Przetargi.pl
Poprawa bezpieczeństwa i higieny pracy w Stolarni MNW w Wilanowie

Muzeum Narodowe w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-495 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Narodowe w Warszawie
    Aleje Jerozolimskie 3
    00-495 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 000275990
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mnw.art.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa bezpieczeństwa i higieny pracy w Stolarni MNW w Wilanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Remont stolarki okiennej Przedmiotem zamówienia jest remont stolarki okiennej w budynku Stolarni MNW w Wilanowie. Prace polegać będą na demontażu starych okien, montażu nowych i obróbce glifów.Część 2: Remont nawierzchni Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni z klinkieru placu przed Stolarnią. W ramach remontu nawierzchni zostanie naprawiona również kanalizacja deszczowa. Prace polegać będą na rozebraniu istniejącej nawierzchni, wykonaniu nowej podbudowy, naprawieniu kanalizacji deszczowej i ułożeniu nowej warstwy wierzchniej nawierzchni przy częściowym wykorzystaniu klinkieru z rozbiórki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-13

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach