Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego, poprzez modernizację dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego

Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 83000 Pruszcz Gdański, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 834 999 , fax. 586 834 899
  • Data zamieszczenia: 2018-03-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego
    ul. Wojska Polskiego 16
    83000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie
    tel. 586 834 999, fax. 586 834 899
    REGON: 19168640800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gdanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa na drogach Powiatu Gdańskiego, poprzez modernizację dróg powiatowych położonych na terenie Powiatu Gdańskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące zadania: zadanie nr 1 - Przebudowa drogi powiatowej Nr 2243G, ul. Słowackiego w Pruszczu Gdańskim W zakres zamówienia wchodzi wykonanie dwóch etapów projektowanego układu drogowego: • Etap II – ok. 311 m • Etap III – ok. 185 m. W zakres przebudowy drogi wchodzi wykonanie następujących elementów: jezdnia, obustronne chodniki, wjazdy na posesje oraz wyniesione skrzyżowania, a także budowa kanalizacji deszczowej i oświetlenia drogowego. W zakres robót drogowych wchodzi: • budowa jezdni – 6193,7 m2 • budowa wjazdów – 1127,4 m2 • budowa chodników - 3945 m2 • budowa ścieżki rowerowej – 20,1 m2 Etap II Początek budowy stanowi krawędź posesji nr 50 (działka nr 93/6), a koniec skrzyżowanie z ul. Gałczyńskiego włącznie. W skład projektowanego układu drogowego wchodzi jezdnia, wyniesione skrzyżowanie, chodnik i wjazdy. Długość projektowanej niwelety wynosi 311 m. Jest to układ 6 prostych. Nawierzchnię jezdni projektuje się z mieszanki asfaltowej SMA o szerokości 6 m. Na skrzyżowaniu z ul. Gałczyńskiego zaprojektowano wyniesioną nawierzchnię jako element uspokojenia ruchu. Wyniesione skrzyżowanie zaprojektowano z kostki betonowej TT koloru grafitowego. Różnica poziomów jezdni i nawierzchni skrzyżowania wynosi 8cm. Próg łączący obie nawierzchnie o szerokości 1,5 m również zaprojektowano z kostki betonowej TT koloru grafitowego. Projektowany obustronny chodnik zaprojektowano z płytek bet. 30x30 cm koloru piaskowego. Szerokość chodnika wynosi 2 m. Projektowane wjazdy zaprojektowano z kostki betonowej TT koloru grafitowego. Szerokość wjazdów wynosi 3m. Etap III Początek budowy stanowi skrzyżowanie z ul. Gałczyńskiego, a koniec skrzyżowanie z Drogą Słowackiego. W skład projektowanego układu drogowego wchodzi obustronny chodnik, wjazdy. Projektowany obustronny chodnik zaprojektowano z płytek bet. 30x30 cm koloru piaskowego. Szerokość chodnika wynosi 2 m. Chodniki zaprojektowano wzdłuż istniejących krawężników jezdni na odcinku ok. 195 m. Dodatkowo zaprojektowano przebudowę przepustu zlokalizowanego na wschodniej granicy miasta. Istniejący przepust należy przedłużyć po stronie południowej kanałem betonowym Ø1200 o długości 1,7m. Istniejącą ścianę oporową istniejącego przepustu należy zdemontować i odtworzyć na przedłużonym końcu przepustu. Długość projektowanej ściany oporowej wynosi 9,5m, szerokość 0,5m i wysokość ok. 3,5m. Wymiary istniejącej ściany oporowej do demontażu wynoszą 0,5x3,5x2,5÷3m. Nawierzchnię jezdni wszystkich etapów ograniczyć krawężnikiem granitowym 20x30x100cm wystającym 10cm ponad nawierzchnię. Wjazdy oraz chodniki w miejscach przejść dla pieszych ograniczyć krawężnikiem 20x22x100cm wystającym 2cm ponad nawierzchnię. Chodnik ograniczony jest od zieleni obrzeżem o wymiarach 8x30x100cm. W zakresie robót sanitarnych należy wykonać grawitacyjną sieć kanalizacji deszczowej wraz z wpustami oraz układem podczyszczania wód opadowych. Odbiornikiem ścieków deszczowych będzie istniejący rów Wschodni. Główny kolektor i boczne odgałęzienia wykonać z rur polietylenowych wysokiej gęstości PEHD SN8 niekarbowanych z gładkimi ściankami zewnętrznymi i wewnętrznymi. W zakresie średnic DN300-1000 mm połączenia kielichowe z uszczelką trójwargową. Dla średnic DN1200 mm połączenie za pomocą spawania ekstruzyjnego. Przykanaliki i odgałęzienia do granic działek prywatnych o średnicy DN200 SN8 wykonać z rur polipropylenowych niekarbowanych z gładką ścianką zewnętrzną oraz wewnętrzną. UWAGA!!! – wykonanie sieci wodociągowej nie wchodzi w skład przedmiotu zamówienia Zakres budowy układu sieci oświetlenia ulicznego obejmuje:  budowę wewnętrznej linii zasilającej n.n. 0,4kV dla zasilania szafy oświetlenia ulicznego typu SO-6/3,  montaż szafy oświetlenia ulicznego typu SO-6/3 o oznaczeniu S-O,  budowę trzech obwodów (nr: 1, nr: 2 oraz nr: 4) linii kablowych n.n. 0,4kV dla zasilania słupów oświetleniowych na ulicy Słowackiego, Gałczyńskiego,  montaż słupów oświetleniowych stalowych, ocynkowanych przy ul. Słowackiego na odcinku projektowanej przebudowy układu drogowego,  demontaż istniejących opraw oświetleniowych z istniejących słupów energetycznych typu ŻN 10. zadanie nr 2 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 2202G w zakresie budowy chodnika na odcinku Bielkowo - Bielkówko BRANZA DROGOWA - jednostronny chodnik wzdłuż drogi powiatowej 2202G. Parametry chodnika: - Szerokość chodnika – 2,05m - Długość chodnika - 444,10m Projektowany chodnik należy dowiązać wysokościowo do istniejących rzędnych ulicy Szkolnej oraz otaczającego terenu. Pochylenie poprzeczne chodnika zaprojektowano jednostronne 2,00% w przeciwnym kierunku do jezdni. Nawierzchnie zjazdu publicznego należy wykonać z kostki betonowej 10x20 cm gr. 8cm. Nawierzchnię chodników należy wykonać z kostki betonowej 10x20cm gr. 6cm. Nawierzchnie zjazdu należy wykonać z kostki betonowej koloru grafit, natomiast chodnik z kostki betonowej koloru szarego. Krawężniki betonowe 15x30x100cm należy ustawić na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Oporniki betonowe 15x30x100cm należy ustawić na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15. Chodniki należy ułożyć w obrzeżach betonowych 8x25x100cm na podsypce cementowo piaskowej. Zjazd na działkę nr 308/42 zaprojektowano o parametrach zjazdu publicznego, szerokości 4,50m. Połączenie projektowanego zjazdu z ulicą Szkolną zaprojektowano łukami wyokrąglającymi o promieniach R=5,00m. Krawężniki betonowe projektowanego zjazdu należy ustawić w świetle +2cm. W pozostałych miejscach światło krawężnika wynosi +12cm. Nawierzchnia z kostki betonowej – chodnik: - kostka betonowa 6cm warstwa ścieralna; - podsypka cementowo –piaskowa 3cm; - kruszywo łamane stabilizowane; - mechanicznie 0/31,5 C 90/3; - 15cm podbudowa zasadnicza; Nawierzchnia z kostki betonowej – zjazd publiczny: - kostka betonowa 8cm warstwa ścieralna; - podsypka cementowo –piaskowa 4cm; - kruszywo łamane stabilizowane; - mechanicznie 0/31,5 C 90/3; - 25cm podbudowa zasadnicza; - podsypka piaskowo - żwirowa 15cm warstwa wzmacniająca. Wody opadowe z projektowanego układu odprowadzono poprzez elementy typu ściek podchodnikowy oraz powierzchniowo w teren do przydrożnych rowów drogowych. BRANŻA ELEKTRYCZNA: Zgodnie z procedurą wg PKN-CEN/TR 13201-1 wyznacza się: - zalecaną klasę oświetlenia: ME5 na jezdni i S3 na chodniku, - zalecane parametry oświetleniowe - klasa ME5: Lm≥0,50 [cd/m²]; U0≥0,35; Ul≥0,40; TI≤15[%]; SR≥0,50 - klasa S3: Em≥7,5[lx]; Emin≥1,5[lx] Dla projektowanej lokalizacji latarni uwzględniającej istniejące warunki terenowe oraz dla proponowanego typu opraw przeprowadzono obliczenia sprawdzające przy użyciu programu obliczeniowego DIALUX. Dane do obliczeń oświetlenia ulicznego: - szerokość jezdni – 6 m, - szerokość chodnika – 2,05 m, - odstęp pomiędzy słupami – 36 m, - wysokość montażu opraw - 8 m, - moce źródeł światła – 80W, - wysokość słupa – 7 m - długość wysięgnika – 1,5/1 m - nachylenie wysięgnika – 5°. Istniejące lampy należy przestawić poza projektowany chodnik. Oprawy należy zainstalować na istniejących słupach po ich przestawieniu w nowe lokalizacje. Oprawy należy przekonserwować przed ich ponownym montażem. Dopuszcza się użycie istniejących wysięgników do montażu opraw. W przypadku uszkodzenia któregokolwiek elementu lampy w trakcie jej przestawiania, należy wymienić dany element na nowy, analogiczny do uszkodzonego, w porozumieniu z Inwestorem. Projektowane słupy oraz wysięgniki należy pomalować na kolor analogiczny do istniejących – dokładny kolor RAL należy ustalić z Inwestorem przed wykonaniem malowania. Elementy powinny zostać pomalowane przed dostarczeniem na budowę. Po ustawieniu słupów należy zagęścić grunt i sprawdzić stopień zagęszczenia w obszarze wykonywanych wykopów, który powinien wynosić co najmniej 0,97. Projektowane kable YAKXS 4x35 należy układać na głębokości minimum 0,5m (zalecane 0,7 m), w rurze osłonowej fi110 w miejscach oznaczonych na planie sytuacyjnym. Skrzyżowania i zbliżenia z istniejącymi i projektowanymi instalacjami elektrycznym, gazowymi, wod.-kan., c.o. i teletechnicznymi wykonywać zgodnie z normą PN-76/E-05125 w przepustach minimum 110 mm w technologii wykopu otwartego. Wszelkie wykopy otwarte wykonywać wyłącznie sprzętem ręcznym z zachowaniem szczególnej ostrożności. Grunt w wykopach zagęścić i sprawdzić stopień zagęszczenia w obszarze wykonywanych wykopów, który powinien wynosić co najmniej 0,9. zadanie nr 3 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 2201G w msc. Przywidz o długości ok. 225 mb Zadnie obejmuje remont istniejącej nawierzchni bitumicznej jezdni w zakresie frezowania i wykonania nowej nakładki bitumicznej w dwóch warstwach na odcinku około 225 mb oraz pozostałych robót z tym związanych. Średnia szerokość jezdni wynosi około 5 m. Spadki poprzeczne na przeważającej części jednostronne z uwagi na łuk poziomy. W pozostałych przypadkach daszkowy. Odprowadzenie wód opadowych powierzchniowe. W ramach niniejszego zadania należy wykonać: • oznakowanie robót zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu, którego wykonanie i uzgodnienie należy do Wykonawcy; • roboty ziemne; • korytowanie pod pobocza, zjazd oraz miejsce postojowe; • podbudowy z mieszanek związanych cementem; • podbudowy niezwiązane z KŁSM 0/31,5 mm; • frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej z nacięciem w miejscach połączeń; • oczyszczenie i skropienie warstw bitumicznych emulsją asfaltową; • warstwy wiążącej i ścieralnej na jezdni i zjeździe bitumicznym; • utwardzenie poboczy i miejsca postojowego z destruktu pozyskanego z frezowania nawierzchni jezdni; • umocnienie skarp, rowów i powierzchni zielonych poprzez humusowanie i obsianie trawą; • odtworzenie oznakowania poziomego cienkowarstwowo; • regulację istniejących włazów kanałowych; • regulację nawierzchni istniejących zjazdów na posesję wraz z regulacją istniejących urządzeń oraz wymianą krawężnika od na nowy; • roboty ujęte w uwagach końcowych w punkcie 4.0 niniejszego opracowania; • pozostałe prace niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. Orientacyjne ilości robót podano w przedmiarach. zadanie nr 4 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 2206G w zakresie budowy chodnika na długości ok. 570 mb w msc. Trzepowo Zadnie obejmuje budowę nowego chodnika oraz pozostałych robót z tym związanych na odcinku o długości około 570 mb. Nawierzchnię chodnika zaprojektowano z kostki betonowej szarej grubości 6 cm. Chodnik w przeważającej części jest odsunięty od istniejącej jezdni i obramowany obustronnie obrzeżem betonowym 30x8 cm, nawierzchnię między obrzeżem a krawędzią jezdni należy umocnić kruszywem KŁSM 0/31,5 mm, szerokość umocnienia zmienna. Od km 0+355 do km 0+ 458 chodnik zlokalizowany jest bezpośrednio przy jezdni i obramowany od strony jezdni krawężnikiem betonowym 15x30 cm a od drugiej strony obrzeżem betonowym 30x8 cm. Nacięcie istniejącej nawierzchni jezdni oraz uzupełnienie ubytków należy wykonać zgodnie z opisem i szczegółem konstrukcyjnym. Szerokość chodnika obramowanego obrzeżem wynosi 1,46 m łącznie z obramowaniem, natomiast obramowanego krawężnikiem i obrzeżem 1,50 m łącznie z obramowaniem. Spadek poprzeczny chodnika przylegającego do jezdni należy konstruować w kierunku jezdni natomiast chodnika odsuniętego od jezdni w kierunku jezdni lub terenów zielonych. W km 0+263 usytuowanie chodnika przechodzi z lewej na prawą stronę jezdni. W tym miejscu zaprojektowano przejście dla pieszych z obniżonym krawężnikiem 2-3 cm. Istniejące zjazdy na posesję należy wykonać w nowej nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm koloru grafitowego. W km 0+438 występują dwa istniejące zjazdy o nawierzchni z nieregularnej kostki granitowej, którą należy pozostawić a niweletę chodników dostosować do niwelety zjazdów. W celu odprowadzenia wód opadowych z jezdni do rowów zaprojektowano prefabrykowane ścieki podchodnikowe w ilości 3 szt., które należy lokalizować w najniższych punktach niwelety istniejącej jezdni. W ramach niniejszego zadania należy wykonać: • oznakowanie robót zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu, którego wykonanie i uzgodnienie należy do Wykonawcy; • roboty ziemne; • korytowanie pod pobocza, chodnik i zjazdy; • podbudowy z mieszanek związanych cementem; • podbudowy niezwiązane z KŁSM 0/31,5 mm; • nacięcie istniejącej nawierzchni w miejscu budowy krawężnika z uzupełnieniem ubytków; • budowę krawężników i obrzeży; • budowę nawierzchni chodnika i zjazdów; • budowę prefabrykowanych ścieków podchodnikowych z umocnieniem wylotu; • utwardzenie poboczy z KŁSM 0/31,5 mm; • umocnienie skarp, rowów i powierzchni zielonych poprzez humusowanie i obsianie trawą; • oznakowanie pionowe i poziome cienkowarstwowo; • regulację istniejących włazów kanałowych; • roboty ujęte w uwagach końcowych w punkcie 4.0 niniejszego opracowania; • pozostałe prace niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. Orientacyjne ilości robót podano w przedmiarach. zadanie nr 5 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 2237G w zakresie budowy chodnika na długości ok. 505 mb w msc. Bogatka Zadnie obejmuje budowę nowego chodnika oraz pozostałych robót z tym związanych na odcinku o długości około 505 mb. Nawierzchnię chodnika zaprojektowano z kostki betonowej szarej grubości 6 cm. Chodnik na całej długości zlokalizowany jest bezpośrednio przy jezdni i obramowany od strony jezdni krawężnikiem betonowym 15x30 cm a od drugiej strony obrzeżem betonowym 30x8 cm. Nacięcie istniejącej nawierzchni jezdni oraz uzupełnienie ubytków należy wykonać zgodnie z opisem i szczegółem konstrukcyjnym. Szerokość chodnika obramowanego krawężnikiem i obrzeżem 1,50 m łącznie z obramowaniem. W km od 0+043 do km 0+063 strona prawa chodnik poszerzono do 2,5 m. Spadek poprzeczny chodnika przylegającego do jezdni należy konstruować w kierunku jezdni. W km 0+078 zaprojektowano przejście dla pieszych z obniżonym krawężnikiem 2-3 cm oraz peron autobusowy z dojściem po prawej stronie jezdni. Zaprojektowano dwa zjazdy w nowej nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm koloru grafitowego. W km 0+200 strona lewa zaprojektowano umocnienie skarpy betonowymi płytami ażurowymi na podsypce piaskowej oraz barierę U12a w ilości 8 mb. Po lewej stronie zaprojektowano barierę drogową typu N2W2A o długości 10 mb o rozstawie słupków co 2,0 mb. Zakończenia barier należy wprowadzić poniżej terenu pobocza. W celu odprowadzenia wód opadowych z jezdni do rowów zaprojektowano prefabrykowane ścieki podchodnikowe w ilości 10 szt, które należy lokalizować w najniższych punktach niwelety istniejącej jezdni. W ramach niniejszego zadania należy wykonać: • oznakowanie robót zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu, którego wykonanie i uzgodnienie należy do Wykonawcy; • roboty ziemne; • rozebranie nawierzchni z kamienia polnego; • korytowanie pod chodnik, peron i zjazdy; • podbudowy z mieszanek związanych cementem; • podbudowy niezwiązane z KŁSM 0/31,5 mm; • nacięcie istniejącej nawierzchni w miejscu budowy krawężnika z uzupełnieniem ubytków; • budowę krawężników i obrzeży; • budowę nawierzchni chodnika, peronu autobusowego i zjazdów; • budowę prefabrykowanych ścieków podchodnikowych z umocnieniem wylotu; • umocnienie skarp, rowów i powierzchni zielonych poprzez humusowanie i obsianie trawą; • oznakowanie pionowe i poziome cienkowarstwowo; • roboty ujęte w uwagach końcowych w punkcie 4.0 niniejszego opracowania; • pozostałe prace niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. Orientacyjne ilości robót podano w przedmiarach. zadanie nr 6 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 2218G w zakresie budowy chodnika na długości ok. 60 mb w msc. Rusocin Zadanie obejmuje budowę nowego chodnika oraz pozostałych robót z tym związanych na odcinku o długości około 60 mb. Nawierzchnię chodnika zaprojektowano z kostki betonowej szarej grubości 6 cm. Chodnik w całym zakresie jest odsunięty od istniejącej jezdni i obramowany z jednej strony obrzeżem betonowym 30x8 cm a z drugiej strony przylega do istniejącego murku ogrodzenia. Szerokość chodnika obramowanego obrzeżem wynosi 1,18 m łącznie z obramowaniem. Zaprojektowano dojścia do jezdni o szerokości 4,0 m w konstrukcji analogicznej jak konstrukcja chodnika. Spadek poprzeczny chodnika należy konstruować w kierunku wyprofilowanych rowów chłonnych. W km 0+058 zaprojektowano przejście dla pieszych na drugą stronę jezdni z obniżonym krawężnikiem 2-3 cm i dowiązanie do nawierzchni istniejącego chodnika. W tym celu należy zdemontować trzy słupki wygradzające. W ramach niniejszego zadania należy wykonać: • oznakowanie robót zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu, którego wykonanie i uzgodnienie należy do Wykonawcy; • roboty ziemne; • korytowanie pod chodnik i dojścia; • podbudowy z mieszanek związanych cementem; • podbudowy niezwiązane z KŁSM 0/31,5 mm; • nacięcie istniejącej nawierzchni w miejscu budowy krawężnika z uzupełnieniem ubytków; • budowę krawężników i obrzeży; • budowę nawierzchni chodnika i dojść; • umocnienie skarp, rowów i powierzchni zielonych poprzez humusowanie i obsianie trawą; • oznakowanie pionowe i poziome cienkowarstwowo; • roboty ujęte w uwagach końcowych w punkcie 4.0 niniejszego opracowania; • pozostałe prace niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. Orientacyjne ilości robót podano w przedmiarach. zadanie nr 7 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 2226G w zakresie budowy chodnika na długości ok. 65 mb w msc. Krzywe Koło Zadanie obejmuje budowę nowego chodnika oraz pozostałych robót z tym związanych na odcinku o długości około 65 mb. Nawierzchnię chodnika zaprojektowano z kostki betonowej szarej grubości 6 cm. Chodnik na całej długości zlokalizowany jest bezpośrednio przy jezdni i obramowany od strony jezdni krawężnikiem betonowym 15x30 cm a od drugiej strony obrzeżem betonowym 30x8 cm. Nacięcie istniejącej nawierzchni jezdni oraz uzupełnienie ubytków należy wykonać zgodnie z opisem i szczegółem konstrukcyjnym. Szerokość chodnika obramowanego krawężnikiem i obrzeżem 1,50 m łącznie z obramowaniem. Spadek poprzeczny chodnika przylegającego do jezdni należy konstruować w kierunku jezdni. W km 0+051 zaprojektowano przejście dla pieszych z obniżonym krawężnikiem 2-3 cm. Istniejący zjazd bitumiczny należy rozebrać i wykonać w nowej nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm koloru grafitowego. W km 0+000 do km 0+020 strona lewa zaprojektowano peron autobusowy w nowej nawierzchni z kostki betonowej grubości 8 cm koloru grafitowego. W ramach niniejszego zadania należy wykonać: • oznakowanie robót zgodnie z projektem tymczasowej organizacji ruchu, którego wykonanie i uzgodnienie należy do Wykonawcy; • roboty rozbiórkowe istniejącej nawierzchni peronu autobusowego i zjazdu; • roboty ziemne; • korytowanie pod chodnik, zjazd i peron autobusowy; • podbudowy z mieszanek związanych cementem; • podbudowy niezwiązane z KŁSM 0/31,5 mm; • nacięcie istniejącej nawierzchni w miejscu budowy krawężnika z uzupełnieniem ubytków; • budowę krawężników i obrzeży; • budowę nawierzchni chodnika, zjazdu i peronu autobusowego; • umocnienie skarp, rowów i powierzchni zielonych poprzez humusowanie i obsianie trawą; • oznakowanie pionowe i poziome cienkowarstwowo; • roboty ujęte w uwagach końcowych w punkcie 4.0 niniejszego opracowania; • pozostałe prace niezbędne do prawidłowego wykonania zadania. Orientacyjne ilości robót podano w przedmiarach. UWAGA: Zamawiający informuje, iż Wykonawca podczas wyceny przedmiotu zamówienia winien: 1) wkalkulować oraz wykonać regulację istniejących nawierzchni na wjazdach z posesji prywatnych i dróg wewnętrznych na drogę powiatową, 2) wkalkulować i wykonać niezbędne regulacje elementów instalacji tj. m.in. studzienki kanalizacyjne, wpusty deszczowe, zasuwy wodociągowe itp. zlokalizowane na trasie nowo wykonywanych nawierzchni drogowych (jezdnia, chodniki itd.). Zamawiający informuje, iż materiał pochodzący z rozbiórki w ilości i rodzaju wskazanym przez Zamawiającego należy przewieźć, w miejsca wskazane przez Zamawiającego na odległość do 15 km. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 9 do SIWZ). UWAGA: Wykonawca powinien dokonać wizji lokalnej w terenie w celu zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości robót, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do wykonania umowy. 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączoną dokumentacją techniczną, na którą składają się:  Projekty wykonawcze;  Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 5. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników wykonujących czynności bezpośrednio związane z:  obsługą maszyn i urządzeń drogowych;  układaniem nawierzchni asfaltowych;  wykonywaniem robót brukarskich;  wykonywaniem robót sanitarnych;  wykonywaniem robót elektrycznych;  wykonywaniem montażu urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego; z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Powyższy obowiązek dotyczy również podwykonawców. W związku z tym wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o prace ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 130.000,00 zł (słownie: sto trzydzieści tysięcy złotych 00/100) najpóźniej w dniu składania ofert przed godz. 11.30. Wadium ważne jest od dnia składania ofert na okres 30 dni związania ofertą. W przypadku jeżeli do godz. 11:30 w dniu otwarcia ofert, nie wpłynie wymagana kwota wadium na konto Zamawiającego, będzie to oznaczało, że wadium nie zostało wniesione.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ 2) Oświadczenia: - oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 pk.t 12-22 oraz z art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu załącznik nr 3 do SIWZ 3) wykaz robót prowadzonych przez kierownika budowy – załącznik nr 7A do SIWZ, 4) zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów – załącznik nr 8 do SIWZ 5) Dowód wniesienia wadium Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,- załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach