Przetargi.pl
POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA PIESZYCH NA ISTNIEJĄCYCH PRZEJŚCIACH DLA PIESZYCH ZLOKALIZOWANYCH W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 7 ORAZ NA WLOCIE PODPORZĄDKOWANYM - DROGA POWIATOWA NR 1669K

GMINA SPYTKOWICE ogłasza przetarg

  • Adres: 34-745 Spytkowice, Spytkowice
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 182688370
  • Data zamieszczenia: 2022-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SPYTKOWICE
    Spytkowice
    34-745 Spytkowice, woj. małopolskie
    tel. 182688370
    REGON: 491892707
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spytkowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POPRAWA BEZPIECZEŃSTWA PIESZYCH NA ISTNIEJĄCYCH PRZEJŚCIACH DLA PIESZYCH ZLOKALIZOWANYCH W CIĄGU DROGI KRAJOWEJ NR 7 ORAZ NA WLOCIE PODPORZĄDKOWANYM - DROGA POWIATOWA NR 1669K
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia realizowany jest wspólnie z GDDKiA w Krakowie, w ramach krajowego programu poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego na przejściach dla pieszych polegający na zaprojektowaniu i wykonaniu pięciu dedykowanych oświetleń przejść dla pieszych na terenie Gminy Spytkowice w ciągu drogi krajowej nr 7 oraz na wlocie podporządkowanym - droga powiatowa nr 1669K.3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do: - opracowania i uzgodnienia uproszczonych projektów branży elektrycznej oraz projektów stałej organizacji ruchu; - uzyskanie warunków przyłączenia od właściciela sieci energetycznej; - uzyskanie wszelkich niezbędnych uzgodnień wymaganych prawem; - wybudowanie oświetlenia dedykowanego w wskazanych miejscach; - uzyskania protokołów odbiorów wymaganych prawem i poczynionymi uzgodnieniami. 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają załączniki SWZ: - Opis przedmiotu zamówienia, - Wytyczne wykonania dedykowanego oświetlenia Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w ciągu dróg krajowych małopolski.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45316110-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:- Nie podlegają wykluczeniu,- Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszym SWZ, na poziomie poniżej opisanym dotyczące posiadania:ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ –1. Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia niniejszy warunek, jeżeli wykaże żedysponuje lub będzie dysponować co najmniej jedną osobą, która kierować będzie robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i energetycznych pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi przedmiotem zamówienia zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020r poz.1333 z późń. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.Wymagane udokumentowanie nabycia doświadczenia: minimum 5 lat licząc od daty uzyskania uprawnień.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:- warunek w zakresie kwalifikacji zawodowych zostanie spełniony jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia.2. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-24

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach