Przetargi.pl
„Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej oraz budowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w Gminie Radymno”.

Gmina Radymno ogłasza przetarg

  • Adres: 37-550 Radymno, ul. Lwowska 38
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Radymno
    ul. Lwowska 38
    37-550 Radymno, woj. podkarpackie
    REGON: 650900536
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugradymno.ires.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej oraz budowa infrastruktury społeczno-kulturalnej w Gminie Radymno”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA obejmuje:Zadanie nr 1. Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Radymnie , która polegać będzie na wykonaniu robót budowlanych w następującym zakresie:- wzmocnienie fundamentów (na podstawie sporządzonej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez organ administracji Architektonicznej Starosty Powiatu Jarosławskiego dokumentacji projektowej opracowanej na podstawie EKSPERTYZY KONSTRUKCYJNEJ dotyczącej fundamentów oraz ścian konstrukcyjnych budynku siedziby Urzędu Gminy w Radymnie przy ul. Lwowskiej 37 z określeniem przyczyn powstałych zarysowań oraz wskazaniem sposobu ich naprawy;) ,- docieplenie budynku wraz z wykonaniem elewacji,- remont dachu,- remont części budynku przeznaczonej na archiwum Urzędu Gminy,- remont sanitariatów,- remont korytarzy i klatki schodowej,- remont pomieszczeń biurowych,- wymiana instalacji wewnętrznych (wodociągowej, kanalizacyjnej, elektrycznej z wymianą oświetlenia), - ewentualne opracowanie niezbędnej dokumentacji oraz dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy min. 40 KW.Zadanie nr 2. Termomodernizację budynku byłej szkoły w Ostrowie, która polegać będzie na wykonaniu termomodernizacji przebudowie i nadbudowie istniejącego budynku mieszkalnego (byłej szkoły) ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej - opieki zdrowotnej. Realizacja inwestycji zlokalizowana została na terenie dz. nr ewid. gr. 1240, obręb Ostrów położonej w miejscowości Ostrów, gmina Radymno wraz z instalacjami towarzyszącymi stanowiącymi wyposażenie przedmiotowego budynku.a) Zamówienie obejmuje termomodernizację, przebudowę i nadbudowę istniejącego budynku mieszkalnego (byłej szkoły) ze zmianą sposobu użytkowania na budynek użyteczności publicznej – opieki zdrowotnej na terenie dz. nr ewid. gr. 1240, obręb Ostrów, położonej w miejscowości Ostrów, gmina Radymno. b) Urządzenia budowlane związane z realizowanymi obiektami – budynek użyteczności publicznej – opieki zdrowotnej, zostanie wyposażony w instalacje: - elektryczną – realizowaną zgodnie z projektem technicznym - wodociągową – realizowaną zgodnie z projektem technicznym - sanitarną – realizowaną zgodnie z projektem technicznym - gazową - realizowaną zgodnie z projektem technicznym - c.o. – zasilana z kotła na gaz zgodnie z projektem technicznym. c) Układ komunikacyjny – na terenie dz. nr ewid. 1240, obręb Ostrów położonej w miejscowości Ostrów, gmina Radymno przewiduje się wykonanie utwardzenia z kostki betonowej, stanowiącej dojazdy, dojścia, podest wejściowy, a także miejsce postojowe dla samochodów. Przewiduje się sześć miejsc postojowych zewnętrznych o wymiarach 2,5 x 5,0m oraz cztery miejsca postojowe zewnętrzne dla osób niepełnosprawnych o wymiarach 3,75 x 5,0m. Przewiduje się także zewnętrzny podjazd dla niepełnosprawnych o nachyleniu 6% z obustronnymi poręczami i balustradą. Usytuowanie zewnętrznych miejsc postojowych oraz projektowany podjazd dla niepełnosprawnych są zgodne z wymaganiami stawianymi przez Rozporządzenie Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA obejmuje:Zadanie nr 1 . Budowę budynku Remizy OSP wraz z gminnym magazynem przeciwpowodziowym w m. Korczowa. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku remizy OSP w miejscowości Kroczowa wraz z wyodrębnioną powierzchnią stanowiącą gminny magazyn przeciwpowodziowy. Oprócz obiektu zamówieniem objęte jest wykonanie niezbędnej infrastruktury towarzyszącej wymaganej do zapewnienia właściwego funkcjonowania i odpowiednich warunków dla przyszłych użytkowników tego obiektu. Zamówienie obejmuje wykonanie nowego obiektu budowlanego składającego się z dwóch części o różnym przeznaczeniu. Część magazynowo–garażowa posiada bryłę zbliżoną do prostokąta. Ta część obiektu będzie służyć do magazynowania sprzętu przeciwpowodziowego i gaśniczego i jako garaż dla wozów strażackich. Część przeznaczona na pobyt ludzi posiada bryłę zbliżoną do prostokąta z niewielkim nadwieszeniem drugiej kondygnacji. Dach wielospadowy o konstrukcji drewnianej przykryty blachą płaską na rąbek. Na parterze zlokalizowano pomieszczenia higieniczno-sanitarne i socjalne na potrzeby straży pożarnej a także pomieszczenia biurowe. Na kondygnacji zlokalizowano pomieszczenie szkoleniowe, kuchnię wraz z zapleczem i sanitariaty. Główne wejście do budynku zlokalizowane jest od strony północnej. Obydwie części stanowią jeden budynek, są wyodrębnione przebiegającą pomiędzy nimi ścianą oddzielenia pożarowego. Zadanie nr 2. Budowę budynku Wiejskiego Domu Kultury w Duńkowicach – dokończenie. Przedmiotem zamówienia na są roboty budowlane na poddaszu budynku Wiejskiego Domu Kultury w Duńkowicach w następującym zakresie:- wykonanie kompletnego węzła sanitarnego przy sali widowiskowo–wystawowej na poddaszu budynku,- wykonanie podłogi w sali widowiskowo – wystawowej,- roboty wykończeniowe wraz z zagospodarowaniem pomieszczań gospodarczych przy sali widowiskowo–wystawowej,- dostawa i montaż instalacji klimatyzacji.CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA obejmuje:Zadanie nr 1. Wymianę oświetlenia na energooszczędne w szkołach i świetlicach na terenie gminy:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa instalacji elektrycznych wraz z wymianą oświetlenia na energooszczędne w szkołach, salach gimnastycznych oraz świetlicach wiejskich – budynkach będących własnością Gminy Radymno:- Szkoła Podstawowa w Nienowicach,- Szkoła Podstawowa w Łazach,- Szkoła Podstawowa w Duńkowicach,- Szkoła Podstawowa w Ostrowie,- Szkoła Podstawowa w Sośnicy,- Szkoła Podstawowa w Sośnicy – Sala Gimnastyczna,- Szkoła Podstawowa w Świętem,- Szkoła Podstawowa w Skołoszowie,- Szkoła Podstawowa w Korczowej,- Świetlica wiejska w Ostrowie,- Świetlica wiejska w Zamojscach,- Świetlica wiejska w Zabłotcach,- Świetlica wiejska w Korczowej,- Świetlica wiejska w Nienowicach,- Świetlica wiejska w Chotyńcu,- Świetlica wiejska w Piaskach,- Świetlica Wiejska w Łazach,- Świetlica Wiejska w Świętem, - Biblioteka w Michałówce.