Przetargi.pl
„Poprawa bezpieczeństwa pieszych w Jarosławiu” – zadanie realizowane w ramach „Programu ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań Razem bezpieczniej im. Władysława Stasiaka na lata 2018-2020” Zadanie Nr 1 - Dostawa, montaż i uruchomienie aktywnego przejścia dla pieszych przez ul. 3-go Maja, w rejonie Parafii Chrystusa Króla w Jarosławiu Zadanie Nr 2 - Dostawa, montaż i uruchomienie aktywnego przejścia przez ul. 3-go Maja, w rejonie Parafii NMP Królowej Polski w Jarosławiu

Gmina Miejska Jarosław ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (016) 621 20 11 , fax. (016) 621 20 32
  • Data zamieszczenia: 2020-09-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Jarosław
    ul. Rynek 1
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. (016) 621 20 11, fax. (016) 621 20 32
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jaroslaw.um.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Poprawa bezpieczeństwa pieszych w Jarosławiu” – zadanie realizowane w ramach „Programu ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań Razem bezpieczniej im. Władysława Stasiaka na lata 2018-2020” Zadanie Nr 1 - Dostawa, montaż i uruchomienie aktywnego przejścia dla pieszych przez ul. 3-go Maja, w rejonie Parafii Chrystusa Króla w Jarosławiu Zadanie Nr 2 - Dostawa, montaż i uruchomienie aktywnego przejścia przez ul. 3-go Maja, w rejonie Parafii NMP Królowej Polski w Jarosławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia Aktywne przejścia dla pieszych w Mieście Jarosław „Poprawa bezpieczeństwa pieszych w Jarosławiu” – zadanie realizowane w ramach „Programu ograniczania przestępczości i aspołecznych zachowań Razem bezpieczniej im. Władysława Stasiaka na lata 2018-2020” 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie systemu aktywnych przejść dla pieszych w następujących lokalizacjach: przejście dla pieszych przez ul. 3-go Maja, w rejonie Parafii Chrystusa Króla w Jarosławiu (przekrój 1x2), przejście dla pieszych przez ul. 3-go Maja, w rejonie Parafii NMP Królowej Polski w Jarosławiu (przekrój 1x2). 2. W ramach zamówienia należy dokonać inwentaryzacji stanu istniejącego, celem określenia liczby elementów niezbędnych do zabezpieczenia każdego z ww. przejść dla pieszych (zdjęcia poglądowe, mapa - widok z góry). 3. W skład kompletnego systemu aktywnego przejścia powinny wchodzić takie elementy jak: aktywne punktowe elementy najezdniowe LED dwustronne w osłonie żeliwnej instalowane przed i za liniami P10 patrząc na przejście od strony kierowcy. Od strony najazdu przed linią P10 element emituje pulsujące światło żółte (ostrzegawcze) natomiast od strony przejścia światło białe ciągłe, które dodatkowo oświetla przejście dla pieszego, czujniki ruchu wraz z uchwytami do regulacji zasięgu aktywacji systemu w obrębie przejścia, czujnik ruchu podtrzymujący pracę systemu, uchwyty do montażu czujek, szafa sterownicza ze stojakiem umieszczona do 10 m od źródła zasilania 230V, akumulator, lampy ostrzegawcze 12V fi 200 mm – 2 szt., znaki D6 – 2 szt. na każdym przejściu, znaki T27– 2 szt. na przejściu przy Parafii Chrystusa Króla, oznakowanie poziome w formie biało-czerwonych pasów wykonanych w technologii grubowarstwowej chemoutwardzalnej masy, wykonanie aktywnego doświetlenia przejścia dla pieszych ledowymi lampami doświetlającymi (system świeci światłem ciągłym po zmroku). Inwestor dopuszcza zamianę znaków D6 wraz z lampami ostrzegawczymi na znaki D-6 całkowicie podświetlanych diodami LED lub aktywne znaki D-6 tzw. „kroczący ludzik”. 4. Na zakres dostawy i montażu będących przedmiotem zamówienia składa się: Dostawa wszystkich niezbędnych elementów aktywnego przejścia dla pieszych, a następnie: montaż aktywnych punktowych elementów najezdniowych typu LED; montaż znaków D-6; montaż znaków T27; montaż lamp ostrzegawczych nad znakami D-6; montaż aktywnego doświetlenia przejścia dla pieszych poprzez ledowe lampy doświetlające, montaż oraz kalibracja czujników ruchu aktywacji systemu w obrębie przejścia i podtrzymujących pracę systemu, położenie okablowania oraz podłączenie kabli do lamp oraz szafy sterowniczej, zamontowanie oraz konfiguracja szafy sterowniczej zasilonej ze słupa oświetlenia ulicznego wraz z podtrzymaniem pracy poprzez montaż akumulatora, wszelkie prace brukarskie niezbędne do ustawienia urządzeń aktywnego przejścia dla pieszych, wykonanie oznakowania grubowarstwowego strukturalnego – białe linie P-10 na czerwonym tle, przedstawienie Inspektorowi dokumentacji techniczno – ruchowej dla systemu aktywnego przejścia dla pieszych, zabezpieczenie i oznakowanie prowadzonych robót w pasie drogowym zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu, zapewnienie obsługi geodezyjnej, wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z inwentaryzacją po 2 egz. dla każdego przejścia + wersja elektroniczna (PDF). 5. Wykonawca we własnym zakresie zapozna się z przyszłym terenem wykonywania robót. 6. Wykonawca poinformuje Inwestora min. 7 dni przed planowanym rozpoczęciem montażu o terminie wprowadzenia tymczasowej organizacji ruchu. 7. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę na dostarczone i zamontowane urządzenia, stanowiące przedmiot zamówienia, gwarancji jakości na okres minimum 24 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót, na zasadach określonych w kodeksie cywilnym. 8. W ramach zamówienia Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie ryczałtowe. Przyjmuje się, że Wykonawca zapoznał się z opisem przedmiotu zamówienia oraz sposobem wykonania montażu podanym w STWiORB. W wycenie ryczałtowej Wykonawca winien zawrzeć wszystkie koszty niezbędne do zrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w SIWZ. 9. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: 30 listopada 2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34922100-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: dostarczenia odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach