Przetargi.pl
Poprawa dostępności komunikacyjnej terenów popegeerowskich gminy Podedwórze

Gmina Podedwórze ogłasza przetarg

  • Adres: 21-222 Podedwórze, Podedwórze
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833795011 , fax. 83379508
  • Data zamieszczenia: 2023-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Podedwórze
    Podedwórze
    21-222 Podedwórze, woj. lubelskie
    tel. 833795011, fax. 83379508
    REGON: 030237658
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa dostępności komunikacyjnej terenów popegeerowskich gminy Podedwórze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3. Zakres zamówienia obejmuje zrealizowanie robót budowlanych polegających na: 3.1 Zadanie nr 1 : „Przebudowa drogi powiatowej nr 1095L” odcinek A-B od km 12+083,63 do km 13+083,63” w systemie zaprojektuj i wybuduj”.1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1095L” odcinek A-B od km 12+083,63 do km 13+083,63 w systemie zaprojektuj i wybuduj, w tym w szczególności:a) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (Zał. Nr 7a do SWZ) zawierającej:-projekt budowlany wszystkich wymaganych branż wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);- projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia wraz ze wszystkimi opracowaniami towarzyszącymi opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. poz. 2454). - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);- kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze). b) uzyskanie wymaganych prawem wszelkich decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia, w tym wykonanie wszelkich niezbędnych dla realizacji inwestycji opracowań, zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym, w szczególności: uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),c) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym Załącznik Nr 7a do SWZPrzebudowa drogi powiatowej musi być zgodna z przepisami zawartymi w:- Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 sierpnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie,- Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 17 luty 2015r (Dz. U. Nr 43, poz. 329),- Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 7 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z 2003 r.) wraz z załącznikiem Nr 1-4,- ustawie z dnia 7 lipca 1994r.- Prawo budowlane z późniejszymi zmianami,- ustaleniami z Inwestorem na etapie projektowania,- warunkami technicznymi wydanymi przez właścicieli istniejącego uzbrojenia technicznego w przypadku konieczności jego przebudowy- innymi wytycznymi niezbędnymi do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia oraz pozwolenia wodnoprawnego lub dokonania zgłoszenia wodnoprawnego.Główne dane wyjściowe przebudowy drogi powiatowej :Kategoria drogi – powiatowaKlasa drogi – „Z”Prędkość projektowa Pp= 50 km/hObciążenie ruchem nawierzchni – KR3Obciążenie konstrukcji jezdni - 80 kN/ośSzerokość jezdni istniejącej - zmienna oscylująca w granicach 5,5Rodzaj nawierzchni jezdni - beton asfaltowySzerokość poboczy - 1 mRodzaj nawierzchni poboczy - utwardzonePrzebudowa drogi powiatowej nr 1095L zakłada poprawę parametrów geometryczno konstrukcyjnych istniejącej nawierzchni poprzez:- wykonanie poszerzeń oraz korekty przebiegu drogi dostosowując do istniejącego pasa drogowego,- budowę kanału technologicznego lub uzyskanie zgody od Ministra Cyfryzacji o zwolnienie z obowiązku budowy kanału technologicznego dla inwestycji- budowę i przebudowę zjazdów,- przebudowę istniejących skrzyżowań z drogami bocznymi,- przebudowę istniejącej kanalizacji deszczowej wraz z budową nowych elementów odwodnienia,- przebudowę/odtworzenie istniejących poboczy i zieleńców w granicy pasa drogowego, - wycinkę/pielęgnację drzew i wycinkę zakrzaczeń,- aktualizację i wymianę oznakowania.Przed rozpoczęciem procedury uzyskiwania wymaganych opinii i uzgodnień oraz przedzłożeniem wniosku zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, Pozwolenie na budowę Wykonawca uzgodni nazwę zadania inwestycyjnego z organem właściwym Starostwa Powiatowego w Parczewie przy uwzględnieniu wymagań Zamawiającego.Projekt budowlany lub materiały do zgłoszenia przed złożeniem do Starostwa Wykonawca uzgodni z Zamawiającym.Należy opracować, uzgodnić z właściwymi organami oraz uzyskać zatwierdzenie projektustałej i czasowej organizacji ruchu oraz wykonać to oznakowanie na odcinku objętym opracowaniem.Uwaga! Załącznikiem do niniejszego postępowania jest Program Funkcjonalno-Użytkowy opracowany dla przebudowy drogi powiatowej nr 1095L. W PFU zostało zaproponowane wyrównanie istniejącej nawierzchni warstwą wyrównawczą z betonu asfaltowego. Wykonawca opracowując dokumentację techniczną może wobec powyższego przyjąć rozwiązania odmienne od zawartych w PFU o ile nie będą one rozwiązaniami gorszymi – może np. zaprojektować wyrównanie istniejącej nawierzchni kruszywem łamanym.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno – użytkowy (PFU);3) Zamówienie należy wykonać m.in. zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym stanowiącym załącznik nr 7a do SWZ3.2 Zadanie nr 2: „Utwardzenie ciągów komunikacyjnych w m. Nowe Mosty wraz z oświetleniem solarnym na działkach ewidencyjnych o numerach: 14/19, 14/9, 14/35, 14/36. 1) Przedmiotem Inwestycji jest utwardzenie terenu działek należących do Inwestora, które stanowić będzie lokalny ciąg komunikacyjny wraz z montażem oświetlenia.Zakres prac: a) utwardzenie terenu objętym opracowaniem obejmuje:- Geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie- Odhumusowanie całej szerokości działki ze złożeniem materiału na hałdzie- Wykonanie korytowania pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni utwardzenia za zożeniem materiału na hałdzie- Ustawienie (zgodnie z PS) oporników 12x25x100 jako krawędzi utwardzenia na ławie betonowej z „oporem” z betonu C8/10;- Wykonanie (zgodnie z PS) nowej konstrukcji utwardzeń- Montaż oświetlenia ulicznego- Odtworzenie zieleńców znajdujących się w granicach opracowania;b) Montaż oświetlenia ulicznego LED. Dane techniczne: - Moc 20-50 W - Strumień świetlny [lm] 2800-7000 lm - Wysokość 6 m - Akumulator 1x120Ah - Panel fotowoltaiczny 1x270 poli Autonomia (czas pracy w warunkach niekorzystnych) Do 4 dni Czas pracy 8-14h Czas autonomii do 4 dni Panel 1x270W - Akumulator żelowy 1x120h - Czujnik zmierzchowy + system ściemniania + programator czasu pracy. - Słup ośmiokątny - żywotność źródła światła do 50 000 godzin pracy. Wysięgnik lampy 1,5 m. Fundament w komplecie.2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:a) dokumentacja projektowa;b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; c) przedmiar robót3) Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7b do SWZ3.3 Zadanie nr 3 : „Budowa miejsc postojowych przy drodze gminnej nr 103792Lw m. Nowe Mosty”.1) Przedmiotem inwestycji jest budowa miejsc postojowych przy drodze gminnej nr 103792L w m. Nowe Mosty. Projektowany zakres obejmował będzie wykonanie 9 miejsc postojowych dla pojazdów osobowych o wymiarach 2,50x5,00m oraz jednego miejsca dla niepełnosprawnych o wymiarach 3,60x5,00 m. W środkowej części parkingu od strony budynku przewidziano do wykonania dojście dla pieszych szerokości 2,00 m.Założono następujące parametry techniczne miejsc postojowych:• długość parkingu - 26,10 m• szerokość parkingu – 5,00 m,• szerokość zieleńca – 1,15 m• szerokość dojścia – 2,00 m,• pochylenie poprzeczne parkingu - jednostronne 1%w kierunku jezdni,2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.:a) dokumentacja projektowa;b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; c) przedmiar robót3) Zadanie należy wykonać m.in. zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 7c do SWZ.4. Wykonawca zadania udzieli rękojmi i gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy niż 3 lata i nie dłuższy niż lat 5 od daty podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu odbioru końcowego (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w Rozdziale 20 SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach