Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Tarnowo Podgórne poprzez doposażenie przejść dla pieszych

Gmina Tarnowo Podgórne ogłasza przetarg

  • Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, Poznańska 115
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618959282 , fax. 618146118
  • Data zamieszczenia: 2023-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tarnowo Podgórne
    Poznańska 115
    62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
    tel. 618959282, fax. 618146118
    REGON: 631258454
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnowo-podgorne.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Tarnowo Podgórne poprzez doposażenie przejść dla pieszych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego w Gminie Tarnowo Podgórne poprzez doposażenie przejść dla pieszych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z zamawianymi ilościami zawarty został w opisie zadania, który stanowi załącznik nr 8 do niniejszej SWZ. 2. Kody CPV: 31523000-8 – podświetlane znaki i szyldy35261000-1 – panele informacyjne35261100-2 – panele komunikatów zmiennych3. Przedmiot zamówienia musi spełniać warunki środowiskowe (klasa odporności) min. IP67 potwierdzone stosowną kartą produktu dostarczonym Zamawiającemu do 5 dni od dnia zawarcia umowy. 4. Wykonawca zastosuje materiały o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych od podanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zastosować wskazany lub równoważny, inny wyrób spełniający wymogi techniczne i jakościowe oraz posiadający właściwości użytkowe nie gorsze niż określone w dokumentacji Zamawiającego. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5. Zamawiający wymaga by przedmiot zamówienia był objęty 60-miesięcznym okresem rękojmi i 60-miesięcznym okresem gwarancji. 6. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.7. Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej: Działania 3.1. Rozwój drogowej i lotniczej sieci TEN-T, PROGRAM OPERACYJNY INFRASTRUKTURA I ŚRODOWISKO 2014 – 2020, PRIORYTET: III ROZWÓJ SIECI DROGOWEJ TEN-T I TRANSPORTU MULTIMODALNEGO.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31523000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają poniższe warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:a) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 2 dostawy tablic zmiennej treści zintegrowanych, o wartości minimum 80 000,00 zł brutto każda, oraz potwierdzą, że dostawy te zostały wykonane należycie.Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą: „spełnia-nie spełnia” na podstawie złożonych oświadczeń, dokumentów wymaganych przez Zamawiającego. Niespełnienie chociaż jednego z ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa powyżej w pkt. 1 ppkt. a) SWZ zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców spełni warunek samodzielnie.3. W przypadku polegania Wykonawcy na zasobach podmiotu udostępniającego zasoby, warunek dotyczący zdolności technicznej i zawodowej, o którym mowa powyżej w pkt. 1 ppkt. a) SWZ zostanie spełniony wyłącznie, jeżeli co najmniej jeden podmiot udostępniający zasoby spełni warunek samodzielnie.4. Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby. W takim przypadku Wykonawca dołącza do oferty zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. Wymagany zakres zobowiązania określa art. 118 ust. 4 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną