Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa i wyrównanie barier architektonicznych przed Przedszkolem Miejskim Nr 2

Gmina Miasta Rypin ogłasza przetarg

  • Adres: 87-500 Rypin, ul. Warszawska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 280 96 19 , fax. 54 280 96 54
  • Data zamieszczenia: 2020-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Rypin
    ul. Warszawska 40
    87-500 Rypin, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 280 96 19, fax. 54 280 96 54
    REGON: 91086671000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.rypin.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa i wyrównanie barier architektonicznych przed Przedszkolem Miejskim Nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie nawierzchni części dróg wewnętrznych i chodników z wymianą obramowań z krawężników i obrzeży betonowych na terenie przy Przedszkolu Miejskim Nr 2 w Rypinie przy ul. Wojska Polskiego 11 w Rypinie w ramach zadania pn. „Poprawa bezpieczeństwa i wyrównanie barier architektonicznych przed Przedszkolem Miejskim Nr 2”. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie m.in.: a) robót rozbiórkowych z wywiezieniem materiałów z rozbiórki, w tym: - fragmentów nawierzchni betonowej dróg (gr. 20 cm) i chodników (gr. 12 cm) w ilości około 35 m2, - krawężników drogowych na ławie betonowej w ilości około 115 mb, - obrzeży betonowych 6x20 cm w ilości około 20 mb. b) montażu krawężników drogowych betonowych wjazdowych 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem w ilości około 115 mb, c) montażu obrzeży betonowych 6 x 20 cm na ławie betonowej z oporem w ilości około 50 mb, d) korytowania z wywozem gruntu w rejonie łączenia przebudowanych nawierzchni z istniejącymi w ilości około 7,75 m3, e) podbudowy betonowej gr. 15 cm w ilości około 8 m2 oraz wyrównanie istniejącej nawierzchni betonowej w ilości około 1,5 m3, f) nawierzchni dróg wewnętrznych z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm typu „cegiełka” (szara) na podsypce piaskowo - cementowej w ilości około 190 m2 (na istniejącej podbudowie betonowej), g) nawierzchni chodników z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm typu cegiełka (kostka szara i czerwona) na podsypce piaskowo - cementowej w ilości około 200 m2 (na istniejącej podbudowie betonowej), h) regulacji pionowych elementów urządzeń podziemnych, w tym: - włazów kanałowych w ilości 3 szt., - studzienek dla krat ściekowych ulicznych w ilości1 szt.. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają przedmiar robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Załączniki Nr 7 i Nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto, oprócz oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie, ze Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 6.1. Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTY zawierający w szczególności cenę ofertową za przedmiot zamówienia oraz wykaz dotyczący podwykonawstwa według wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ; 6.2. Zobowiązanie lub inne dokumenty podmiotów oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów; 6.3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 6.4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2019 poz. 700 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 6.5. W przypadku ustanowienia pełnomocnika do podpisywania oferty winno być dołączone pełnomocnictwo (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty. 6.6 Kosztorys ofertowy – oryginał. Opisy pozycji kosztorysowych, ilości i jednostki miary muszą być zgodne z zapisami przedmiaru. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót – Załącznik Nr 7 do SIWZ – w układzie i kolejności pozycji zgodnie z przedmiarem. Poszczególne pozycje kosztorysu muszą zawierać ceny jednostkowe netto z uwzględnieniem narzutów (do robocizny, materiałów i sprzętu). Oczekuje się aby wszystkie ceny w kosztorysie ofertowym podane były z dokładnością do 1 grosza. 6.7 Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – oryginał – według wzoru – Załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach