Przetargi.pl
Poprawa dostępności komunikacyjnej zachodniej części miasta Głowna - I etap

Urząd Miejski w Głownie ogłasza przetarg

  • Adres: 95-015 Głowno, ul. Młynarska 15
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 7191151 , fax. 042 7191151
  • Data zamieszczenia: 2009-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Głownie
    ul. Młynarska 15 15
    95-015 Głowno, woj. łódzkie
    tel. 042 7191151, fax. 042 7191151
    REGON: 00052422300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowno.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa dostępności komunikacyjnej zachodniej części miasta Głowna - I etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Rozbudowa ulicy Rodzinnej : 1. Mechaniczne usunięcie humusu grubość warstwy do 15 cm z odwiezieniem - 580,00 m?, 2. Rozbiórka chodnika z płyt betonowych 50x50 cm na podsypce piaskowej - 220,00 m?, 3. Mechaniczna rozbiórka nawierzchni zjazdów - 17,5 m?, 4. Mechaniczne karczowanie krzaków - 0,0055 ha 5. Roboty ziemne wykonywane koparkami 0,6m3 z transportem urobku na odległość do 1 km, grunt kat I-II - 430 m 3 6. Formowanie i zagęszczenie nasypów - 61 m3 7. Wykonanie koryta o głęb. do 15 cm w gruncie kat II-IV - 2.316 m2 8. Wykonanie warstwy odcinającej z piasku, grubość warstwy 10 cm - 2.316 m2 9. Podbudowa z kruszywa łamanego - 2.125 m2 10. Wyłożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej 8 cm na podsypce cementowo -piaskowej 5 cm z wypełnieniem spoin piaskiem - 2.125 m2 11. Ułożenie rur ochronnych dwudzielnych na kablach energetycznych wraz z robotami ziemnymi, ławą żwirową, zasypką i zagęszczeniem - 6 m 12. Regulacja pionowa studni i zaworów uzbrojenia ulicy - 5,7 m3 13. Wymiana hydrantu nadziemnego na hydrant na hydrant podziemny ze skrzynka uliczną - 5 szt. 14. Wyłożenie krawężników betonowych 15*30 na ławie betonowej B 7,5 - 775 m 15. Wykonanie koryta pod chodniki głębokość do 10 cm - 237 m2 16. Wyłożenie chodników z kostki betonowej kolorowej grubości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej o grubości 5 cm - 220 m2 17. Ustawienie obrzeży betonowych 30*8 cm - 206 m 18. Korytowanie pod zjazdy do 30 cm z wywozem nadmiaru gruntu- 233 m 2 19. Warstwa odcinająca z piasku, grubość warstwy 10 cm - 213 m2 20. Podbudowa z kruszywa łamanego, grubości 15 cm - 213 m2 21. Wyłożenie zjazdów nawierzchnią z kostki brukowej 8cm na podsypce cem-piask o gr 5 cm - 213 m2 Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. CPV 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg Rozbudowa ulicy Pasterskiej w Głownie, : 1. Odtworzenie trasy i stabilizacja punktów głównych - 0,3 km 2. Mechaniczne usunięcie humusu o grubości 15 cm z odwiezieniem - 748 m2 3. Rozbiórka krawężników betonowych 20x30 na podsypce cementowo-piaskowej - 4. 47 m 5. Wykopy w gruncie kategorii I-II z wywozem nadmiaru gruntu na odległość do 5 km - 601 m3 6. Formowanie i zagęszczanie nasypów - 60 m3 7. Budowa studni chłonnych z kręgów d 2,0 m o głębokości do 5 metrów - 2 szt. 8. Budowa przykanalików z rur kielichowych PVC D 200 mm - 15 m 9. Montaż kształtek PVC kanalizacyjnych jedno kielichowych łączonych na wcisk D 200 mm- szt. 4 10. Budowa studzienek ulicznych betonowych D 500 mm - szt 4 11. Wykonanie koryta o głęb. Do 15 cm w gruncie kat. II-IV - 2.125 m2 12. Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, stabilizowanego mechanicznie gr 13. 20 cm - 1.968 m2 14. Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej szarej 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 5 cm - 1.968 m2 15. Ułożenie rur ochronnych dwudzielnych na kablach energetycznych wraz z robotami, ława żwirową, zasypką z zagęszczeniem - 56 m 16. Regulacja pionowa studni i zaworów uzbrojenia ulicy - przeliczono na m3 betonu B2O - 7,1 m3 17. Odtworzenie i stabilizacja punktów poligonowych - 2 szt. 18. Ułożenie krawężników betonowych 15*30 na ławie betonowej B 7,5 z oporem - 626 m 19. Wykonanie koryta pod chodniki głębokości do 10 cm - 882 m2 20. Wyłożenie chodników z kostki betonowej kolorowej gr 8 cm na podsypce cem-piask. grubości 5 cm - 820 m2 21. Ustawienie obrzeży 30*8 na podsypce cem-piask. gr 5 cm - 439 m 22. Korytowanie pod zjazdy do 30 cm z wywozem nadmiaru gruntu 625,5 m2 23. Ustawienie obrzeży betonowych 30*8 cm - 335 m 24. Warstwa odcinająca z piasku, gr warstwy 10 cm - 626 m2 25. Podbudowa z kruszywa łamanego o gr 15 cm - 591 m2 26. Wyłożenie zjazdów nawierzchnią z kostki betonowej szarej 8 cm na podsypce cem-piask. 5 cm - 591 m2 Szczegółowo przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. CPV 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331206
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 25.000zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 1. Wadium musi być wniesione zgodnie w art. 45 ust 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek zamawiającego w BS Głowno nr 41 8787 0000 0000 0651 2000 0005. 4. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej (oryginał dokumentu) musi być złożone w siedzibie zamawiającego (pok. nr 2 KASA). 5. Kserokopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium Wykonawca jest obowiązany załączyć do oferty. 2. Zamawiający dokona zwrotu wadium w sposób określony w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę wpływu pieniędzy na rachunek Zamawiającego. Wpłaty dokonane przelewem powinny mieć na dokumencie przelewu zapis: Wadium przetargowe na Poprawę dostępności komunikacyjnej zachodniej części miasta Głowna - I etap, 0341 - 05/09 4. Z treści gwarancji lub poręczenia powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy Pzp, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego. 5. Oferta musi być zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą. 6. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: - upłynął termin związania ofertą, - zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, - Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o których mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Z zastrzeżeniem punktu powyższego Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - który został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, spełniający warunki art. 22 ust 1 oraz nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, którzy: 1) złożą ofertę oraz pozostałe wymagane przez Zamawiającego dokumenty zgodnie z wymaganiami zawartymi w niniejszej siwz, 2) posiadają doświadczenie zawodowe w wykonywaniu robót budowlanych, polegających na wykonywaniu robót brukarskich i w okresie ostatnich 5 lat wykonali co najmniej jedno zadanie polegające na budowie ulicy, parkingu lub placu o nawierzchni z kostki brukowej, o wartości nie mniejszej niż 450.000 zł brutto 3) dysponują odpowiednim zespołem pracowników, w którego skład wchodzi co najmniej jedna osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w zakresie budowy dróg. 4) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto wykonawcy zobowiązani są do załączenia w ofercie informacji dotyczącej wskazania części zamówienia, której wykonanie powierzą podwykonawcom lub informacji, że zamówienie wykonają samodzielnie - zgodnie z załącznikiem nr 4 do siwz. Zamawiający dokona oceny spełniania ww warunków metodą 0-1 (nie spełnia, spełnia). Wykonawcy nie spełniający wszystkich warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty zostaną odrzucone i nie będą podlegały ocenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy zobowiązani są do załączenia do oferty nw. dokumentów: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków wymienionych w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (w formie referencji lub protokołów odbiorów końcowych) - zgodnie z załącznikiem nr 6 do siwz) 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do siwz). 5) Dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (wraz z aktualnymi zaświadczeniami osoby uprawnionej do kierowania robotami w zakresie budowy dróg o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa). 6) Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty i oświadczenia wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Potwierdzenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (wykonawcy występujący wspólnie) są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W takim przypadku należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo powinno mieć formę oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza. 2. Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym: 1) wymagane oświadczenia i dokumenty - wskazane w pkt. 6.2 niniejszej części SIWZ - składa każdy z wykonawców oddzielnie, 2) oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustawy Pzp w zakresie warunku w skazanego w art. 22 ust. 1 pkt 4 składa każdy z wykonawców, zaś w zakresie warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 składają wszyscy Wykonawcy wspólnie, 3) pozostałe dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie. 3. Oświadczenia, formularze, dokumenty składa i podpisuje w imieniu wszystkich wykonawców, Pełnomocnik, z zastrzeżeniem pkt 2. 4. Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika albo przez wszystkich wykonawców. 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w formularzu oferty. 6. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glowno.bip.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach