Gmina Skaryszew ogłasza przetarg
- Adres: 26-640 Skaryszew, ul. Słowackiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 610 30 89 , fax. 48 610 30 89
- Data zamieszczenia: 2019-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Skaryszew
ul. Słowackiego 6
26-640 Skaryszew, woj. mazowieckie
tel. 48 610 30 89, fax. 48 610 30 89
REGON: 67022338500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.skaryszew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa bezpieczeństwa w obrębie PSP i Przedszkola poprzez budowę dróg gminnych ulic B. Prusa, Jaśminowej i Cz. Miłosza na Osiedlu Błonie w Skaryszewie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach robót należy wykonać między innymi: - roboty pomiarowe, inwentaryzacja powykonawcza, - usunięcie drzew, pni i krzewów, - roboty rozbiórkowe w zakresie rozbiórki krawężników betonowych, obrzeży betonowych, nawierzchni z betonu asfaltowego, zjazdów z elementów betonowych, nawierzchni z kostki brukowej, z płyt betonowych, podbudowy z kruszywa łamanego, - roboty ziemne z wywiezieniem urobku poza obręb budowy, - profilowanie i zagęszczenie podłoża pod konstrukcję nawierzchni, - warstwy odsączające z pospółki, - warstwy z mieszanki CBGM 0/11,2 C1 1,5/2,0, - podbudowę z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie pod konstrukcję jezdni, chodników, zjazdów, - oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych, - warstwę wiążącą z betonu asfaltowego AC16W, - warstwę ścieralna ścieralną z betonu asfaltowego AC8S, - nawierzchnię z kostki brukowej (jezdnia, chodniki, zjazdy), - ustawienie krawężników betonowych 15x30cm, - ustawienie obrzeży betonowych 8x30cm, - ułożenie ścieków betonowych, - roboty towarzyszące i wykończeniowe w zakresie zabezpieczenia istniejącej sieci teletechnicznej i elektrycznej, - ułożenie rur ochronnych na kable elektryczne, - regulacja wysokościowa studni teletechnicznych, zasuw gazowych, zasuw wodociągowych, hydrantów podziemnych, studni kanalizacji sanitarnej, - odwodnienie w zakresie ułożenia elementów betonowych (korytka), przepustów, umocnienia wylotów rur ścianką czołową, wykonanie drenu objętościowego, - oznakowanie pionowe demontaż słupków i znaków, - oznakowanie pionowe montaż nowych słupków i znaków, - oznakowanie poziome, - wykonanie trawników, - wykonanie kanalizacji deszczowej w ulicy Jaśminowej i Miłosza, - wykonanie oświetlenia ulicznego w ul. B. Prusa. Zadanie pn.: „Poprawa bezpieczeństwa w obrębie PSP i Przedszkola poprzez budowę dróg gminnych ulic B. Prusa, Jaśminowej i Cz. Miłosza na Osiedlu Błonie w Skaryszewie” należy wykonać zgodnie z warunkami SIWZ – w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: 1. Dokumentacją projektową. 2. Szczegółową Specyfikacją techniczna (SST). 3. Przedmiarem robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15000zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia została zamieszczona w Rozdziale 3 SIWZ (Formularz 3.3. do SIWZ). 2.W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (np. KRS, CEIDG, oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Dz.U. z 2017r., poz. 570), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na: Wymianie witryn, okien, drzwi, dostosowanie sanitariatu do potrzeb osób niepełnosprawnych w Wypożyczalni dla Dorosłych i Młodzieży Nr 84 przy ul. Modzelewskiego 71 w Warszawie Termin wykonania zamówienia: do 22.12.2020 roku
Dodano: 2020-09-01 - Przebudowa stacji uzdatniania wody w Grabowie nad Pilicą. Modernizacja oczyszczalni ścieków i przepompowni w Grabowie nad Pilicą.
Dodano: 2020-06-17 - Przebudowa rowu bez nazwy oraz zbiorników retencyjnych
Dodano: 2019-11-12 - Przebudowa rowu bez nazwy oraz zbiorników retencyjnych
Dodano: 2019-10-21 - Przebudowa pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
Dodano: 2018-10-24 - Przebudowa pomieszczeń Szpitalnego Oddziału Ratunkowego
Dodano: 2018-10-04 - Przebudowa ulicy Polnej w Szydłowcu.
Dodano: 2018-05-15 - rozbudowa budynku ambulatorium w celu utworzenia szpitala w Areszcie Śledczym w Radomiu
Dodano: 2018-05-08 - Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Sadek gmina Szydłowiec na odcinku od km 0+007,65 do km 0+350.
Dodano: 2018-04-23 - Przebudowa ulicy Polnej w Szydłowcu.
Dodano: 2018-04-13