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:1) dla części I zamówienia 60 000,00 zł;2) dla części II zamówienia 50 000,00 zł;3) dla części III zamówienia 15 000,00 zł.2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1. w pieniądzu;2. gwarancjach bankowych;3. gwarancjach ubezpieczeniowych;4. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r. poz. 419).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:a) posiada zdolność kredytową lub środki finansowe w wysokości nie mniejszej niż:w zakresie części I zamówienia• 2 000 000,00 zł (słownie złotych: dwa miliony złotych 00/100), przy czym środki finansowe i zdolność kredytowa mogą się sumować do wysokości wymaganej przez Zamawiającego;w zakresie części II zamówienia• 2 000 000,00 zł (słownie złotych: dwa miliony złotych 00/100), przy czym środki finansowe i zdolność kredytowa mogą się sumować do wysokości wymaganej przez Zamawiającego;w zakresie części III zamówienia• 700 000,00 zł (słownie złotych: siedemset tysięcy złotych 00/100), przy czym środki finansowe i zdolność kredytowa mogą się sumować do wysokości wymaganej przez Zamawiającego.b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z łączną sumą gwarancyjną tego ubezpieczenia nie mniejszą niż:w zakresie części I zamówienia• 3 000 000,00 zł (słownie złotych: trzy miliony złotych 00/100), na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia;w zakresie części II zamówienia• 3 000 000,00 zł (słownie złotych: trzy miliony złotych 00/100), na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia;w zakresie części III zamówienia• 1 000 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion złotych 00/100), na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) w zakresie dotyczącym posiadania doświadczenia.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat licząc wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:w zakresie części I zamówienia:− dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN brutto każda, w skład których wchodziły roboty ogólnobudowlane oraz roboty z zakresu branż sanitarnej i elektrycznej.Przez 1 robotę budowlaną Zamawiający rozumie wykonanie roboty w ramach jednej umowy.Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:1) roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w w/w okresie2) roboty budowlane zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.w zakresie części II zamówienia:− dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 PLN brutto każda, w skład których wchodziły roboty ogólnobudowlane oraz roboty z zakresu branż sanitarnej i elektrycznej.Przez 1 robotę budowlaną Zamawiający rozumie wykonanie roboty w ramach jednej umowy.Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:1) roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w w/w okresie2) roboty budowlane zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.w zakresie części III zamówienia:− dwie roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie, modernizacji lub remoncie budynku o wartości nie mniejszej niż 600 000,00 PLN brutto każda, w skład których wchodziły roboty z zakresu branży elektrycznej w tym montaż punktów oświetleniowych.Przez 1 robotę budowlaną Zamawiający rozumie wykonanie roboty w ramach jednej umowy.Przez roboty budowlane wykonane należy rozumieć:3) roboty budowlane rozpoczęte i zakończone w w/w okresie4) roboty budowlane zakończone w w/w okresie, których rozpoczęcie mogło nastąpić wcześniej niż w w/w okresie.b) w zakresie dotyczącym dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na odpowiednim poziomie jakości.Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże że, dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia:w zakresie części I zamówienia:− jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, (kierownik budowy, osoba pełniąca jednocześnie funkcję koordynatora kierowników robót), który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.− jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi branży sanitarnej, kierownikiem robót branży sanitarnej, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.− jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi branży elektrycznej, kierownikiem robót branży elektrycznej, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;w zakresie części II zamówienia:− jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, (kierownik budowy pełniący jednocześnie funkcję koordynatora kierowników robót), który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.− jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi branży sanitarnej, kierownikiem robót branży sanitarnej, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.− jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi branży elektrycznej, kierownikiem robót branży elektrycznej, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej;w zakresie części III zamówienia:− jedną osobą odpowiedzialną za kierowanie robotami budowlanymi, kierownik budowy branży elektrycznej, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, bez ograniczeń lub uprawnienia równoważne oraz przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego i posiada wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach