Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa poprzez remont drogi powiatowej nr 1319K Szczucin - Radgoszcz

ZARZĄD DROGOWY W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ ogłasza przetarg

  • Adres: 33-200 Dąbrowa Tarnowska, ul. Warszawska 48
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZARZĄD DROGOWY W DĄBROWIE TARNOWSKIEJ
    ul. Warszawska 48
    33-200 Dąbrowa Tarnowska, woj. małopolskie
    REGON: 851665284
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.malopolska.pl/zdwdtarnowskiej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa poprzez remont drogi powiatowej nr 1319K Szczucin - Radgoszcz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont drogi powiatowej nr 1319K Szczucin - Radgoszcz w km 0+022 – 12+496. Łączna długość drogi objętej remontem wynosi: 12474 mb.2. Zadanie realizowane jest ze środków pochodzących z dofinansowania przyznanego w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:a) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:• Wprowadzenie czasowej organizacji ruchu – projekt organizacji ruchu opracowany przez Wykonawcę i zatwierdzony przez właściwy organ,• Roboty pomiarowe,• Frezowanie nawierzchni jezdni w miejscu przełomów i wzdłuż chodników przylegających do jezdni,• Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm stanowiących obramowanie chodników przeznaczonych do remontu,• Rozebranie obrzeży betonowych 8x30 cm stanowiących obramowanie chodników przeznaczonych do remontu,• Rozebranie nawierzchni chodników przeznaczonych do remontu z betonowej kostki brukowej typu Holland,• Rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego jezdni w miejscu istniejących przełomów,• Rozebranie podbudowy z kruszywa łamanego remontowanych chodników• Rozebranie ścieków przykrawężnikowych wzdłuż istniejących chodników,b) Roboty w zakresie likwidacje przełomów:• Wykonanie koryta w miejscu istniejących przełomów pod warstwy konstrukcyjne jezdni,• Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne jezdni w miejscu istniejących przełomów• Wykonanie podbudowy w postaci kruszywa stabilizowanego cementem – stabilizacja z dowozu 2,5 MPa,• Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 mm,• Wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC22P,• Ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC16Wc) Roboty w zakresie urządzeń odwadniających pas drogowy: • Regulacja wysokościowa wpustów deszczowych,• Regulacja wysokościowa studzienek rewizyjnych kanalizacji deszczowej w chodniku przeznaczonym do remontu,• Ułożenie ścieku przykrawężnikowego wzdłuż istniejących chodników w miejscu wcześniej rozebranego ściekud) Roboty w zakresie chodników przeznaczonych do remontu:• Ustawienie nowych krawężników betonowych o wymiarach 15x30 cm na ławie betonowej,• Ustawienie nowych obrzeży betonowych o wymiarach 8x30 cm na ławie betonowej,• Wykonanie kolejnych warstw podbudowy remontowanego chodnika,• Wykonanie nawierzchni chodnika z betonowej kostki brukowej typu Holland pochodzącej z wcześniejszej rozbiórkie) Roboty w zakresie wykonania nawierzchni jezdni drogi powiatowej• Oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni jezdni,• Wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego AC16W o grubości średnio 3 cm 75 kg/m2,• Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC11S,• Dostosowanie wysokościowe istniejących zjazdów betonowych, asfaltowych i z kostki brukowej oraz skrzyżowań betonem asfaltowym AC11S,f) Roboty w zakresie poboczy:• Mechaniczne ścięcie poboczy,• Profilowanie i zagęszczanie poboczy – materiał z korytowania w obrębie przełomów, podbudowa z rozbiórki chodników i jezdni w miejscu przełomów• Wykonanie obustronnych poboczy z destruktu asfaltowego – destrukt pochodzący z frezowania oraz powierzony przez Zamawiającegog) Roboty w zakresie oznakowania poziomego• Wykonanie oznakowania poziomego grubowarstwowego w osi jezdni drogi powiatowej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przed upływem terminu składania ofert należy wnieść wadium w kwocie 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.2. Wadium może być wniesione według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp tj:a) pieniądzu,b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).3. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Dąbrowie Tarnowskiej nr 42 9462 0003 2001 0000 3779 0007.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.7. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności:a) upływu terminu związania ofertą,b) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,c) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.8. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,b) którego oferta została odrzucona,c) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,d) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.9. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w pkt. 8, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp.10. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.11. Zamawiający zwraca wadium wniesione w innej formie niż w pieniądzu poprzez złożenie gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenia o zwolnieniu wadium. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści wskazanie adresu e-mail lub adresu pocztowego na który Zamawiający prześle oświadczenie o zwolnieniu wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej - zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie.4. Zdolności technicznej lub zawodoweja) Zamawiający, uzna powyższy warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przez upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą budowę, przebudowę lub remont drogi o wartości robót nie mniejszej niż 2 000 000,00 zł brutto.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach