Przetargi.pl
Poprawa dostępności do obiektów dziedzictwa naturalnego poprzez zagospodarowanie przestrzeni przy zalewie w Bychawie.

Gmina Bychawa ogłasza przetarg

  • Adres: 23-100 Bychawa, ul. Partyzantów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5660004 w. 42 , fax. 815 660 048
  • Data zamieszczenia: 2021-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bychawa
    ul. Partyzantów 1
    23-100 Bychawa, woj. lubelskie
    tel. 81 5660004 w. 42, fax. 815 660 048
    REGON: 43102009000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umbychawa.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa dostępności do obiektów dziedzictwa naturalnego poprzez zagospodarowanie przestrzeni przy zalewie w Bychawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.4.1. Przedmiotem zamówienia jest Poprawa dostępności do obiektów dziedzictwa naturalnego poprzez zagospodarowanie przestrzeni przy zalewie w Bychawie w zakresie: 1. Budowa ciągu pieszego z kratki ekologicznej wokół zalewu o długość całkowitego ciągu wokół zalewu 1477,00 m w tym: 410,00mb o szerokości 1,00m, 1067,00 mb o szerokości 1,50m, długość dojść z drogi o szerokości 1,50m - 80,00m 2. Plac manewrowy przy podjeździe dla niepełnosprawnych w północno wschodniej części grobli oraz poszerzenie ciągu w miejscu instalowania ławek – cześć o szerokości 150 cm 3. Palisada z kołków drewnianych o długości palisady: - wzdłuż grobli i brzegów zbiornika oraz miejsc podmywanych przez skarpę: 778,00 mb, - dokoła wyspy 185 mb. 4. Remont pomostu północnego na wyspę: - długość średnia 55,00m, - szerokość użyteczna pomostu 177 cm, - powierzchnia użyteczna pomostu 97,35m2 5. Remont kładki przez rzekę Gałęzówkę dł. 11,40m 6. Remont wjazdu dla niepełnosprawnych na groble o-długość 22,20m szerokość 3,00m – 2 ciągi komunikacyjne 7. Utwardzenie miejsca na sanitariaty 8. Oświetlenie LED PV z monitoringiem 9. Obiekty małej architektury: 2 zestawy składające się z 2 ławek i stołu oraz 12 ławek 1.4.2. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: 1) informowania użytkowników terenu objętego inwestycją o rozpoczęciu, zakończeniu i utrudnieniach związanych z prowadzonymi pracami w formie ogłoszenia, 2) zapewnienia obsługi geodezyjnej w trakcie budowy oraz wykonanie inwentaryzacji w stanie odkrytym i powykonawczej, 3) zorganizowania i ponoszenia kosztów zaopatrzenia w energię elektryczną i wodę we własnym zakresie i na koszt własny, 4) utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy w należytym porządku – zgodnie z art. 20, ust. 12 ustawy z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych 5) wykonania niezbędnych ekspertyz, badań, prób i pomiarów na koszt własny. 6) skompletowania i przedstawienia Zamawiającemu dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu odbioru robót, a w szczególności: protokoły badań i sprawdzeń, protokoły technicznych odbiorów, dzienników budowy, zaświadczeń właściwych jednostek i organów wymaganych przepisami, niezbędnych świadectw kontroli jakości 7) zapewnienia objęcia funkcji kierownika budowy oraz robót budowlanych przez osobę pełniącą samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej. 1.4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, jego zakres i warunki realizacji zostały przedstawione w niniejszej SIWZ oraz w załączonych dokumentach: przedmiarze robót – zał. Nr 8, dokumentacji projektowej – zał. Nr 9 oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót – zał. Nr 10. Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i nie stanowi podstawy określenia zakresu przedmiotu zamówienia. Przedmiar robót powinien być odczytywany w powiązaniu z SIWZ w tym, z Dokumentacją projektową i Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Uważa się, że Wykonawca dokładnie zapoznał się ze szczegółowym opisem robót, które należy wykonać i sposobem ich wykonania. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, w celu uzyskania dodatkowych informacji koniecznych do prawidłowego przygotowania oferty. Wykonawca do kalkulacji ceny ofertowej jest zobowiązany do uwzględnienia wszystkich dokumentów stanowiących Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, co potwierdza w formularzu ofertowym. 1.4.4. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, wskazany został znak towarowy, patent lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, systemów odniesienia, itd. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga, o ile to konieczne, złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających równoważność. Wyżej wskazane dokumenty mogą podlegać ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazane są odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, Równoważność, o której mowa powyżej przyjmować należy jako równoważność, o której mowa zarówno w art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, jak i art. 30 ust. 4 ustawy Pzp. 1.4.5. Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności przy realizacji zamówienia jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy, tj. pracowników fizycznych i operatorów sprzętu mechanicznego. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w załączniku Nr 7 – ogólne warunki umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45112210-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach