Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego poprzez modernizację DP S 2010 w miejscowości Sieraków Śl. ul. Wyzwolenia - ETAP I

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 42-700 Lubliniec, ul. Paderewskiego 7
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3510514 , fax. 034 3510511
  • Data zamieszczenia: 2014-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Paderewskiego 7 7
    42-700 Lubliniec, woj. śląskie
    tel. 034 3510514, fax. 034 3510511
    REGON: 15139906000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa użytkowników ruchu drogowego poprzez modernizację DP S 2010 w miejscowości Sieraków Śl. ul. Wyzwolenia - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem przetargu jest modernizacja drogi powiatowej S 2010 (ul. Wyzwolenia) w miejscowości Sieraków Śląski - Etap 1 (na odcinku od skrzyżowania z DK11 do skrzyżowania z ul. Szkolną). 2.Zakres robót przewiduje: -niezbędne prace przygotowawcze, w tym oczyszczenie pasa drogowego z zieleni, -rozbiórka istniejącej nawierzchni bitumicznej (frezowanie profilujące), -wykonanie kanalizacji deszczowej, -wykonanie warstw konstrukcyjnych chodnika, zjazdów i jezdni, -plantowanie poboczy gruntowych, -regulację pionową urządzeń infrastruktury technicznej, -wykonanie oznakowania poziomego i pionowego. 3. Opis stanu istniejącego: Inwestycja realizowane będzie na terenie miejscowości Sieraków Śląski, gm. Ciasna, powiat Lubliniecki. Przedsięwzięcie obejmuje odcinek drogi powiatowej (ul. Wyzwolenia) o długości ok. 644,00m. Na przedmiotowym odcinku występuje przekrój drogowy - jezdnia o nawierzchni z betonu asfaltowego szerokości od 5,50m do 6,00m z obustronnym poboczem gruntowym oraz odcinkowo występującym rowem przydrożnym. 4. Obecny stan nawierzchni przedmiotowego odcinka jest zły (spękania, nierówności), spowodowane jest to nieregularną gospodarką wodną - brak odprowadzania wody opadowej z drogi do kanalizacji deszczowej oraz złym stanem istniejących rowów przydrożnych. Na przedmiotowym odcinku ul. Wyzwolenia krzyżuje się z ciągami komunikacyjnymi należącymi do sieci dróg dojazdowych - ulica Stawowa i Aleja Parkowa. Ponadto w ciągu drogi zlokalizowane są zjazdy i wejścia do posesji prywatnych. 5.Przedmiotowy odcinek przebiega w terenie płaskim. Na całej swej długości odwadniany jest poprzez grawitacyjny spływ wody powierzchniowo na przyległe posesje oraz do istniejących przydrożnych rowów. 6.Wszystkie powyższe roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym (załącznik nr 2 do SIWZ), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 3 do SIWZ), posiłkując się przedmiarem robót (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz projektem stałej organizacji ruchu (załącznik nr 5 do SIWZ) oraz zgodnie z wymaganymi normami i innymi przepisami związanymi. 7.Wykonawca udzieli 60 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty, licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy. 8.Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy Robót. 9.Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze postępowania zobowiązany będzie dostarczyć w/w dokumenty przy odbiorze ostatecznym zadania. 10.Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 11.Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r. poz. 907 z późniejszymi zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego i wydajnościowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu musi wpłacić wadium w wysokości 19 000,00 zł. (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100). Wadium należy wnieść skutecznie do dnia 17 kwietnia 2014r. do godz. 9.30.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubliniec.starostwo.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach