Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych nr 2439p i nr 2514p w miejscowości Trzek

Gmina Kostrzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618178565 , fax. 618178191
  • Data zamieszczenia: 2021-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kostrzyn
    ul. Dworcowa 5
    62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
    tel. 618178565, fax. 618178191
    REGON: 63125955400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych nr 2439p i nr 2514p w miejscowości Trzek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie poprawy bezpieczeństwa na drogach powiatowych 2439P i 3514P w miejscowości Trzek. 2. W skład inwestycji wchodzą m. in. następujące elementy : 2.1. Wykonanie nawierzchni chodnika jako dojście do przejść dla pieszych: - roboty przygotowawcze; - roboty ziemne; - wykonanie nawierzchni chodnika na podbudowie; - oznakowanie poziome i pionowe; 2.2. wykonanie sygnalizacji świetlnej: - linie kablową zasilającą sterownik sygnalizacji świetlnej; - montaż nowego sterownika sygnalizacji świetlnej; - montaż kanalizacji kablowej; - montaż nowych sygnalizatorów świetlnych, sygnalizatorów akustycznych, przycisków zgłoszeniowych; - montaż nowych indukcyjnych pętli detekcyjnych; - montaż linii elektroenergetycznych zasilających, sygnalizacyjnych i teletechnicznych; - pomiary; - zaprogramowanie i uruchomienie sterownika. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ: - projekt budowlano-wykonawczy - branża drogowa; - projekt budowlano-wykonawczy – branża elektryczna – sygnalizacja świetlna; - projekt zagospodarowania terenu; - projekt stałej organizacji ruchu, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ: tj. plan sytuacyjny, projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w odniesieniu do etapu I). 4. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do określenia przedmiotu zamówienia, a stanowią jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. 5. Kody CPV: 45230000-8 Roboty w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównywanie terenu 6. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które przy realizacji przedmiotowego zadania będą wykonywać następujące czynności: - roboty drogowe i przygotowawcze: obsługa koparek, wykonywanie warstw konstrukcyjnych drogi oraz prac związanych z oznakowaniem, - roboty ogólnobudowlane: roboty montażowe, brukarskie, - roboty instalacyjne: elektryczne i elektroenergetyczne, - wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, z wyjątkiem: osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi tj. kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, branży drogowej. 8. W celu realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć materiały, maszyny i urządzenia niezbędne do jego wykonania, oraz wykonać wszystkie towarzyszące roboty, prace i czynności niezbędne do realizacji zamówienia. Dostarczone materiały muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać obowiązującym normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo lub certyfikat zgodności. 9. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót na cały okres ich realizacji, aż do odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach