Przetargi.pl
POMOC TECHNICZNA DLA JRP I ZAMAWIAJĄCEGO REALIZUJĄCEGO PROJEKT PN. KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ MIASTA KOLNO.

Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej i Gospodarki Wodno-Ściekowej Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 18-500 Kolno, ul. Witosa 4
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-86 278 31 79 , fax. 0 86 278 31 92
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej i Gospodarki Wodno-Ściekowej Sp. z o.o.
    ul. Witosa 4 4
    18-500 Kolno, woj. podlaskie
    tel. 0-86 278 31 79, fax. 0 86 278 31 92
    REGON: 45108633400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pecigws.republika.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    POMOC TECHNICZNA DLA JRP I ZAMAWIAJĄCEGO REALIZUJĄCEGO PROJEKT PN. KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ MIASTA KOLNO.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są Usługi obejmujące pomoc techniczną w zakresie przygotowania Jednostki Realizującej Projekt (JRP) i Zamawiającego do zarządzania, koordynowania i monitorowania wszelkich działań i zadań związanych z realizacją Projektu KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ MIASTA KOLNO. Podstawowe działania i zadania Wykonawcy obejmują m.in. (i) opracowanie dla JRP i Zamawiającego rozwiązań organizacyjnych i procedur zarządzania Projektem; (ii) opracowanie zaleceń w zakresie procedur generowania, przepływu, przetwarzania informacji i danych zawartych w raportach oraz gromadzenia informacji niezbędnych do podejmowania decyzji przez Zamawiającego; (iii) przygotowanie JRP i Zamawiającego do prawidłowego zarządzania finansowego Projektem; (iv) przygotowanie JRP i Zamawiającego do prawidłowego koordynowania procesu inwestycyjnego (wykonywania robót budowlanych) i działań nadzorczych; (v) szkolenie personelu JRP i Zamawiającego, m.in. w zakresie: zarządzania i monitorowania finansowego umów / kontraktów i Projektu; monitorowania procesu inwestycyjnego; stosowania prawa, w szczególności Prawa budowlanego, podatkowego i PZP; ubezpieczeń, w szczególności w odniesieniu do kontraktów na roboty budowlane; rozwiązywania sporów z wykonawcami; (vi) przygotowanie JRP i Zamawiającego do przeprowadzenie audytów wewnętrznych i audytów zewnętrznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742762006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5.000 PLN.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie objętym zamówieniem, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami), dalej zwanej PZP, i spełniający wymogi art. 22 ust. 1 pkt 1-3 PZP. - Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. - Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu niniejszego zamówienia jako kluczowi eksperci, oraz podać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. - Wykonawca musi wykazać średni obrót roczny rozumiany jako przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów za ostatnie trzy lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 PLN. - Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową wystarczającą do zapewnienia wymaganej płynności finansowej w okresie trwania Umowy, w wysokości co najmniej 200.000 PLN; - Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę równą co najmniej wartości ceny ofertowej;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawca musi potwierdzić wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia na usługi, którego przedmiotem było świadczenie usług pomocy technicznej w zakresie przygotowania zamawiającego do prawidłowego zarządzania, koordynowania i monitorowania zadań związanych z realizacją projektu infrastrukturalnego z zakresu gospodarki wodno-ściekowej o wartości co najmniej 20.000.000 PLN (bez VAT). - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób (Kluczowych Ekspertów) uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć rachunek zysków i strat oraz bilans, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym rachunku zysków i strat oraz o bilansie, a w przypadku Wykonawcy niezobowiązanego do sporządzenia sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty rozumiane jako przychody netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów oraz należności i zobowiązania za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, z których można uzyskać dane, o których mowa powyżej. - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek , wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pecigws.republika.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną