Przetargi.pl
Pomoc w utrzymaniu aktywności zawodowej poprzez zapewnienie opieki nad dzieckiem.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 621 23 81 , fax. 0-87 621 23 81
  • Data zamieszczenia: 2014-03-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej
    ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 621 23 81, fax. 0-87 621 23 81
    REGON: 79015414500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://elk-mops.bip-wm.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pomoc w utrzymaniu aktywności zawodowej poprzez zapewnienie opieki nad dzieckiem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie opieki dziennej nad ok. 24 dziećmi, uczestników projektu systemowego Jutro idę do pracy! współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej na lata 2007 - 2013. Ogólna liczba dzieci objętych opieką -ok. 24 dzieci (liczba orientacyjna) w wieku od 1 roku do 7 lat z podziałem na grupy lub indywidualnie - stosownie do potrzeb wynikających z realizacji projektu. Planowana liczba godzin opieki (osobogodzin) - w okresie od 01.04.2014 do 31.12.2014 - w okresie od kwietnia 2014 do 15/07/2014- 23 x 166h =3818 h - w okresie od sierpnia 2014 do 19/12/2014- średnio 110h x 23= 2530h, - praktyki zawodowe średnio 10 dzieci x 8h x 20 dni= 1600h - okresie od 1 kwietna 2014 przez okres ok. 7 miesięcy - 1 dziecko (3 latka) 139 dni x 7h = 973 h * Liczba dzieci oraz liczba godzin opieki nad dzieckiem może ulec zmianie - zmniejszeniu lub zwiększeniu w zależności od potrzeb Zamawiającego. Zakres opieki obejmuje: 1. Celem zamówienia jest opieka nad dziećmi w czasie udziału w działaniach projektowych ich opiekunów - uczestników projektu systemowego Jutro idę do pracy!. 2. Wykonawca zapewni opiekę dzienną nad ok. 24 dziećmi, w wieku od 1 roku do 7 lat, na terenie miasta Ełku. 3. Zamawiający przewiduje, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia: a) każde dziecko skorzysta z opieki średnio nie dłużej niż 9 godzin zegarowych dziennie, w godz. od 7.00 do 16.00, za godzinę zegarową uważa się 60 minut, b) jednorazowo z opieki skorzysta maksymalnie ok. 24 dzieci, c) Zamawiający przewiduje w razie potrzeby świadczenie usługi również w soboty. 4. Usługi opieki dziennej powinny być świadczone w godzinach i terminach podawanych przez uprawnionego pracownika Zamawiającego każdorazowo w zleceniu częściowym, przesłanych faksem lub e-mailem, nie później jednak niż 2 dni robocze przed rozpoczęciem realizacji świadczenia usługi. 5. W wyjątkowych przypadkach, termin o którym mowa w pkt. 4 może ulec skróceniu do 1 dnia roboczego przed rozpoczęciem usługi. 6. Przewidywana maksymalna ilość świadczenia usługi wynosi 8921 godzin zegarowych, dla całego zamówienia, sukcesywnie wg. rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, w okresie od daty zawarcia umowy do 19.12.2014 roku. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do informowania Zamawiającego, niezwłocznie, nie później niż w następnym dniu od zaistnienia zdarzenia (telefonicznie lub e-mailem) o zaistniałych trudnościach w realizacji zamówienia. 8. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) świadczenia usług w stosunku do dzieci do lat 3 z zachowaniem wymogów ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi do lat 3 (Dz. U. z 2013, poz. 1457 z późn. zm.), oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 25 marca 2011 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych dotyczących żłobków i klubów dziecięcych (Dz. U. z 2011r., Nr 69, poz. 367) b) zapewnienia możliwości dostarczenia przez rodziców wyżywienia dzieciom w czasie sprawowania opieki, tj. śniadań, obiadów, podwieczorków, c) zapewnienia bezpieczeństwa i opieki dzieciom we wskazanych przez Zamawiającego terminach, z uwzględnieniem ich potrzeb psychicznych i fizycznych, d) zapewnienia wykwalifikowanej kadry, sprawującej fachową opiekę dydaktyczno-wychowawczą, wspomagającą indywidualny rozwój dziecka oraz zapewniającą właściwe i bezpieczne warunki realizacji zamówienia, e) zapewnienia dzieciom np. zajęć muzycznych, gier i zabaw w zależności od wieku, stopnia rozwoju i potrzeb, f) zapewnienia dzieciom wszelkich pomocy dydaktycznych do prowadzenia gier i zabaw w zakresie muzyki, plastyki oraz innych zajęć, g) zapewnienia nadzoru nad opieką nad dziećmi, h) oznaczania pomieszczeń, w których realizowany będzie projekt oraz dokumentacji sporządzanej na potrzeby usług opieki nad dziećmi, zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki zamieszczonymi na stronie internetowej www.efs.gov.pl,. i) prowadzenia dokumentacji potwierdzającej realizację usługi, zgodnie z wymogami UE oraz dokumentacją POKL, w szczególności: prowadzenia listy obecności dzieci uczestników projektu (potwierdzanie obecności za pomocą własnoręcznego czytelnego podpisu rodzica), a także przekazania Zamawiającemu listy obecności dzieci niezwłocznie po zakończeniu miesiąca, w którym sprawowana była opieka, j) ubezpieczenia grupowego dzieci uczestników projektu (wymagana suma ubezpieczenia na jedno dziecko uczestnika projektu: 10.000,00 zł) na czas sprawowania opieki oraz w drodze do placówki, w której sprawowana będzie opieka i z powrotem, od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z uczestnictwem w sprawowanej opiece. Przed rozpoczęciem opieki Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię polisy ubezpieczeniowej. Skutki niedopełnienia tego obowiązku ponosi Wykonawca. Koszt ubezpieczenia stanowi element ceny za wykonanie usługi. 9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia zamówienia w przewidywanej ilości, w zależności od bieżących potrzeb: a) w okresie od kwietnia 2014 do 15.07.2014 - do 50%, b) okresie od kwietnia 2014 przez okres ok. 7 miesięcy - 1 dziecko (3 latka) - do 100%, c) w okresie od sierpnia 2014 do 19.12.2014 - do 50 %. 10. Zamawiający zastrzega również sobie, możliwość zwiększenia zamówienia przewidywanej ilości dzieci, w zależności od potrzeb. 11. Faktyczna liczba godzin oraz dzieci uzależniona będzie od bieżących potrzeb Zamawiającego, wynikających w szczególności z rodzaju działań Zamawiającego, o czym zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 853121103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://elk-mops.bip-wm.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach