Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg
- Adres: 25-602 Kielce, ul. Jagiellońska
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 347-04-71,80,81,90,91 , fax. 041 347-04-70
- Data zamieszczenia: 2019-08-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich
ul. Jagiellońska 72
25-602 Kielce, woj. świętokrzyskie
tel. 041 347-04-71,80,81,90,91, fax. 041 347-04-70
REGON: 12757400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://szdw-kielce.logintrade.net/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym na sieci dróg wojewódzkich województwa świętokrzyskiego w podziale na zadania częściowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Poprawa bezpieczeństwa w ruchu drogowym na sieci dróg wojewódzkich województwa świętokrzyskiego w podziale na zadania częściowe: Zadanie nr 1 Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i instalacja aktywnego oznakowania typu D-6 zasilanego energią odnawialną (słoneczną) oraz demontaż istniejącego oznakowania. Znaki zlokalizowane będą w ciągach dróg wojewódzkich SZDW Kielce w miejscach wskazanych w Przedmiarze dostaw. Zadanie nr 2 Przedmiotem zamówienia jest zmiana organizacji ruchu na skrzyżowaniu DW 744 polegająca na wykonaniu projektu zmiany stałej organizacji ruchu wraz z zatwierdzeniem i realizacją w terenie w zakresie przebudowy skrzyżowania DW 744 ul. Armii Krajowej z ul. Iłżecką w Starachowicach na skrzyżowanie o ruchu okrężnym typu rondo. Zadanie realizowane w systemie zaprojektuj –zbuduj. Zadania realizowane w ramach Programu poprawy bezpieczeństwa ruchu „Bezpieczni na 5+” - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34992100-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 1 – 1 600,00 zł, - w przypadku składania oferty na Zadanie nr 2 – 1 500,00 zł,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną