Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa w infrastrukturze drogowej na terenie Gminy Nowy Korczyn

Gmina Nowy Korczyn ogłasza przetarg

  • Adres: 28-136 Nowy Korczyn, Krakowska 1
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nowy Korczyn
    Krakowska 1
    28-136 Nowy Korczyn, woj. świętokrzyskie
    REGON: 291010429
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowykorczyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa w infrastrukturze drogowej na terenie Gminy Nowy Korczyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1 Przebudowa drogi gminnej polegająca na „Przebudowie muru oporowego w miejscowości Żukowice od km 00+475 do km 0+540 wraz z rowem odwadniającym od km 0+050 do km 0+285Zakres robót:- roboty przygotowawcze,- roboty ziemne,- odwodnienie korpusu drogowego, - podbudowy,- roboty wykończeniowe.Część nr 2 Remont drogi gminnej nr 353041T Brzostków- Wełnin od km 0+000 do km 0+910 dł. 910 mb. Zakres robót:- roboty przygotowawcze,- podbudowa,- nawierzchnia,- przebudowa skrzyżowań,- pobocza.Część nr 3 Remont drogi gminnej nr 353017T Winiary Górne – Winiary Dolne od km 0+000 do km 0+360 dł. 360mb i od km 0+380 do km 0+940 dł. 560mb oraz przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 14 obręb Podzamcze od km 0+000 do km 0+121 dł. 121mb. Zakres robót droga Winiary Górne – Winiary Dolne:- roboty przygotowawcze,- podbudowa na poszerzeniach w km 0+050 - 0+360 oraz w km 0+655 - 0+922- podbudowa szer. 4.0m, - podbudowa jezdni km 0+000 – 0+050 oraz km 0+922 – 0+940, - nawierzchnia, - pobocza. Zakres robót droga Podzamcze:- roboty przygotowawcze, - podbudowa,- nawierzchnia,- pobocza, - inwentaryzacja powykonawcza.Część nr 4 Remont drogi gminnej nr 353021T Piasek Wielki – Równiny od km 0+000 do km 0+980 dł. 980mb. Zakres robót:- roboty przygotowawcze,- poszerzenie w km 0+000 – 0+284,- podbudowa km 0+000 – 0+284,- podbudowa km 0+635 – 0+980, - nawierzchnia, - zjazdy, - rowy, - pobocza.Część nr 5 Budowa linii napowietrznej oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Parchocin dz. nr ewid. 68/3 i 68/2 oraz budowa –podwieszenie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego na istniejącej sieci elektroenergetycznej „Parchocin I” w m. Parchocin, gm. Nowy Korczyn oraz rozbudowa oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Nowy Korczyn w miejscowości Parchocin – wymiana opraw oświetleniowych Zakres robót budowa oświetlenia ulicznego:- montaż słupów 16szt. wraz z osprzętem, - montaż opraw 16szt. wraz z osprzętem, - wykonanie linii zasilającej oraz jej sprawdzenie. Zakres robót budowa- podwieszenie oświetlenia ulicznego:- montaż przewodów zasilających, - montaż oświetlenia zewnętrznego na istniejących słupach- oprawa LED 7szt. wraz z wymaganym osprzętem oraz ze sprawdzeniem. Rozbudowa oświetlenia:- demontaż opraw oświetleniowych zewnętrznych- komplet. 7- montaż oświetlenia zewnętrznego oprawy LED – komplet 7.Część nr 6 Dostawa maszyn i urządzeń komunalnych na potrzeby Gminy Nowy Korczyn1) Dostawa ciągnika napędowego urządzeń komunalnych o mocy min. 150KM użytkowanych na terenie Gminy Nowy KorczynZakres zamówienia obejmuje :  dostawę fabrycznie nowego ciągnika do siedziby Urzędu Gminy w Nowym Korczynie ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie działania i obsługi dostarczonego ciągnika,  usuwanie usterek w okresie gwarancyjnym,  dostawa ciągnika na własny koszt Wykonawcy we wskazane miejsce na terenie Gminy Nowy Korczyn. 2) Dostawa ciągnika napędowego urządzeń komunalnych o mocy min. 65KM użytkowanych na terenie Gminy Nowy KorczynZakres zamówienia obejmuje :  dostawę fabrycznie nowego ciągnika do siedziby Urzędu Gminy w Nowym Korczynie ul. Krakowska 1, 28-136 Nowy Korczyn przeszkolenie wyznaczonych pracowników Zamawiającego w zakresie działania i obsługi dostarczonego ciągnika,  usuwanie usterek w okresie gwarancyjnym dostawa ciągnika na własny koszt Wykonawcy we wskazane miejsce na terenie Gminy Nowy Korczyn. 3) Głowica kosząca4) Kosiarka bijakowa tylno-boczna5) Piła do cięcia gałęzi6) Pług do odśnieżania duży 7) Pług do odśnieżania mały8) Posypywarka ciągnikowa9) Przyczepa dwuosiowa szerokość paletowa10) Przyczepa budowlana tandem11) Wysięgnik wielofunkcyjny12) Zamiatarka zawieszana
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości:Część nr 1: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100);Część nr 2: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100);Część nr 3: 7 000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100);Część nr 4: 8 000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100);Część nr 5: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100);Część nr 6: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100)należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolność techniczna lub zawodowa:W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych w zakresie:Część nr 1, 2, 3, 4, 5:1) wykonanych robót:Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:Dla części nr 1,2,3,4:• jedną robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednej umowy/kontraktu, polegającą na budowie lub przebudowie lub rozbudowie lub remoncie drogi/dróg o wartości brutto nie mniejszej niż:Dla części nr 1: 400 000,00 złDla części nr 2: 400 000,00 złDla części nr 3: 400 000,00 złDla części nr 4: 400 000,00 złW przypadku składania oferty na więcej części Wykonawca może wykazać się jedną robotą na te części, jeżeli sumaryczna wartość tej roboty odpowiada sumarycznej wartości opisanego warunku tj. dla części nr 1 i nr 2 minimalna wartość wykonanych robót wynosi 800 000,00 zł brutto.Dla części nr 5:• jedną robotę budowlaną zrealizowaną w ramach jednej umowy/kontraktu związaną z budową lub przebudową lub rozbudową lub remoncie oświetlenia ulicznego. Wymagana wartość wykonanych robót budowlanych wynosi minimum 50 000,00 zł brutto.UWAGA!Do wykazu dla części nr 1, 2, 3, 4, 5 należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty.2) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego.Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje n/w osobami:dla części 1, 2, 3, 4:• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót przy co najmniej jednej zakończonej inwestycji związanej z budową lub przebudową lub rozbudową lub remontem drogi/dróg.dla części nr 5:• Kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie jako kierownik budowy lub kierownik robót na co najmniej jednej inwestycji związanej z budową lub przebudową lub rozbudową oświetlenia zewnętrznego.Do wykazu osób należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że zaproponowane osoby posiadają wymagane uprawnienia i przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego jeżeli taki wymóg na te osoby nakłada Prawo budowlane.Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego.Część nr 6:1) wykonanych dostaw:wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostaw zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy:Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał:• jedną dostawę (zrealizowaną w ramach jednej umowy/kontraktu) związaną z dostarczeniem maszyn i/lub urządzeń rolniczych o łącznej wartości zamówienia min. 800 000,00 zł brutto.UWAGA!Do wykazu należy załączyć dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach