Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie gminy Wierzbica poprzez przebudowę drogi gminnej znajdującej się w ciągu komunikacyjnym z drogą wojewódzką nr 841 oraz drogą powiatową nr 1805 L w miejscowości Pniówno

Gmina Wierzbica ogłasza przetarg

  • Adres: 22-150 Wierzbica, ul. Włodawska 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 082 5693266 , fax. 082 5693222
  • Data zamieszczenia: 2013-04-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wierzbica
    ul. Włodawska 1 1
    22-150 Wierzbica, woj. lubelskie
    tel. 082 5693266, fax. 082 5693222
    REGON: 11019799000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ugwierzbica.bip.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie gminy Wierzbica poprzez przebudowę drogi gminnej znajdującej się w ciągu komunikacyjnym z drogą wojewódzką nr 841 oraz drogą powiatową nr 1805 L w miejscowości Pniówno
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy drogi gminnej w miejscowości Pniówno o łącznej długości 1,350 km Zakres rzeczowy robót obejmuje: I. ROBOTY PRZYGOTOWAWCZE I ROZBIÓRKOWE: 1. Roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa drogi w terenie równinnym 1,350 km 2. Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych betonowych typu typu JOMB o spoinach wypełnionych piaskiem z oczyszczeniem , złożeniem w stosy , odwiezieniem w miejsce wskazane przez zamawiającego na odl. do 15 km. 1042 m2. II. ROBOTY ZIEMNE: 1. Wykonanie koryta robót ziemnych , wykonane koparkami podsiębiernymi z odwiezieniem urobku w miejsce wskazane przez Zamawiającego na odl. do 15 km 317 m 3. 2. Wykonanie koryta robót ziemnych wykonywane koparkami podsiębiernymi ze zgromadzeniem na hałdy i z wbudowaniem w nasyp z profilowaniem i zagęszczeniem 230 m 3. III. PODBUDOWY: 1. Wykonanie warstwy odcinającej z piasku zagęszczonej mechanicznie o grubości 10 cm ( km 0+633.00 - 1+154.00) na poszerzeniach na lukach 1979,80m2. 2. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z piasku stabilizowanego cementem o wytrzymałości Rm=2.5 MPa , warstwa gr. 15 cm (0+633.00 - 1+154.00) i na poszerzeniach 1979.80 m2. 3. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,5 mm gr. 15 cm , stabilizowanych mechanicznie ( km 0+255 - 1+350) i na poszerzeniach 3722.80 m2. 4. Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych 0-31,5 mm gr 8 cm , stabilizowanych mechanicznie ( km 0+255.00 - 1+350.00) 841.50 m2. 5. Wykonanie wyrównania nawierzchni z płyt betonowych kruszywem łamanym 0-31,5 mm gr. 5 cm , (km 1+154.00 - 1+350) 646.80 m2. IV. NAWIERZCHNIA: 1. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na nawierzchni bitumicznej ; zużycie emulsji 0,5 kg-m2 4564.30 m2. 2. Warstwa wiążąca nawierzchni z betonu asfaltowego grysowego o strukturze częściowo zamkniętej 0-12.8 mm - gr 3 cm z transportem masy na miejsce wbudowania 4292.30 m2. 3. Mechaniczne i ręczne oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową na zimno nawierzchni bitumicznej ; zużycie emulsji 0,5 kg-m2; 4292.30 m2 4. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego grysowego o strukturze zamkniętej 0-12,8 mm - gr 4 cm z transportem masy na miejsce wbudowania - 4156.30 m2. V. ROBOTY WYKOŃCZENIOWE: 1. Mechaniczne wykonanie poboczy poprzez plantowanie , ścięcie nadmiaru , uzupełnienie przy niedoborze oraz utwardzenie kruszywem łamanym 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie gr. 10 cm , na szer. 0,50 m po obu stronach w km 0+000 - 0+ 255 oraz szerokości 0,75 m w km 0+ 255 - km 1+1350.00 ; 1790.00 m2. 2. Ręczne i mechaniczne ścinanie i karczowanie średniej gęstości krzaków i podszycia wraz odwiezieniem karpiny i gałęzi i zagospodarowaniem przez Wykonawcę ; 0,22 ha 3. Oczyszczenie przepustów śr. 0,6 ; 8 m z namułu do 50% jego średnicy z wydobyciem namułu i odwiezieniem na odl. Do 10 km , wraz z plantowaniem stożków , skarp i profilowaniem rowów na wlocie i wylocie po min. 20 m ; 20 m. 4. Ukształtowanie rowów wraz z plantowaniem skarp i dna rowów - kat. Gr. I-II ; 600,00 m2. VI. OZNAKOWANIE: 1. Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - linie segregacyjne i krawędziowe ciągłe malowane mechanicznie (P -4) ; 4,80 m2. 2. Oznakowanie poziome jezdni farbą chlorokauczukową - strzałki i inne symbole malowane ręcznie ( P-12) ; 5,60 m2 3. Pionowe znaki drogowe - słupki z rur stalowych ; szt. 9. 4. Pionowe znaki drogowe - montaż nowych znaków , tablice znaków małych - blacha ocynkowana , folia I generacji wraz z elementami mocującymi , D-1 = 2szt , B - 20 = 1szt , A - 1 = 2szt , A - 2 = 2szt , ; 9.00 szt. 5. Ustawienie barier energochłonnych stalowych jednostronnych SP - 06w obrębie przepustu ; 32.00 m. 6. Ustawienie tablic prowadzących U-3c = 3,00 m; 2 szt. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres minimum 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1. Zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 2. Zapewnienie ciągłości ruchu w trakcie prowadzenia robót. 3. Uporządkowanie placu budowy. 4. Wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej ilości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. 5. Dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót. Szczegółowy zakres robót zawierają : Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR). Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze: specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją techniczną oraz zgłoszeniem i decyzją wydaną przez Starostwo Powiatowe w Chełmie i zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne z opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art.30 ust.5 PZP).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331402
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) do dnia i godziny otwarcia licytacji. 2. Termin otwarcia licytacji zostanie dokładnie określony w zaproszeniu do składania ofert przesłanym każdemu Wykonawcy dopuszczonemu do udziału w licytacji, z tym, że otwarcie licytacji nastąpi nie wcześniej niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia. 3. Wykonawca wnosi wadium w formie określonej w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: Wschodni Bank Spółdzielczy w Chełmie o Wierzbica Nr 83 8187 0004 2006 0130 0257 0001 z dopiskiem wadium- Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie gminy Wierzbica poprzez przebudowę drogi gminnej znajdującej się w ciągu komunikacyjnym z drogą wojewódzką nr 841 oraz drogą powiatową nr 1805 L w miejscowości Pniówno. Wadium uważa się za wniesione , jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed otwarciem licytacji. 5. Dowód wniesienia wadium powinien zostać dostarczony do Zamawiającego do dnia i godziny otwarcia licytacji. 6. Zamawiający dokona zatrzymania bądź zwrotu wadium zgodnie z treścią art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach