Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na istniejących przejściach dla pieszych w lokalizacji droga krajowa nr 87 Gmina Piwniczna-Zdrój -zaprojektowanie i budowa do-świetlenia przejść dla pieszych

Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój ogłasza przetarg

  • Adres: 33-350 Piwniczna-Zdrój, Rynek 20
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Piwniczna-Zdrój
    Rynek 20
    33-350 Piwniczna-Zdrój, woj. małopolskie
    REGON: 491893084
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na istniejących przejściach dla pieszych w lokalizacji droga krajowa nr 87 Gmina Piwniczna-Zdrój -zaprojektowanie i budowa do-świetlenia przejść dla pieszych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na istniejących przejściach dla pieszych w lokalizacji droga krajowa nr 87 Gmina Piwniczna-Zdrój -zaprojektowanie i budowa doświetlenia przejść dla pieszych1.2. Określenie przedmiotu zamówieniaPrzedmiotem zamówienia jest Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na istniejących przejściach dla pieszych w lokalizacji droga krajowa nr 87 Gmina Piwniczna-Zdrój -zaprojektowanie i budowa doświetlenia przejść dla pieszych 1.2.1.Zakres robót obejmuje:1.2.1.1. Poprawa bezpieczeństwa ruchu drogowego na istniejących przejściach dla pieszych w ciągi drogi krajowej nr 87 Gmina Piwniczna-Zdrój – zaprojektowanie i budowa doświetlenia przejść dla pieszych w poniższych lokalizacjach:-MAPA Z LOKALIZACJĄ STANOWI ZAŁĄCZNIK NR 4.1Lp. Nr drogi Kilometraż Miejscowość Charakterystyka techniczna zadania Lokalizacja1. 87a 0,020 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia Wlot podporządkowany 2. 87a 0,190 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia DK ciąg główny3. 87a 0,215 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia Wlot podporządkowany 4. 87a 0,221 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia DK ciąg główny5. 87a 2,026 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia DK ciąg główny6. 87 24,585 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia DK ciąg główny7. 87 24,633 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia DK ciąg główny8. 87 24,653 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia DK ciąg główny9. 87 24,700 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia DK ciąg główny10. 87a 0,548 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia DK ciąg główny11. 87 25,057 Piwniczna-Zdrój budowa dedykowanego doświetlenia DK ciąg główny1.2.1.2. Infrastruktura drogowa musi zostać wykonana na podstawie opracowanej przez Wy-konawcę dokumentacji, która wymaga uzyskania zatwierdzenia przez GDDKiA Oddział w Krakowie.1.2.1.3. Wykonawca uzyska od GDDKiA w Krakowie warunki zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót. W tym celu należy zwrócić się do GDDKiA Rejon Nowy Sącz celem zawarcia porozumienia.1.2.1.4. Wykonawca pozyska zatwierdzony przez GDDKiA oraz inne organy Projekt Czasowej Organizacji Ruchu na czas prowadzenia robót1.2.1.5. Wykonawca pozyska warunki techniczne przyłącza od Firmy TAURON1.2.1.6. Wykonawca pozyska wszelkie inne wymagane uzgodnienia/opinie celem zrealizowania przedmiotu zamówienia 1.2.1.7. Realizacja przedmiotu zamówienia musi być zgodna z Wytycznymi Wykonania Dedykowanego Oświetlenia opracowanymi przez Generalna Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Krakowie stanowiący załącznik nr 4.21.3. Wykonawca zapewnia dla zakresu określonego w pkt. 1.2.1.1.3.1 Obsługę laboratoryjną na każdym etapie inwestycji.1.3.2 Oznakowanie terenu budowy zgodnie z zatwierdzonym Czasowym Projektem Organizacji Ruchu1.3.3 Inwentaryzację powykonawczą1.4. Wbudowanie materiałów należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta wybranych materiałów, zgodnie z Polską Normą. Wszystkie materiały muszą być trwałe i posiadać atesty oraz certyfikaty bezpieczeństwa.1.4.1. Na planowany zakup , materiałów i urządzeń wyspecyfikowanych należy każdorazowo uzyskać akceptację od Zamawiającego .1.5. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową. 1.6. W przypadku, wskazania w opisie przedmiotu zamówienia, w załączniku do oferty, w pro-jekcie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który cha-rakteryzuje produkty lub usługi służy to jedynie celom identyfikacyjnym. Nazwy stanowią je-dynie precyzyjne określenie klasy oraz parametrów technicznych produktów wymaganych przez Zamawiającego i mają charakter wyłącznie przykładowy. W myśl art. 95 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość składania w tym zakresie ofert ja-kościowo równoważnych, spełniających równoważne parametry określone w opisie. Przez pro-dukt równoważny Zamawiający rozumie produkt, o parametrach takich samych bądź lepszych w stosunku do zaproponowanego produktu czy urządzenia oraz zgodny z dokumentacją opisu-jącą przedmiot zamówienia oraz produkt, odpowiadający zastosowanym rozwiązaniom techno-logicznym. Zaoferowane urządzenia i materiały równoważne, muszą posiadać stosowne wyma-gane przepisami prawa atesty lub dopuszczenia do obrotu gospodarczego tak, aby Zamawiający mógł sprawdzić, czy odpowiadają one wymaganiom postawionym w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga udowodnienia przez Wyko-nawcę tego faktu, a w szczególności złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających, że te materiały lub urządzenia są równoważne.1.7. Wszystkie oferowane materiały muszą być, wolne od wad fizycznych i prawnych, wolne od praw osób trzecich oraz nie mogą być przedmiotem żadnego postępowania i zabezpieczenia.1.8. Przedmiot zamówienia zmierza do likwidacji barier architektonicznych utrudniających po-ruszanie osobom niepełnosprawnym poprzez niwelację różnic poziomów. Przewidziano do-puszczalne spadki , nie projektuje się żadnych stopni, uskoków.1.9 Zamawiający na podstawie art. 95 ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub pod-wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie reali-zacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (tekst jedn. Dz.U z 2020 r., poz. 1320 z poż.zm.): organizacja i realizacja robót budowlanych – bezpośrednie wy-konanie robót budowlanych w zakresie wszystkich branż przewidzianych w dokumentacji pro-jektowej – pracownicy fizyczni wykonujący roboty budowlane na budowie, za wyjątkiem - kie-rownika budowy, kierowników robót - w zakresie czynności obejmujących:a) roboty budowlane związane instalowaniem urządzeń oświetlenia drogowegob) roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowaniajeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeks pracyW trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia:- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego stanowiący załącznik nr 6 do SWZ. Powyższe wymagania określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 3 do SWZ projekt Umowy 1.10. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć harmonogram robót przed podpisaniem umowy , harmonogram nie może być sprzeczny z wymaganiami wskazanymi w SWZ i złożoną ofertą lub udzielonymi wyjaśnieniami w trakcie procedury badania i oceny ofert.1.11 Za termin realizacji przedmiotu umowy uznaje się datę wskazaną w protokole odbioru końcowego przedmiotu umowy, podpisanego przez Zamawiającego oraz Wykonawcę2 Rękojmia i gwarancja2.1 Szczegółowy opis informacji dotyczących okresu rękojmi i gwarancji opisano w § 15 i 15a projektu umowy – załącznik nr 3 do SWZ.2.2 Wykonawca udziela Zamawiającemu rękojmi i gwarancji na cały przedmiot umowy tj. wy-konane roboty budowlane stanowiące przedmiot umowy.2.3 Termin rękojmi na wykonane roboty budowlane stanowi jedno z kryteriów oceny ofert i ustala się na okres zgodny z zaproponowanym przez Wykonawcę w treści złożonej oferty.2.4 Wykonawca może zaproponować okres rękojmi i gwarancji zaoferowany w ofercie w za-kresie min. 60 miesięcy - max. 84 miesięcy.2.5 wzór karty gwarancyjnej stanowi załącznik nr 7 do SWZ3. kod CPV 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach