Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej budynków SP w m. Gorzyce, Sieradza, Odporyszów, Bobrowniki Wielkie, budynku UM w Żabnie i budynku klubu sportowego Polan Żabno

Gmina Żabno ogłasza przetarg

  • Adres: 33-240 Żabno, Ul. Władysława Jagiełły 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żabno
    Ul. Władysława Jagiełły 1
    33-240 Żabno, woj. małopolskie
    REGON: 000529137
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej budynków SP w m. Gorzyce, Sieradza, Odporyszów, Bobrowniki Wielkie, budynku UM w Żabnie i budynku klubu sportowego Polan Żabno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – „Ocieplenie budynku klubu POLAN Żabno”, w skład której wchodzi wykonanie następującego zakresu robót:• Roboty przygotowawcze, • Remont balkonu, • Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,• Ocieplenie ścian, cokołu i fundamentów, • Ocieplenie stropu, • Wymiana kotła gazowego oraz grzejników,• Montaż instalacji fotowoltaicznej, • Instalacje sanitarne, • Roboty brukarskie,• Roboty wykończeniowe.Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia dla części 1 określają:  Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 4.1 do SWZ,  STWiORB – Załącznik nr 5.1 do SWZ,  Przedmiar robót (będący częścią dokumentacji projektowej) – Załącznik nr 6.1 do SWZ  Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ2) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację części zamówienia na które Wykonawca składa ofertę, jako ceny ryczałtowej, obejmującej wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 3) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą na realizację części od 1 do 6, przedstawienia przez niego Kosztorysu ofertowego uproszczonego, sporządzonego dla każdego zadania osobno, w oparciu o Dokumentację Projektową, Przedmiary robót, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną, przeprowadzoną przez Wykonawcę.4) Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia (w zakresie każdej części od 1 do 6) Wykonawca zobowiązany jest do:a) zapewnienie do kierowania robotami osób z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i prowadzenie w okresie realizacji dziennika budowy we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego,b) wykonania i zamontowania 2 tablic informacyjnych potwierdzających współfinansowanie zadania (wzór tablicy przekaże Zamawiający).Uwagi końcowe – dotyczą części od 1 do 6: – Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektowanych postanowień umowy /Załącznik nr 7/,– Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,– W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,– Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. – Wykonawca będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.– Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami, gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty,– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do jakichkolwiek materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Takie parametry uznane będą za kryteria stosowane w celu oceny równoważności, zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. – Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważnościCzęść 2 – „Remont z termomodernizacją elewacji budynku Urzędu Miejskiego w Żabnie” w skład której wchodzi wykonanie następującego zakresu robót:• roboty remontowo- budowlane z wymianą okładzin schodów wejściowych,• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej z parapetami zewnętrznymi,• elewacja ścian wyprawami silikonowymi z dociepleniem płytami styropianowymi gr. 8 i 14 cm,• docieplenie ścian cokołu płytami styropianowymi z okładziną płytkami elewacyjnymi,• wymiana obróbek blacharskich pasów podrynnowych oraz orynnowania,• montaż godła i herbu wraz z napisami,Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia dla części 2 określają:  Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 4.2 do SWZ,  STWiORB – Załącznik nr 5.2 do SWZ,  Przedmiar robót – Załącznik nr 6.2 do SWZ  Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ2) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację części zamówienia na które Wykonawca składa ofertę, jako ceny ryczałtowej, obejmującej wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 3) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą na realizację części od 1 do 6, przedstawienia przez niego Kosztorysu ofertowego uproszczonego, sporządzonego dla każdego zadania osobno, w oparciu o Dokumentację Projektową, Przedmiary robót, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną, przeprowadzoną przez Wykonawcę.4) Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia (w zakresie każdej części od 1 do 6) Wykonawca zobowiązany jest do:a) zapewnienie do kierowania robotami osób z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i prowadzenie w okresie realizacji dziennika budowy we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego,b) wykonania i zamontowania 2 tablic informacyjnych potwierdzających współfinansowanie zadania (wzór tablicy przekaże Zamawiający).Uwagi końcowe – dotyczą części od 1 do 6: – Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektowanych postanowień umowy /Załącznik nr 7/,– Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,– W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,– Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. – Wykonawca będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.– Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami, gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty,– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do jakichkolwiek materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Takie parametry uznane będą za kryteria stosowane w celu oceny równoważności, zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. – Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważnościCzęść 3 – „Termomodernizacja sali gimnastycznej i Szkoły Podstawowej w Bobrownikach Wielkich”, skład której wchodzi wykonanie następującego zakresu robót: Termomodernizację budynku sali gimnastyczne z zapleczem:• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, • ocieplenie ścian metodą lekką mokrą• ocieplenie stopu nad ostatnia kondygnacją• wymiana części pokrycia dachowego• wykonanie opaski wokół budynku• malowanie zaplecza sali gimnastycznej• wykonanie systemu zarządzania energią• wymiana grzejników na zapleczu Termomodernizację budynku szkoły• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej• ocieplenie ścian metodą lekką mokrą• ocieplenie stopu nad ostatnia kondygnacją• wzmocnienie części więźby dachowej• wykonanie systemu zarządzania energią• wymiana instalacji c.o. w piwnicy budynku• wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED• montaż instalacji PV na dachu budynkuSzczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia dla części 3 określają:  Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 4.3 do SWZ,  STWiORB – Załącznik nr 5.3 do SWZ,  Przedmiar robót – Załącznik nr 6.3 do SWZ  Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ2) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację części zamówienia na które Wykonawca składa ofertę, jako ceny ryczałtowej, obejmującej wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 3) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą na realizację części od 1 do 6, przedstawienia przez niego Kosztorysu ofertowego uproszczonego, sporządzonego dla każdego zadania osobno, w oparciu o Dokumentację Projektową, Przedmiary robót, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną, przeprowadzoną przez Wykonawcę.4) Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia (w zakresie każdej części od 1 do 6) Wykonawca zobowiązany jest do:a) zapewnienie do kierowania robotami osób z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i prowadzenie w okresie realizacji dziennika budowy we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego,b) wykonania i zamontowania 2 tablic informacyjnych potwierdzających współfinansowanie zadania (wzór tablicy przekaże Zamawiający).Uwagi końcowe – dotyczą części od 1 do 6: – Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektowanych postanowień umowy /Załącznik nr 7/,– Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,– W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,– Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. – Wykonawca będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.– Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami, gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty,– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do jakichkolwiek materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Takie parametry uznane będą za kryteria stosowane w celu oceny równoważności, zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. – Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważnościCzęść 4 – „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Gorzycach”, skład której wchodzi wykonanie następującego zakresu robót:• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej,• ocieplenie ścian metodą lekką mokrą• ocieplenie stopu nad ostatnia kondygnacją• prace brukarskie• wykonanie systemu zarządzania energią• wymiana kotła c.o.• wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED• montaż instalacji PV na dachu budynku.Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia dla części 4 określają:  Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 4.4 do SWZ,  STWiORB – Załącznik nr 5.4 do SWZ,  Przedmiar robót – Załącznik nr 6.4 do SWZ  Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ2) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację części zamówienia na które Wykonawca składa ofertę, jako ceny ryczałtowej, obejmującej wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 3) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą na realizację części od 1 do 6, przedstawienia przez niego Kosztorysu ofertowego uproszczonego, sporządzonego dla każdego zadania osobno, w oparciu o Dokumentację Projektową, Przedmiary robót, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną, przeprowadzoną przez Wykonawcę.4) Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia (w zakresie każdej części od 1 do 6) Wykonawca zobowiązany jest do:a) zapewnienie do kierowania robotami osób z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i prowadzenie w okresie realizacji dziennika budowy we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego,b) wykonania i zamontowania 2 tablic informacyjnych potwierdzających współfinansowanie zadania (wzór tablicy przekaże Zamawiający).Uwagi końcowe – dotyczą części od 1 do 6: – Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektowanych postanowień umowy /Załącznik nr 7/,– Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,– W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,– Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. – Wykonawca będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.– Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami, gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty,– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do jakichkolwiek materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Takie parametry uznane będą za kryteria stosowane w celu oceny równoważności, zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. – Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważnościCzęść 5 – „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Odporyszowie”, skład której wchodzi wykonanie następującego zakresu robót:• ocieplenie ścian zewnętrznych,• wymianę okien i drzwi zewnętrznych,• ocieplenie dachu, stropu i zaplecza hali gimnastycznej,• ocieplenie stropów pod nieogrzewanym poddaszem ,• ocieplenie ścian zewnętrznych piwnic przy gruncie;• częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych oraz okien dachowych;• remont połaci dachowych wraz z obróbkami blacharskimi oraz rurami i rynnami spustowymi, • wymianę drzwi do kotłowni na drzwi EI30,• remont schodów zewnętrznych, • modernizację instalacji c.o.,• modernizacja systemu ogrzewania; • modernizacja oświetlenia; • budowę instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły.Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia dla części 5 określają:  Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 4.5 do SWZ,  STWiORB – Załącznik nr 5.5 do SWZ,  Przedmiar robót – Załącznik nr 6.5 do SWZ  Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ2) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację części zamówienia na które Wykonawca składa ofertę, jako ceny ryczałtowej, obejmującej wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 3) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą na realizację części od 1 do 6, przedstawienia przez niego Kosztorysu ofertowego uproszczonego, sporządzonego dla każdego zadania osobno, w oparciu o Dokumentację Projektową, Przedmiary robót, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną, przeprowadzoną przez Wykonawcę.4) Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia (w zakresie każdej części od 1 do 6) Wykonawca zobowiązany jest do:a) zapewnienie do kierowania robotami osób z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i prowadzenie w okresie realizacji dziennika budowy we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego,b) wykonania i zamontowania 2 tablic informacyjnych potwierdzających współfinansowanie zadania (wzór tablicy przekaże Zamawiający).Uwagi końcowe – dotyczą części od 1 do 6: – Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektowanych postanowień umowy /Załącznik nr 7/,– Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,– W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,– Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. – Wykonawca będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.– Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami, gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty,– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do jakichkolwiek materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Takie parametry uznane będą za kryteria stosowane w celu oceny równoważności, zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. – Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważnościCzęść 6 – „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sieradzy”, skład której wchodzi wykonanie następującego zakresu robót:• wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej• ocieplenie ścian metodą lekką mokrą• ocieplenie stopu nad ostatnia kondygnacją• prace brukarskie • wykonanie systemu zarządzania energią• wymiana zasobnika c.w.u.• wymiana opraw oświetleniowych na oprawy LED• montaż instalacji PV na dachu budynku.Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia dla części 6 określają:  Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 4.6 do SWZ,  STWiORB – Załącznik nr 5.6 do SWZ,  Przedmiar robót – Załącznik nr 6.6 do SWZ  Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ2) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację części zamówienia na które Wykonawca składa ofertę, jako ceny ryczałtowej, obejmującej wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty. 3) Zamawiający żąda przed podpisaniem umowy z wybranym Wykonawcą na realizację części od 1 do 6, przedstawienia przez niego Kosztorysu ofertowego uproszczonego, sporządzonego dla każdego zadania osobno, w oparciu o Dokumentację Projektową, Przedmiary robót, STWiORB oraz ewentualną wizję lokalną, przeprowadzoną przez Wykonawcę.4) Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia (w zakresie każdej części od 1 do 6) Wykonawca zobowiązany jest do:a) zapewnienie do kierowania robotami osób z uprawnieniami w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania i prowadzenie w okresie realizacji dziennika budowy we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego,b) wykonania i zamontowania 2 tablic informacyjnych potwierdzających współfinansowanie zadania (wzór tablicy przekaże Zamawiający).Uwagi końcowe – dotyczą części od 1 do 6: – Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB, z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami projektowanych postanowień umowy /Załącznik nr 7/,– Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót,– W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt,– Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca. – Wykonawca będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.– Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami, gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w czasie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,– Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia, celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty,– Jeżeli dokumenty zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do jakichkolwiek materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych od opisanych w dokumentach zamówienia, które traktować należy jako minimalne. W związku z powyższym materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Takie parametry uznane będą za kryteria stosowane w celu oceny równoważności, zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy Pzp. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. – Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważnościCzęść 7 – „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji zamówienia pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków SP w m. Gorzyce, Sieradza, Odporyszów, Bobrowniki Wielkie, budynku UM w Żabnie i budynku klubu sportowego Polan Żabno”, skład której wchodzi: świadczenie usług inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami wchodzącymi w skład zadań określonych w częściach od 1 do 6, w specjalnościach:a) konstrukcyjno-budowlanej,b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. zgodnie z art. 25, 26 Prawa budowlanego. Zgodnie z art. 27 ustawy Prawo budowlane funkcję koordynatora inspektorów nadzoru pełniła będzie osoba posiadająca uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Wykonywanie nadzoru obejmuje realizację następujących obowiązków:• Wykonywanie wszystkich czynności przewidzianych dla inspektora nadzoru na mocy przepisów ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351).• Reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli prawidłowości robót budowlanych pod względem technicznym, zgodności z dokumentacją techniczną oraz przepisami, normami i zasadami wiedzy technicznej.• Nadzór i bieżąca kontrola postępu oraz jakości realizacji zadania oraz reprezentowanie interesów Zamawiającego podczas realizacji Projektu, między innymi poprzez bieżącą kontrolę zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, uzyskanymi pozwoleniami oraz przepisami prawa, obowiązującymi polskimi i europejskimi normami i zasadami sztuki i wiedzy technicznej. • Zapoznanie się z treścią umów łączących Zamawiającego z podmiotami realizującymi proces budowy, celem właściwego reprezentowania interesów Zamawiającego przy wykonywaniu tych umów.• Zapoznanie się z dokumentacją techniczną i wszelkimi decyzjami administracyjnymi związanymi z nadzorowaną inwestycją. • Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów i materiałów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie.• Sprawdzanie i odbiory robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji. Rozstrzyganie w porozumieniu z projektantem i kierownikiem robót, wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonywania robót - po uzgodnieniu z Zamawiającym. • Sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów i zaświadczeń niezbędnych do przeprowadzenia odbiorów oraz na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.• Udział w odbiorach robót.• Egzekwowanie od Wykonawcy robót budowlanych prawidłowego i terminowego wykonania przedmiotu umowy. • Informowanie Zamawiającego o postępach robót budowlanych i wszelkich okolicznościach, które mogą mieć wpływ na wydłużenie terminu realizacji inwestycji, konieczności wprowadzenia robót zamiennych lub dodatkowych. • Informowanie o zauważonych nieprawidłowościach dotyczących przestrzegania na budowie przepisów przeciwpożarowych, bezpieczeństwa i higieny pracy itp. • Uczestniczenia w naradach koordynacyjnych w terminach zależnych od potrzeb i postępu robót.• Uczestniczenie w kontrolach przeprowadzanych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawnione do kontroli oraz sprawdzanie realizacji ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli.• Traktowania informacji uzyskanych od Zamawiającego jako poufnych.• Stałych konsultacji i doradztwa na rzecz Zamawiającego.• W przypadku robót, które nie są objęte dokumentacją projektową lub zmian sugerowanych przez wykonawcę, uzgodnienie z Zamawiającym procedury postępowania lub informowania o odrzuceniu sugerowanych zmian, przy czym podmiot pełniący nadzór inwestorski nie jest władny, bez uprzedniej konsultacji z Zamawiającym, odrzucać, zatwierdzać dodatkowe roboty lub zmiany, które pociągną za sobą zmiany finansowe zadania oraz zmiany w przedmiocie kontraktu budowlanego. • Ocena i weryfikacja propozycji robót dodatkowych lub zamiennych zgłaszanych przez Wykonawcę, w tym przygotowanie kosztorysów, przedmiarów i uzyskanie wymaganych uzgodnień.• Wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodowałaby niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową.• Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót, dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót.• Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót i przygotowanie inwestycji do odbioru końcowego. • Udzielenie Zamawiającemu wszelkiej merytorycznej pomocy w trakcie w/w kontroli oraz w związku z przygotowaniem odpowiedzi na informację pokontrolną, a także na etapie wdrażania zaleceń pokontrolnych, których zakres dotyczy realizowanych robót w ramach inwestycji. • Inspektor Nadzoru zobowiązany jest również do pełnienia funkcji Inspektora Nadzoru nad robotami Wykonawcy w okresie gwarancji i rękojmi, udziału w przeglądach gwarancyjnych i udziału w odbiorze pogwarancyjnym, bez dodatkowego wynagrodzenia.• Na wezwanie Zamawiającego Inspektor Nadzoru będzie dostępny na budowie w maksymalnym czasie 24 godzin od otrzymania wiadomości o potrzebie pobytu. Liczba pobytów Inspektora Nadzoru na budowie musi zapewnić prawidłowy nadzór nad przebiegiem robót i wynikać będzie z bieżących potrzeb. W przypadku udokumentowanej choroby lub innej obiektywnej przeszkody w wykonaniu obowiązku pobytu na budowie, Inspektor Nadzoru wyznaczy zastępczego Inspektora Nadzoru, który posiada uprawnienia budowlane właściwie dla nadzorowanych robót budowlanych. Zastępczy Inspektor Nadzoru powiadomi o zastępstwie Zamawiającego oraz okaże pisemne upoważnienie od Inspektora Nadzoru. Inspektor Nadzoru ponosi pełną odpowiedzialność za całość nadzoru, w tym za nadzór sprawowany przez inspektora zastępczego. Wszelkie wpisy do dziennika budowy dokonane przez inspektora zastępczego, Inspektor Nadzoru musi potwierdzić własnoręcznym wpisem2) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację części zamówienia na które Wykonawca składa ofertę, jako ceny ryczałtowej, obejmującej wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu dokumentów zamówienia, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium kwocie:a) W części 1 pn. Ocieplenie budynku klubu POLAN Żabno w kwocie 5 000 złotych,b) W Część 2 pn. Remont z termomodernizacją elewacji budynku Urzędu Miejskiego w Żabnie w kwocie 5 000 złotychc) W Część 3 pn. Termomodernizacja sali gimnastycznej i Szkoły Podstawowej w Bobrownikach Wielkich w kwocie 10 000 złotychd) W Część 4 pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Gorzycach w kwocie 10 000 złotyche) W Część 5 pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Odporyszowie w kwocie 10 000 złotychf) W Część 6 pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sieradzy w kwocie 10 000 złotych.2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. do dnia 10.09.2022 r.3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku BSR oddział Żabno Nr 58 8589 0006 0290 0930 4053 0012 z dopiskiem “wpłata wadium – sprawa nr RG.271.31.22 – część …….”.5) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanymw gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Żabno z siedzibą ul. Jagiełły 1, 33-240 Żabno,- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,- kwotę gwarancji/poręczenia,- termin ważności gwarancji/poręczenia,- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.7) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:a) Część 1 pn. Ocieplenie budynku klubu POLAN ŻabnoZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli: wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 400.000,00 zł (słownie: czterysta tysięcy złotych 00/100).b) Część 2 pn. Remont z termomodernizacją elewacji budynku Urzędu Miejskiego w Żabnie Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli: wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych 00/100).c) Część 3 pn. Termomodernizacja sali gimnastycznej i Szkoły Podstawowej w Bobrownikach WielkichZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli: wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 900.000,00 zł (słownie: dziewięćset tysięcy złotych 00/100).d) Część 4 pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w GorzycachZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli: wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 900.000,00 zł (słownie: dziewięćset tysięcy złotych 00/100).e) Część 5 – „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w OdporyszowieZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli: wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 700.000,00 zł (słownie: siedemset tysięcy złotych 00/100).f) Część 6 – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w SieradzyZamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli: wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną co najmniej 800.000,00 zł (słownie: osiemset tysięcy złotych 00/100).UWAGI WSPÓLNEW przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli co najmniej 1 z wykonawców lub wszyscy łącznie wykażą, że spełniają w/w opisany warunek.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej o których mowa powyżej, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.2) zdolności technicznej lub zawodowej:a) Część 1 pn. Ocieplenie budynku klubu POLAN ŻabnoZamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli wykaże, że wykonał w sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną w skład której wchodziły roboty polegające na termomodernizacji budynku, (np. ocieplenie ścian, wymiana stolarki zewnętrznej, roboty w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, roboty w zakresie wymiany źródła ciepła itp.), której wartość wyniosła co najmniej 400.000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych).b) Część 2 pn. Remont z termomodernizacją elewacji budynku Urzędu Miejskiego w ŻabnieZamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli wykaże, że wykonałw sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną w skład której wchodziły roboty polegające na termomodernizacji budynku, (np. ocieplenie ścian, wymiana stolarki zewnętrznej, roboty w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, roboty w zakresie wymiany źródła ciepła itp.), której wartość wyniosła co najmniej 500.000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych).c) Część 3 pn. Termomodernizacja sali gimnastycznej i Szkoły Podstawowej w Bobrownikach WielkichZamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli wykaże, że wykonałw sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną w skład której wchodziły roboty polegające na termomodernizacji budynku, (np. ocieplenie ścian, wymiana stolarki zewnętrznej, roboty w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, roboty w zakresie wymiany źródła ciepła itp.), której wartość wyniosła co najmniej 900.000,00 zł brutto (słownie: dziewięćset tysięcy złotych).d) Część 4 pn. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w GorzycachZamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli wykaże, że wykonałw sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną w skład której wchodziły roboty polegające na termomodernizacji budynku, (np. ocieplenie ścian, wymiana stolarki zewnętrznej, roboty w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, roboty w zakresie wymiany źródła ciepła itp.), której wartość wyniosła co najmniej 900.000,00 zł brutto (słownie: dziewięćset tysięcy złotych).e) Część 5 – „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Odporyszowie Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli wykaże, że wykonałw sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną w skład której wchodziły roboty polegające na termomodernizacji budynku, której wartość wyniosła co najmniej 700.000,00 zł brutto (słownie: siedemset tysięcy złotych).f) Część 6 – Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w SieradzyZamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w/w zakresie jeżeli wykaże, że wykonałw sposób należyty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie co najmniej 1 robotę budowlaną w skład której wchodziły roboty polegające na termomodernizacji budynku (np. ocieplenie ścian, wymiana stolarki zewnętrznej, roboty w zakresie instalacji centralnego ogrzewania, roboty w zakresie wymiany źródła ciepła itp.), której wartość wyniosła co najmniej 800.000,00 zł brutto (słownie: osiemset tysięcy złotych).g) Część 7 pn. Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w trakcie realizacji zamówienia pn. „Poprawa efektywności energetycznej budynków SP w m. Gorzyce, Sieradza, Odporyszów, Bobrowniki Wielkie, budynku UM w Żabnie i budynku klubu sportowego Polan Żabno”Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże że dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia tj.:o Inspektorem Koordynatorem – Kierownik Zespołu Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego (1 osoba), posiadającym: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub uprawnienia równoważne do powyższych, najmniej wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego,o Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego (1 osoba), posiadającym: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub uprawnienia równoważne do powyższych, najmniej wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego,o Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego (1 osoba), posiadającym: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub uprawnienia równoważne do powyższych, najmniej wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa, wpis na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego,UWAGI WSPÓLNEFormularz wykaz robót budowlanych stanowi Załącznik nr 8 do SWZ. – dotyczy części od 1 do 6Formularz wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi Załącznik nr 8.1 do SWZ – dotyczy części 7Odnośnie do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia mogą oni polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy składają oświadczenie, określone w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, którego wzór określony został w Załączniku nr 11 do SWZ.W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach