Gmina Kostrzyn ogłasza przetarg
- Adres: 62-025 Kostrzyn, ul. Dworcowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618178565 , fax. 618178191
- Data zamieszczenia: 2021-02-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kostrzyn
ul. Dworcowa 5
62-025 Kostrzyn, woj. wielkopolskie
tel. 618178565, fax. 618178191
REGON: 63125955400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kostrzyn.wlkp.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Poprawa bezpieczeństwa na drogach powiatowych nr 2439p i nr 2514p w miejscowości Trzek - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie poprawy bezpieczeństwa na drogach powiatowych 2439P i 3514P w miejscowości Trzek. 2. W skład inwestycji wchodzą m. in. następujące elementy : 2.1. Wykonanie nawierzchni chodnika jako dojście do przejść dla pieszych: - roboty przygotowawcze; - roboty ziemne; - wykonanie nawierzchni chodnika na podbudowie; - oznakowanie poziome i pionowe; 2.2. wykonanie sygnalizacji świetlnej: - linie kablową zasilającą sterownik sygnalizacji świetlnej; - montaż nowego sterownika sygnalizacji świetlnej; - montaż kanalizacji kablowej; - montaż nowych sygnalizatorów świetlnych, sygnalizatorów akustycznych, przycisków zgłoszeniowych; - montaż nowych indukcyjnych pętli detekcyjnych; - montaż linii elektroenergetycznych zasilających, sygnalizacyjnych i teletechnicznych; - pomiary; - zaprogramowanie i uruchomienie sterownika. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ: - projekt budowlano-wykonawczy - branża drogowa; - projekt budowlano-wykonawczy – branża elektryczna – sygnalizacja świetlna; - projekt zagospodarowania terenu; - projekt stałej organizacji ruchu, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych Uwaga: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ: tj. plan sytuacyjny, projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (w odniesieniu do etapu I). 4. Przedmiary robót nie stanowią podstawy do określenia przedmiotu zamówienia, a stanowią jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. 5. Kody CPV: 45230000-8 Roboty w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei, wyrównywanie terenu 6. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 7. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp: Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.). Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które przy realizacji przedmiotowego zadania będą wykonywać następujące czynności: - roboty drogowe i przygotowawcze: obsługa koparek, wykonywanie warstw konstrukcyjnych drogi oraz prac związanych z oznakowaniem, - roboty ogólnobudowlane: roboty montażowe, brukarskie, - roboty instalacyjne: elektryczne i elektroenergetyczne, - wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, z wyjątkiem: osób odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi tj. kierownikiem robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, branży drogowej. 8. W celu realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć materiały, maszyny i urządzenia niezbędne do jego wykonania, oraz wykonać wszystkie towarzyszące roboty, prace i czynności niezbędne do realizacji zamówienia. Dostarczone materiały muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać obowiązującym normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo lub certyfikat zgodności. 9. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót na cały okres ich realizacji, aż do odbioru końcowego robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45230000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa drogi na osiedlu Poniatowskiego w Trzciance i budowa kanalizacji deszczowej w rejonie os. Poniatowskiego
Dodano: 2023-11-23 - Budowa nawierzchni ulicy, kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicy J. Iwaszkiewicza w Poznaniu
Dodano: 2023-09-03 - Budowa nawierzchni ulicy Anny Danysz w Poznaniu
Dodano: 2023-09-03 - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy bocznej od ulicy Porzeczkowej w Poznaniu
Dodano: 2023-09-03 - Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w Długiem Starem dz. 152 i 694
Dodano: 2023-05-15 - Budowa sieci wodociągowej i sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy bocznej od ulicy Porzeczkowej w Poznaniu
Dodano: 2023-05-10 - Budowa nawierzchni ulicy Anny Danysz w Poznaniu
Dodano: 2023-05-02 - Budowa nawierzchni ulicy, kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicy J. Iwaszkiewicza w Poznaniu
Dodano: 2023-04-24 - „Budowa placu manewrowego w leśnictwie Kotusz na terenie Nadleśnictwa Kościan”
Dodano: 2022-09-27 - Budowa ulicy Akacjowej w Jutrosinie
Dodano: 2022-07-13