Przetargi.pl
Poprawa dostępności i jakości infrastruktury służącej edukacji dla młodzieży, w tym osób niepełnosprawnych poprzez budowę hali sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym oraz kompleksu sportowego przy Zespole Szkół w Makowie Mazowieckim

Powiat Makowski ogłasza przetarg

  • Adres: 06-200 Maków Mazowiecki, ul. Rynek 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7173670 , fax. 029-7173664
  • Data zamieszczenia: 2012-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Makowski
    ul. Rynek 1 1
    06-200 Maków Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 029 7173670, fax. 029-7173664
    REGON: 55066844000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat-makowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa dostępności i jakości infrastruktury służącej edukacji dla młodzieży, w tym osób niepełnosprawnych poprzez budowę hali sportowej przy Liceum Ogólnokształcącym oraz kompleksu sportowego przy Zespole Szkół w Makowie Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej z łącznikiem wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz kompleksu boisk i zagospodarowania otoczenia. 1. 1) budowa hali sportowej z pomieszczeniami towarzyszącymi oraz łącznikiem pomiędzy budynkiem Liceum Ogólnokształcącego a halą sportową wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną na terenie działek oznaczonych nr geod.766/1, 763/1,763/2 położonych przy ulicy Kopernika 6 w Makowie Mazowieckim. Konstrukcja hali stalowa oraz żelbetowo - murowa. Konstrukcja łącznika (parterowy) murowo-żelbetowa. Zakres robót obejmuje m.in. prace ziemne, wykonanie sieci uzbrojenia terenu, fundamentowanie bezpośrednie, montaż konstrukcji stalowej, montaż prefabrykowanych płyt stropowych, montaż warstwowych płyt dachowych, prace żelbetowe, murowe, izolacyjne, instalacyjne, wyposażenie, roboty drogowe oraz związane z zagospodarowaniem terenu. Parametry wymiarowe budynków: Powierzchnia użytkowa hali - 1 910 m2, Kubatura - 16 500,00 m3 Powierzchnia użytkowa łącznika - 190,5 m2 Kubatura - 1079 m3 2. 2) budowa kompleksu boisk i zagospodarowanie otoczenia obejmuje następujące elementy: a) bieżnię 300 m (o nawierzchni poliuretanowej) biegnącej wokół istniejących boisk, połączoną z bieżnią prostą do biegu na 100 m, nawierzchnia poliuretanowa, b) skocznię wzwyż o nawierzchni poliuretanowej, c) kort do tenisa ziemnego o nawierzchni z trawy syntetycznej z odwodnieniem i ogrodzeniem, d) skocznię do skoku w dal o nawierzchni piaskowej, e) miejsce do pchnięcia kulą, rzutnia - nawierzchnia z piasku, koło - nawierzchnia betonowa, obwiednia koła nawierzchnia poliuretanowa, f) komunikację ciągów pieszych i kołowych z nawierzchnią z kostki betonowej o gr.8 cm i 6 cm, g) dostawę i montaż trybun dwurzędowych z siedziskami z tworzywa polipropylenowego z oparciem i podestami z krat. h) odwodnienie liniowe boisk oraz drenaż kortu tenisowego, i) oświetlenie boisk i bieżni - wykonanie linii kablowej i montaż latarni oświetlenia ulicznego, ogrodzenie; (wysokości 1,5 m, 2,0 m, 4,0 m) o długości łącznej 233,5 mb, j) zieleń (trawnik) o powierzchni - 3 534,0 m2 3) w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również: a) zakup, odstawa i montaż kompletnego wyposażenia sportowego i socjalno-sanitarnego, b) opracowanie instrukcji p.poż. obiektu oraz wyposażenie w podręczny sprzęt p.poż, i oznakowanie, c) opracowanie dokumentacji powykonawczej w 2 egz., dokonanie inwentaryzacji geodezyjnych, instrukcji obsługi wykonanych instalacji, zamontowanych urządzeń, wykonanie świadectwa energetycznego, przeszkolenie personelu eksploatacyjno-konserwatorskiego w zakresie obsługi urządzeń, kontroli ich pracy, elementów sterowania zapewniających bezpieczeństwo, zapoznanie personelu z niezbędnymi procedurami w przypadku zagrożeń lub awarii, d) dokonanie niezbędnych prób technicznych wykonanych instalacji i zamontowanych urządzeń, wykonanie rozruchu technologicznego, protokólarne przekazanie przedmiotu umowy do eksploatacji z czynnym udziałem Zamawiającego, e) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 1. 4) w trakcie realizacji inwestycji Wykonawca: 1) zabezpieczy i oznakuje teren budowy zgodnie z przepisami; 2) dokona urządzenia placu budowy i poniesie koszty utrzymania zaplecza budowy; 3) wykona i uzgodni projekt tymczasowej organizacji ruchu i dokona oznakowania w zakresie niezbędnym do wykonania robót będących przedmiotem zamówienia; 4) zapewni ochronę terenów przyległych do placu budowy i poniesie odpowiedzialność cywilną za ewentualne szkody wynikłe z tytułu prowadzonych prac wobec osób trzecich; 5) zapewni właścicielom lub użytkownikom dojazd do nieruchomości przyległych do placu budowy; 6) zabezpieczy przed zniszczeniem stałe znaki stabilizacyjne osnowy geodezyjnej; 7) roboty w obrębie urządzeń infrastruktury podziemnej i nadziemnej zgłosi i będzie wykonywał pod nadzorem właścicieli sieci. 8) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad dotyczących informacji i promocji dla beneficjentów projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007 -2013 (tj. wykonania tablic pamiątkowych zgodnie z wytycznymi dla beneficjentów w zakresie działań informacyjno-promocyjnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego) - zamontuje 2 tablice pamiątkowe, miejsce montażu uzgodni z Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości 200 000,00 PLN,(słownie dwieście tysięcy złotych) w formach określonych w art.45ust.6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Polski Bank Spółdzielczy w Ciechanowie - 63 8213 0008 2005 0702 2621 0012

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-makowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach