Przetargi.pl
„Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Gminie Czajków poprzez termomodernizację, wymianę źródeł ciepła i zastosowanie OZE”

Gmina Czajków ogłasza przetarg

  • Adres: 63-524 Czajków, -
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czajków
    -
    63-524 Czajków, woj. wielkopolskie
    REGON: 250855593
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czajkow-gmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Gminie Czajków poprzez termomodernizację, wymianę źródeł ciepła i zastosowanie OZE”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania „Poprawa efektywności energetycznej budynków oświatowych w Gminie Czajków poprzez termomodernizację, wymianę źródeł ciepła i zastosowanie OZE”, poprzez remont, modernizację i przebudowę Zespołu Szkół-Szkoły Podstawowej w Czajkowie.Szkoła znajduje się pod adresem Czajków 55, 63-524 Czajków, działki nr ewid. 1549, 1080/2, obręb ewid. 0001 Czajków, jednostka ewid. 301801_2 CzajkówZakres postępowania obejmuje:• Demontaż na zewnątrz budynku (rynny i rury spustowe, daszki nad wejściami, kraty okienne, schody wraz z balustradami, opaska, części kominów)• Demontaż i ponowny montaż urządzeń zainstalowanych na elewacji• Demontaże wewnątrz budynku warstw posadzkowych, wskazanych ścianek działowych, wskazanej stolarki drzwiowej, elementów palnych na drogach ewakuacyjnych• Demontaż sufitu podwieszanego stanowiącego obudowę konstrukcji dachu w budynku gimnazjum.• Demontaż istniejących toalet przeznaczonych do remontu i dostosowania do przepisów sanitarnych i bhp.• Demontaż instalacji wod-kan w części budynku szkoły podstawowej i byłego gimnazjum,• Demontaż instalacji hydrantowej ppoż,• Demontaż instalacji centralnego ogrzewania w części budynku szkoły podstawowej i byłego gimnazjum,• Demontaż kotłowni na opał stały i olejowo-gazowej,• Przeprowadzenie prac remontowych w zakresie demontowanych elementów architektonicznych,• Remont toalet,• Montaż instalacji wodociągowej w części budynku szkoły podstawowej i byłego gimnazjum, • Montaż instalacji hydrantowej w całym budynku, • Montaż instalacji kanalizacji sanitarnej w części budynku szkoły podstawowej i byłego gimnazjum,• Montaż instalacji centralnego ogrzewania w części budynku szkoły podstawowej i byłego gimnazjum,• Montaż instalacji wentylacji mechanicznej w całym budynku,• Podłączenie istniejących instalacji,• Termomodernizację budynku,• Montaż OZE, w tym wykonanie instalacji fotowoltaicznej• Modernizację instalacji elektrycznej w budynku,• Modernizację oświetlenia zewnętrznego• Modernizację oświetlenia wbudowanego, awaryjnego i ewakuacyjnego• Modernizację zasilania urządzeń instalacji sanitarnych• Modernizację zasilenia urządzeń niskoprądowych,• Modernizację zasilania urządzeń podstawowych,• Modernizację sieci LAN i sieci strukturalnych,• Modernizację monitoringu,• Remont instalacji odgromowej.Zamawiający ustanowi nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji.Roboty budowlane będą prowadzone w budynku pozostającym w użytkowaniu. Poza okresem wakacji szkolnych nie ma możliwości wyłączenia całego budynku z użytkowania. Harmonogram prac musi być uzgadniany zarówno z Zamawiającym jak i Dyrektorem szkoły.Szczegółowy opis i warunki realizacji zamówienia określa dokumentacja techniczna oraz postanowienia umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 Ustawy.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy numer 70 9256 0004 0020 2635 2000 0010.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 98 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca posiada doświadczenie.Wykonawca posiada doświadczenie, tj. nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegające na remoncie, budowie, rozbudowie, modernizacji lub przebudowie budynku o łącznej wartości nie mniejszej niż 3 000 000 zł brutto,Wyżej wskazany okres 5 lat liczy się wstecz od dnia w którym upływa termin składania ofert.2. Wykonawca dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym.Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej następującymi osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z ograniczeniami lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio lub odrębnych obowiązujących przepisów uprawniających do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych z ograniczeniami lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio lub odrębnych obowiązujących przepisów uprawniających do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych z ograniczeniami lub uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio lub odrębnych obowiązujących przepisów uprawniających do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.UWAGA: Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawień do kierowania robotami budowlanymi rozumie przez to określone uprawnienia budowlane, w tym przynależność - wpis na listę członków, właściwej okręgowej izby samorządu zawodowego, jeżeli obowiązek przynależności do izby samorządu zawodowego wynika z obowiązujących przepisów.Dopuszcza się uprawnienia równoważne do powyższych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa. W przypadku obywateli państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej muszą oni spełniać wymogi określone w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z których wynika, że samodzielne funkcje techniczne w budownictwie mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.3. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej, zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową nie mniejszą niż 2 000 000 zł.4. Sposób spełniania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.W przypadku, o którym mowa powyżej, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-05

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach