rozstaw rąbka prostopadłego do okapu 90 cm – 768.469 m2, wymiana rur spustowych, rynien dachowych i obróbek blacharskich. 10. Przystosowanie budynku dla osób niepełnosprawnych: Wykonanie 2 szt. pochylni zewnętrznych dla niepełnosprawnych oraz 2 szt. platform schodowych wewnętrznych. 11. Węzeł cieplny: 1) Demontaż istniejącego węzła wraz z armaturą; 2) Dostawa indywidualnego kompaktowego jednofunkcyjnego węzła cieplnego o mocy Qco = 204,0 kW z naczyniem wzbiorczym systemu zamkniętego wraz ze złączem odcinającym; 3) Montaż pomp obiegowych do centralnego ogrzewania wraz z podejściem; 4) Montaż ciepłomierza do pomiaru zużycia energii cieplnej w wodnych instalacjach grzewczych 3,5m3/h + 2x czujnik temperatury licznika ciepła. 12. Wyposażenie budynku oraz węzła cieplnego w system zarządzania energią. 13. Ponadto zakres zamówienia obejmuje: 1) opracowanie Audytu energetycznego budynku; 2) wykonanie prób, regulacji i rozruchu technologiczny wykonanych instalacji; 3) wykonanie skróconej dokumentacji powykonawczej dla Zamawiającego (atesty, gwarancje, instrukcje obsługi, projekty powykonawcze) wraz z pomiarami elektrycznymi; 4) oznaczenie dostarczonego i zainstalowanego w ramach zamówienia sprzętu i wyposażenia odpowiednimi naklejkami, zgodnie z obowiązującymi „Wytycznymi programowymi dotyczącymi systemu wdrażania RPO WL na lata 2014-2020”. 5) przeszkolenie pracowników użytkowników obiektu w zakresie zasad prawidłowej eksploatacji wykonanych instalacji wraz z opracowaniem szczegółowych instrukcji obsługi i protokolarnym przekazaniem ich Zamawiającemu; 6) sporządzenie instrukcji serwisowych, w których będą zawarte informacje dot. sposobu postępowania na wypadek wystąpienia niespodziewanych błędów w instalacjach oraz protokolarne przekazanie ich uczestnikom projektu oraz Zamawiającemu; 7) podłączenie instalacji fotowoltaicznej do sieci elektroenergetycznej; 8) opracowanie kompletu dokumentów niezbędnych do zmiany umowy u dostawcy energii elektrycznej; 9) Przygotowanie kompletu dokumentów niezbędnych do złożenia do Urząd Dozoru Technicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach